Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tip voor mensen die lastig gevallen worden, Google even op grabify ip logger. Daarmee kun je het ip adres van de afperser achterhalen als hij op een door jou gekozen link klikt. Je kunt tegen hem zeggen dat je liever met paysafecard betaalt en hem daarnaartoe doorverwijzen, en hem nadat je z'n ip adres hebt daarmee confronteren. Dat zal mogelijk wel afschrikken, tenzij hij een vpn gebruikt.
 
Vorige week en nu ook weer vandaag Kreeg ik WhatsApp code melding om WhatsApp op nieuwe telefoon te activeren. Die van vorige week stuurde later bericht als zijne garage bedrijf. Direct geblokkeerd en gerapporteerd.
Goed blijven opletten.
 
Ik krijg deze na contact met 2 dames





Bekijk bijlage 140871
Maak je geen zorgen. Allemaal bullshit. Nummer blokkeren en weg er mee. Tip: geen gegevens in je what's app zetten. Gen profielfoto van je gezicht en geen naam in je gegevens van WA.
 
Ik begrijp niet waarom ze nu een sms sturen dat je naar die nr moet appen ? Ze kunnen toch gelijk een whatsapp bericht zelf sturen?
Volgens mij is sms makkelijker voor ze. Je haalt een simkaartje en wat beltegoed en klaar. Om whattsapp te installeren moet je een email aanmaken en een apple id (of werkt dat anders op android). Dat kost tijd en moeite. Sms eikels zijn luie eikels
 
In het begin reageerde ik er nooit op. Er gebeurt verder ook helemaal niets, dus je hoeft je geen zorgen te maken.
De laatste keer heb ik er 1tje lopen zieken. Was erg geinig.
Telkens gevraagd hoe ik moest betalen en nog meer van dat soort onzin dingen.
Wat voor reactie krijg je als je reageert dan? Ik neem aan dat ze je af willen persen toch?

Of als je voorstelt om te betalen, dan sturen ze toch wel een linkje?
 
Je krijgt altijd een standaard lul sms/whatsapp verhaal. Ze willen altijd geld van je hebben. Dit door middel van tikkie/crypto of iets anders.
Die van mij wilde een crypto betaling.

Behalve je nr hebben ze niets van je.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is sms makkelijker voor ze. Je haalt een simkaartje en wat beltegoed en klaar. Om whattsapp te installeren moet je een email aanmaken en een apple id (of werkt dat anders op android). Dat kost tijd en moeite. Sms eikels zijn luie eikels
Schijnt met spam blokkering te maken te hebben op whatsapp dat ze sms gebruiken, ik heb er ook eentje ontvangen via sms een tijdje terug, ik heb terug gedreigd om 'm op te sporen en af te maken op IS achtige wijze als ie nog een bericht stuurt
 
Iemand hier ervaring mee? Lijkt alsof deze persoon dit soort berichten dagelijks naar heel veel mensen stuurt.

Reageren jullie? En hoor je ooit nog wat van deze personen?

Of meld je dit ergens?
Bekijk bijlage 142867
Hij weet niet eens van welke site...
Is al redelijk komisch haha
Bij @jumpstreet ? Die spaart ze volgens mij.
Niet zo zeer sparen maar vind het wel leuk hun nummer(s) te hebben ja.
Kan er wel veel mee:devilish: 🤣
 
Iemand al ooit afgeperst met foto's of video's genomen tijdens het bezoek ? Of bij privé ontvangst opgewacht door mannen binnen ?
Zijn al eens een paar voorbeelden voorbij gekomen dat er iemand opgewacht is.

Met foto's en video's zover ik weet niet, echter hebben ze wel een probleem als ze deze zouden verspreiden (en daarnaast moeten ze ook nog eens alles van je weten qua n.a.w. gegevens).

Dit soort oplichters willen maar al te graag anoniem blijven, als je mensen gaat afpersen met beelden en de dame in kwestie heeft geen vergunning tja wie heeft er dan een groter probleem?
 
Sneu volk. Heb gelukkig een tweede nummer en er kwam ook zo'n dombo zeggen dat ik het 'met hem moest regelen' of alles (wat dan?) zou overal (waar dan?) gedeeld worden. Ook met mijn familie. Toen ik een paar keer vroeg waar het bleef want mijn vader wilde het zo graag zien, bleef het stil. Ach ja, elke sneuneus denkt een verdienmodel te hebben gevonden.
 
Tip van de dag
Vandaag kreeg ik een (in netjes Nederlands) dreig sms'je. Ik heb op mijn telefoon een normale simkaart +2 e-Sims (dus 3 telefoonnummers op 1 mobiel). Met mijn derde, niet-anonieme nummer, hem een dergelijke dreig sms teruggestuurd, waarin ik zeg dat ik hem ga opbellen en of hij opneemt of niet we de signaaldata zullen gebruiken om hem te traceren. Vervolgens met een ander nummer anoniem continu naar hem gebeld. En of die kerel het zweet uitbrak want na vier keer werd zijn telefoon uitgeschakeld. Dit derde, niet anonieme nummer, heeft hij geblokkeerd want daarop kreeg ik echt direct de voicemail voordat ik hem met mijn anonieme nummer kon 'stalken'. Elk dreig sms'je wat ik krijg ga ik op die manier behandelen, want een simkaart wordt voor hun dan onbruikbaar (wie wil er nou getraceerd kunnen worden) terwijl ze daar wel geld in moeten investeren om er een te kopen. Geen idee of het werkt, maar ik heb er zelf wel lol van. Hopelijk neemt er ooit nog eentje op… Even op mijn Nederlands Arabische accent oefenen…

Voor de iPhone gebruikers: instellingen, telefoon, nummer herkenning (uitzetten) en je kunt anoniem bellen.

