Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee ik ben ook bedreigd en heb hevige angsten nu waarvoor ik al hulp een poos heb.
Dus een serieuze vraag.
Heb je reden om aan te nemen dat de bedreiging ernstig is?
Zijn er bijvoorbeeld echt foto`s / filmpjes gemaakt met je medeweten waar je nu mee gechanteerd wordt?
Tenzij dat zo is heb je waarschijnlijk niks te vrezen. Je kan hier alleszins 55 pagina`s nalezen met inbreng van mensen die bedreigd werden maar waar niks gebeurde. En als je reden hebt om aan te nemen dat de bedreiging ernstig is, en je hebt wat te verliezen als het uitkomt: klacht neerleggen bij de politie.
Goed dat je hulp hebt bij die angsten. Je staat dus niet alleen, vergeet dat niet.
 
Heb je reden om aan te nemen dat de bedreiging ernstig is?
Zijn er bijvoorbeeld echt foto`s / filmpjes gemaakt met je medeweten waar je nu mee gechanteerd wordt?
Tenzij dat zo is heb je waarschijnlijk niks te vrezen. Je kan hier alleszins 55 pagina`s nalezen met inbreng van mensen die bedreigd werden maar waar niks gebeurde. En als je reden hebt om aan te nemen dat de bedreiging ernstig is, en je hebt wat te verliezen als het uitkomt: klacht neerleggen bij de politie.
Goed dat je hulp hebt bij die angsten. Je staat dus niet alleen, vergeet dat niet.
Nee, niet dat ik weet. Maar vroeg mij af of er uberhaupt ooit beelden van mensen zijn geplaatst?

Ik heb inmiddels een ander telefoonnummer genomen en het oude nummer is geheel uit de lucht.
 
Ik heb foto,s en filmpjes gedeeld ...en ik ben ook 4x bedreigd ....
Ik heb niks te vrezen, iedereen weet van mijn hobby, me werkgever is me beste maatje ....😁 heb nummers gebeld maar de helden nemen nooit op🤔
Nooit foto's of filmpjes delen en als ze om een videocall vragen altijd weigeren. Wilt ze zonder videocall niet afspreken jammer dan voor haar 100 andere dvp's die wel zonder videocall willen afspreken.
 
Ben gemailt door deze persoon via sj , waar ik een advertentie heb staan , veel fake , maar ook wel leuke dates gescoord via sj.
Nu opgelicht door ene Bianca Fertasi , 50 euries , nou lig ik daar niet wakker van , maar toch .
Komt uit Tilburg schijnbaar , foon nr al gemeld bij wieheeftmijgebeld.nl
U bent gewaarschuwd bij deze , zal ook best op andere sites actief zijn
 
Ben gemailt door deze persoon via sj , waar ik een advertentie heb staan , veel fake , maar ook wel leuke dates gescoord via sj.
Nu opgelicht door ene Bianca Fertasi , 50 euries , nou lig ik daar niet wakker van , maar toch .
Komt uit Tilburg schijnbaar , foon nr al gemeld bij wieheeftmijgebeld.nl
U bent gewaarschuwd bij deze , zal ook best op andere sites actief zijn
Klinkt herkenbaar, ik kreeg deze mail via mijn advertentie op SJ:



Bianca , met mailadres [email protected] stuurt je een reactie op de volgende advertentie

Het betreft een geregistreerde gebruiker.

Reactie van adverteerder:
Hey, aangenaam kennis te maken met je ik ben een 24 jarige studente uit Heerenveen en klus bij met lingerie modellen werk ik woon sinds kort op mezelf en reageer ook op advertenties sindsdien doe dit nu ongeveer 2 maanden en heb 4 afspraken gehad wat ik aanbied is echt een gfexperience date mocht je interesse gewekt zijn ik zou zeggen app of mail me met vriendelijke groet Bianca ☺ï¸06xxxxxx29

-------------------


Even wat whatsapp contact gehad, maar al snel kun je "afspreken" als je eerst even €50,- overmaakt. Niet gedaan, op naar de volgende.
 
Klinkt herkenbaar, ik kreeg deze mail via mijn advertentie op SJ:



Bianca , met mailadres [email protected] stuurt je een reactie op de volgende advertentie

Het betreft een geregistreerde gebruiker.

Reactie van adverteerder:
Hey, aangenaam kennis te maken met je ik ben een 24 jarige studente uit Heerenveen en klus bij met lingerie modellen werk ik woon sinds kort op mezelf en reageer ook op advertenties sindsdien doe dit nu ongeveer 2 maanden en heb 4 afspraken gehad wat ik aanbied is echt een gfexperience date mocht je interesse gewekt zijn ik zou zeggen app of mail me met vriendelijke groet Bianca ☺ï¸06xxxxxx29

-------------------


Even wat whatsapp contact gehad, maar al snel kun je "afspreken" als je eerst even €50,- overmaakt. Niet gedaan, op naar de volgende.
Exact dezelfde mail heb ik ook gehad , maar dan onder Tilburg.
Denk ook wel dat hun daar zitten.
Telefoon nr is een KPN nr , heb ik al op wieheeftmijgebeld.nl doorgegeven.
😂 hoop dat ze iets kopen waar ze vreselijk beroerd van worden.
Maar vooruit betalen gaat hier ook niet meer gebeuren.
Wijze les geleerd 🤨
 
Dit weekend ook weer zo'n dreigapp ontvangen. De laatste keer dat ik zoiets kreeg is alweer een jaar geleden..

Gewoon blokkeren en verwijderen en klaar.. ze hebben toch niks en willen je gewoon bang maken.. stel droevige lui.. feit dat ze je aanspreken met je schuilnaam zegt al wel genoeg.. als ze alles van je wisten spreken ze je wel aan met je volledige naam.

meestal houdt ik het contact altijd gewoon via de mail maar in enkele gevallen heb ik weleens gebeld en blijkbaar nu daar de naweeën van...

Even kort samengevat..
- Gebruik nooit je echte naam
- Vertel nooit teveel op een date (het is toch maar een seksdate hoe lief ze ook zijn)
- Mocht je je nr gebruiken gebruik dan een aparte tel met een schuilnaam bij je whatsapp info.

Misschien is het een idee dat we de dames die dit soort lijsten doorgeven ook gewoon gaan exposen met adres etc. Uiteindelijk zijn die dames gewoon verantwoordelijk voor dit gedoe waar veel "wandelaars" last van hebben.
 
Misschien is het een idee dat we de dames die dit soort lijsten doorgeven ook gewoon gaan exposen met adres etc. Uiteindelijk zijn die dames gewoon verantwoordelijk voor dit gedoe waar veel "wandelaars" last van hebben.
Meestal zijn het geen dames die de nep advertenties zetten.
En hoe kun je zeker weten dat een specifieke dame het doorverkocht heeft? Voor hetzelfde geld is het eentje die je maanden geleden bezocht hebt en die geld nodig heeft. Tenzij je natuurlijk voor elke dame een nieuwe SIM kaart pakt.
 
Meestal zijn het geen dames die de nep advertenties zetten.
En hoe kun je zeker weten dat een specifieke dame het doorverkocht heeft? Voor hetzelfde geld is het eentje die je maanden geleden bezocht hebt en die geld nodig heeft. Tenzij je natuurlijk voor elke dame een nieuwe SIM kaart pakt.


Ik heb het niet over nep advertenties.. heb het over de afspraken die ik heb gehad waarbij ik dat nummer heb gebruikt... en aangezien ik maar een paar keer telefonisch heb afgesproken ipv de mail moet het wel wegkomen bij 1 van de dames..

Mocht je het doorverkopen niet willen geloven dan zoek maar eens op google..


De laatste keer dat ik dat specifieke nummer heb gebruikt voor een seksafspraak is alweer meer dan een jaar geleden... dan lijkt het me wel overduidelijk dat iemand gewoon zijn telefoonlijst doorverkoopt voor dit soort praktijken aangezien ik een soortgelijk bericht ook vorig jaar heb ontvangen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan