Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat mag ik hopen ja.

Maar deed me wel even bedenkelijk kijken. Check Kinky, 5 minuten later dat sms'je.
Ik denk dat het toeval is, Ik denk eerder dat het een dame die je eerder hebt bezocht of hebt bericht die jouw nummer heeft doorgespeeld.

Al met al ben ik blij dat je het nummer hebt gedeeld, Wat me opvalt aan de dreignummers is dat ze allemaal beginne met 0645 op het moment
 
Voor het eerst langs geweest bij zoe in amsterdam.
Plaatje van meid hygienisch goed seks. Beeldschoon
alles was perfect. Maar daarna kreeg ik anonime berichten dat ik geld moet storten
anders mijn sex video online gaan zetten.
Natuurlijk niet gereageerd.
Ben nooit vreemd gegaan voor het eerst kinky op een meid gereageerd afgesproken
en 2 dagen later bedreigingen over het beelden laten zien.

Nou heb geleerd niet met je eigen nummer whatsappen koop een prepaid en gebruik dat
Intussen nummer veranderd.
Ervaring sex was geweldig maar daarna zulke berichten ontvangen van anonieme en bedreigingen minder leuk.


Nadat ik naar de politie ben gegaan werkt ze nu in Utrecht ergens
Recencie Zulke crimenelen werken ook nog illegaal zonder vergunning geen belasting betalen. Dan ga je gewoon netjes nederlandse hoeren die betalen wel belasting en hebben vergunning.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat het toeval is, Ik denk eerder dat het een dame die je eerder hebt bezocht of hebt bericht die jouw nummer heeft doorgespeeld.

Al met al ben ik blij dat je het nummer hebt gedeeld, Wat me opvalt aan de dreignummers is dat ze allemaal beginne met 0645 op het moment
Ik denk dat dat de nieuwste prepaid telefoontjes zijn die nu aan 0645…. toe zijn.

En die gassies wisselen vaak van phone voor hun oplicht truukjes dus het zijn allemaal nieuwe wegwerp-telefoontjes waarmee ze dit doen.
 
Vorige week via de app bij 4 verschillende dames van Kinky in Amsterdam gevraagd naar beschikbaarheid wat bij één tot een fijne afspraak geleid had, een dag later ontving ik een aantal berichten van een voor mij onbekend nummer met daarin de boodschap dat ik maar zo snel mogelijk moest betalen anders zou diegene al mijn gegevens openbaar maken en de chats ergens publiceren etc, etc, en daarbij veel worden zoals, jij gaat hiervoor boeten , dit ga je voelen, ik maak je kapot etc, etc.

Vreemd genoeg heb ik alleen aan de 4 dames gevraagd waar zij ontvangen en of zij beschikbaar waren die avond.

Bericht beantwoord met "begrijp niet waar dit over gaat" en geblokkeerd.

Nu wel beetje angstig om weer wat af te spreken..
Ja ,ik herken die tekst. gewoon een idioot die zich verveelt
Koop gewoon een 2e telefoontje op de zwarte markt en verberg jouw locatie.
Best handig , zeker als je een relatie hebt
 
Ik denk dat dat de nieuwste prepaid telefoontjes zijn die nu aan 0645…. toe zijn.

En die gassies wisselen vaak van phone voor hun oplicht truukjes dus het zijn allemaal nieuwe wegwerp-telefoontjes waarmee ze dit doen.
Ja zoiets, heb diegene die jou dat smsje heeft gestuurd eens geappt met de vraag of zijn meisjes alles netjes aan de belastingdienst doorgeven....
<antwoord>: Jij hebt een fckng groot problm let maar op!
En ik werd geblokkeerd....

Wat jammer zeg haha
 
Dat zou dan van dezelfde provider moeten zijn? Heb namelijk ongeveer een maand geleden een nieuwe prepaid gehaald waarvan het nummer niet met 0645.... begint.
ok, dat weet ik niet precies. Dacht dat op een gegeven moment bepaalde nummers 'op' waren, maar blijkbaar is het dus vooral een provider iets.

Gezien het feit dat al die dreigementen vrijwel dezelfde bewoordingen gebruiken is het misschien toch eens zaak voor de politie om zo'n nummer op te sporen.

Want het is niet zo dat er honderden van die ventjes rondlopen, maar blijkbaar maar een paar die echt een grote hoeveelheid mensen lastig vallen cq bedreigen.
 
Mja, dan komen we nog niet heel ver als die drie het allemaal zouden kunnen zijn, hoewel het welkom is om de mogelijke providers te weten.

Maar als zo'n mannetje nog in het bezit van de telefoon is en geen sms'jes gewist heeft, dan moet de politie een nummer toch makkelijk kunnen traceren....of vergis ik me?

Maar goed het zal geen top-prioriteit voor ze zijn om afgesnauwde hoerenlopers te beschermen.

Maar als het er echt toe deed zouden ze zo'n telefoontje kunnen lokaliseren lijkt me.
 
Laatst bewerkt:
Maar goed, ik kan op de Wallen zo 15 bont kraagjes aan wijzen die daar iedere avond waspoeder als cocaine staan te verkopen en die worden ook maar zeer incidenteel opgepakt, dus tja.....

Heb me daar ook wel eens over verbaasd. Als ik ze moeiteloos een voor een er uit zou kunnen lichten zouden een paar agenten dat toch ook moeten kunnen?!

Goed, ze zullen niet altijd veel op zak hebben en misschien mag je als agent geen klant pretenderen te zijn omdat dat onder uitlokking valt, maar als iemand 'coke, keta' etc zegt, lijkt het me een kleine moeite om iemand undercover als lokaas in te zetten, mee te lopen en ze een voor een er uit te vissen.

Misschien staan ze na 24 uur weer op straat, maar de moeite lijkt me zo klein dat als je dat per bontkraagje 5x doet in 10 dagen tijd, dat ze dan een ander tijdverdrijf gaan zoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ook "slachtoffer" geworden van dit soort praktijkjes, zelfde soort whatsapp berichten, ander nummer: ‪+31 6 30689165‬

Kan zelfs niet herinneren wanneer ik het laatst nog contact had met een dvp 🙄

Eerst wel geschrokken, zeker toen die belde. Ik vroeg constant waarover het ging, en hij praatte maar over betalen en vanalles op Social media zetten van me.

Kijk binnen 10min maar wat er gebeurd zei die… tot nu niets.

Dus ook geen aandacht meer aan geven of? Blokkeren? Aangeven bij de politie?
Grt
 
Ook "slachtoffer" geworden van dit soort praktijkjes, zelfde soort whatsapp berichten, ander nummer: ‪+31 6 30689165‬

Kan zelfs niet herinneren wanneer ik het laatst nog contact had met een dvp 🙄

Eerst wel geschrokken, zeker toen die belde. Ik vroeg constant waarover het ging, en hij praatte maar over betalen en vanalles op Social media zetten van me.

Kijk binnen 10min maar wat er gebeurd zei die… tot nu niets.

Dus ook geen aandacht meer aan geven of? Blokkeren? Aangeven bij de politie?
Grt
Als je er last van hebt: blokkeren.
Als dit op je "publieke" gsm binnen komt misschien toch maar eens checken of dit te herleiden valt naar je social media profielen. En sowieso je privacy settings daarop checken dat niet zomaar iedereen je kan taggen of iets op je feed kan plaatsen.
Eerste keer wel dat ik lees dat ze bellen. Blijkbaar nemen ze doorgaans niet op als ze gebeld worden. Ze worden stoutmoediger zo te zien.

Edit: ik lees net je review van Bianca. Goede actie van je, maar kan me inbeelden dat die niet in goede aarde viel, bijvoorbeeld bij haar pooier. Zou het daar niet aan gelinkt kunnen zijn?
 
Laatst bewerkt:
Als je er last van hebt: blokkeren.
Als dit op je "publieke" gsm binnen komt misschien toch maar eens checken of dit te herleiden valt naar je social media profielen. En sowieso je privacy settings daarop checken dat niet zomaar iedereen je kan taggen of iets op je feed kan plaatsen.
Eerste keer wel dat ik lees dat ze bellen. Blijkbaar nemen ze doorgaans niet op als ze gebeld worden. Ze worden stoutmoediger zo te zien.

Edit: ik lees net je review van Bianca. Goede actie van je, maar kan me inbeelden dat die niet in goede aarde viel, bijvoorbeeld bij haar pooier. Zou het daar niet aan gelinkt kunnen zijn?
Denk niet dat dit daaraan gelinkt is omdat dat toch een zelfstandige was.
Hebt nu sinds de telefoon wel niets meer gehoord. Gewoon best blokkeren. Socials enz staan al zo ingesteld. Grtjs
 
Dus ook geen aandacht meer aan geven of? Blokkeren? Aangeven bij de politie?
Dat laatste kan altijd. Want het is afpersing, chantage, sextortion, etc.
Ik vermoed dat het geen prioriteit heeft, totdat het iemand van de politie zelf, of iemand in diens naaste omgeving, overkomt. En dan is het mooi als ze al wat aangiftes hebben liggen.
 
Ik ben vandaag benaderd door een DVP waar ik een dinsdag een afspraak voor had gemaakt op 1 oktober, omdat ik toen tijd vrij had. Ik had mijn instellingen niet goed gezet, zodat iedereen die mij toevoegde mijn naam kon zien. (Heb dit nu aangepast)

Hoewel ik zelf al geen fan was van sociale media, had ik nog mijn Facebook-account.

Ze bedreigde mij om dit naar iedereen van mijn connecties door te sturen... (gesprek in Whatsapp voor een afspraak)

Het betreft "Anita geile gilf, postte op redlights voor BE (nu offline)


heb een melding gemaakt bij de politie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan