Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNee ik ben ook bedreigd en heb hevige angsten nu waarvoor ik al hulp een poos heb.Net lid, je 1e post en dan deze bijzondere vraag?
Heb je reden om aan te nemen dat de bedreiging ernstig is?Nee ik ben ook bedreigd en heb hevige angsten nu waarvoor ik al hulp een poos heb.
Dus een serieuze vraag.
Nee, niet dat ik weet. Maar vroeg mij af of er uberhaupt ooit beelden van mensen zijn geplaatst?Heb je reden om aan te nemen dat de bedreiging ernstig is?
Zijn er bijvoorbeeld echt foto`s / filmpjes gemaakt met je medeweten waar je nu mee gechanteerd wordt?
Tenzij dat zo is heb je waarschijnlijk niks te vrezen. Je kan hier alleszins 55 pagina`s nalezen met inbreng van mensen die bedreigd werden maar waar niks gebeurde. En als je reden hebt om aan te nemen dat de bedreiging ernstig is, en je hebt wat te verliezen als het uitkomt: klacht neerleggen bij de politie.
Goed dat je hulp hebt bij die angsten. Je staat dus niet alleen, vergeet dat niet.
Sterkte. Het valt waarschijnlijk mee.Nee, niet dat ik weet. Maar vroeg mij af of er uberhaupt ooit beelden van mensen zijn geplaatst?
Ik heb inmiddels een ander telefoonnummer genomen en het oude nummer is geheel uit de lucht.
Nee, niet dat ik weet. Maar vroeg mij af of er uberhaupt ooit beelden van mensen zijn geplaatst?
Een van de bekendste scams die er bestaan in deze wereldDacht dat ik het al gepost had, maar schijnbaar iets misgegaan, want kan het niet terug vinden... Dus nogmaals...
Bekijk bijlage 131450
dacht dat ik het ergens anders gepost had, misschien is het gemoved door iemand... maybe ben ik in de warre@vrijgezellig hier staat je bericht.
Is vaak wel het geval, is jammer dat er dames zijn die dat doen. Meestal benaderen die oplichters de dames en soms hapt er een toe en dan krijf je zo'n appje of smsjeik vraag me af waar ze mijn nummer vandaan hebben. Zou 1 van die chicks haar lisst geshared hebben ofzo.
Nooit foto's of filmpjes delen en als ze om een videocall vragen altijd weigeren. Wilt ze zonder videocall niet afspreken jammer dan voor haar 100 andere dvp's die wel zonder videocall willen afspreken.Ik heb foto,s en filmpjes gedeeld ...en ik ben ook 4x bedreigd ....
Ik heb niks te vrezen, iedereen weet van mijn hobby, me werkgever is me beste maatje .... heb nummers gebeld maar de helden nemen nooit op
Normale video call ter verificatie vind ik acceptable. Ik vraag er soms ook om als ik zeker wil weten dat het de dame in kwestie is.Nooit foto's of filmpjes delen en als ze om een videocall vragen altijd weigeren.
Als je anoniem wil blijven dan is het verstandig om geen videocall te doen.Normale video call ter verificatie vind ik acceptable. Ik vraag er soms ook om als ik zeker wil weten dat het de dame in kwestie is.
Klinkt herkenbaar, ik kreeg deze mail via mijn advertentie op SJ:Ben gemailt door deze persoon via sj , waar ik een advertentie heb staan , veel fake , maar ook wel leuke dates gescoord via sj.
Nu opgelicht door ene Bianca Fertasi , 50 euries , nou lig ik daar niet wakker van , maar toch .
Komt uit Tilburg schijnbaar , foon nr al gemeld bij wieheeftmijgebeld.nl
U bent gewaarschuwd bij deze , zal ook best op andere sites actief zijn
Exact dezelfde mail heb ik ook gehad , maar dan onder Tilburg.Klinkt herkenbaar, ik kreeg deze mail via mijn advertentie op SJ:
Bianca , met mailadres [email protected] stuurt je een reactie op de volgende advertentie
Het betreft een geregistreerde gebruiker.
Reactie van adverteerder:
Hey, aangenaam kennis te maken met je ik ben een 24 jarige studente uit Heerenveen en klus bij met lingerie modellen werk ik woon sinds kort op mezelf en reageer ook op advertenties sindsdien doe dit nu ongeveer 2 maanden en heb 4 afspraken gehad wat ik aanbied is echt een gfexperience date mocht je interesse gewekt zijn ik zou zeggen app of mail me met vriendelijke groet Bianca ☺ï¸06xxxxxx29
-------------------
Even wat whatsapp contact gehad, maar al snel kun je "afspreken" als je eerst even €50,- overmaakt. Niet gedaan, op naar de volgende.
Meestal zijn het geen dames die de nep advertenties zetten.Misschien is het een idee dat we de dames die dit soort lijsten doorgeven ook gewoon gaan exposen met adres etc. Uiteindelijk zijn die dames gewoon verantwoordelijk voor dit gedoe waar veel "wandelaars" last van hebben.
Meestal zijn het geen dames die de nep advertenties zetten.
En hoe kun je zeker weten dat een specifieke dame het doorverkocht heeft? Voor hetzelfde geld is het eentje die je maanden geleden bezocht hebt en die geld nodig heeft. Tenzij je natuurlijk voor elke dame een nieuwe SIM kaart pakt.