Probeer er nog een Russisch accent bij te duwen ook
 
Tip van de dag
Vandaag kreeg ik een (in netjes Nederlands) dreig sms'je. Ik heb op mijn telefoon een normale simkaart +2 e-Sims (dus 3 telefoonnummers op 1 mobiel). Met mijn derde, niet-anonieme nummer, hem een dergelijke dreig sms teruggestuurd, waarin ik zeg dat ik hem ga opbellen en of hij opneemt of niet we de signaaldata zullen gebruiken om hem te traceren. Vervolgens met een ander nummer anoniem continu naar hem gebeld. En of die kerel het zweet uitbrak want na vier keer werd zijn telefoon uitgeschakeld. Dit derde, niet anonieme nummer, heeft hij geblokkeerd want daarop kreeg ik echt direct de voicemail voordat ik hem met mijn anonieme nummer kon 'stalken'. Elk dreig sms'je wat ik krijg ga ik op die manier behandelen, want een simkaart wordt voor hun dan onbruikbaar (wie wil er nou getraceerd kunnen worden) terwijl ze daar wel geld in moeten investeren om er een te kopen. Geen idee of het werkt, maar ik heb er zelf wel lol van. Hopelijk neemt er ooit nog eentje op… Even op mijn Nederlands Arabische accent oefenen…

Voor de iPhone gebruikers: instellingen, telefoon, nummer herkenning (uitzetten) en je kunt anoniem bellen.
Ik heb ook zo'n dreig bericht gekregen als ik niet contact met hem zou opnemen zou hij mij leven zuur maken en iedereen laten weten dat ik een vieze hoerenloper ben. En hij mij berichten op Facebook zou gooien en familie en vrienden alles zou laten weten en dat soort onzin. Hij bluft alleen maar heeft niets en probeert wandelaars bang te maken meer niet. Zulke gasten moet je negeren nooit betalen want ze hebben niks behalve jouw nummer die niemand anders kent behalve de hoeren die je bezoekt en hun handlangers die jou daarmee soms mee bedreigen in de hoop dat je iets betaalt. Zo zie je maar weer waarom je nooit je echte nummer moet gebruiken en zeker niet bij prive-ontvangst dames want sommigen van hen werken met tuig.
 
Laatst bewerkt:
Tip van de dag
Vandaag kreeg ik een (in netjes Nederlands) dreig sms'je. Ik heb op mijn telefoon een normale simkaart +2 e-Sims (dus 3 telefoonnummers op 1 mobiel). Met mijn derde, niet-anonieme nummer, hem een dergelijke dreig sms teruggestuurd, ....Knip... Elk dreig sms'je wat ik krijg ga ik op die manier behandelen, want een simkaart wordt voor hun dan onbruikbaar (wie wil er nou getraceerd kunnen worden) terwijl ze daar wel geld in moeten investeren om er een te kopen. Geen idee of het werkt, maar ik heb er zelf wel lol van.
Zelf steek ik liever geen tijd in dit soort acties, ik ga er een beetje van uit dat je ze er niet echt zeer mee doet en het kost je tijd en moeite. Wel kudo's voor de houding van terugpakken. Ik zou ze liefst op laten pakken en leegbloeden, eerst financieel...
 
Vandaag deze ontvangen. Zelf nog nooit gestuurd met een nummer afkomstig van Nederland. En in mijn vorig bericht ook gezegd dat ik alleen contact had met Belgische dames. Nu RL is gehacked geweest en sinds krijg ik af en toe zo een bericht.
Ik geloof dat ik ook een 2de nummer ga aanschaffen vanaf nu.. echt al maanden geen contact meer gehad met een nieuwe dame. Maar je ziet ze blijven probere.

Screenshot_2023-11-10-20-06-39-432_com.whatsapp.jpg
 
Probeer er nog een Russisch accent bij te duwen ook
Da's een goeie ja. Zo van dat die trein-appers in de vijver van de grote jongens vissen en dat ze hen daarom commissie moeten betalen. En dat Boris zometeen bij hen in de coupé langskomt om de eerste 500 euro te innen en dat ze hun telefoons aan hem moeten afgeven. Als je dan leest dat er ergens aan de noodrem getrokken is, dan weet je in welke trein ze zaten.
 
oh, ik kreeg gisteren ook eentje op mijn wandelnummer in het engels,
I need to talk to you...... I don't en blokkeren opgelost.

had er zelfs niet bij stilgestaan omdat ik nogal radicaal ben in die dingen, ken het nummer niet komt van buiten Belgie, blok erop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan