ja hoor ik heb het nogBegrijpelijk.
Maar eigenlijk bizar dat iemand uit een club je gaat bedreigen.
zou het briefje bewaren voor sporen/vinger afdrukken (mits je deze nog hebt)
ik vind het ook bizar maar ik laat me niet afdreigen
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenja hoor ik heb het nogBegrijpelijk.
Maar eigenlijk bizar dat iemand uit een club je gaat bedreigen.
zou het briefje bewaren voor sporen/vinger afdrukken (mits je deze nog hebt)
Nee begrijpelijk, sommige mensen zijn niet helemaal 100% in de bovenkamer.ja hoor ik heb het nog
ik vind het ook bizar maar ik laat me niet afdreigen
niet via whattsapp maar via een briefje in de bus
gellukig is deze persoon zo dom geweest dat hij door de camera gefilmd is
moest deze persoon meelezen ik weet wie je bent!
wacht ik post het briefje online
Bekijk bijlage 265051
Heb je degene die het bezorgd heeft herkend? Zo ja, is het iemand van de club? Zo ja, heb je enig idee waarom je bedreigd wordt? Is er iets voorgevallen toen je daar was? Je post roept veel vragen op.wacht ik post het briefje online
Bekijk bijlage 265051
Dat vraag ik.me ook af?Heb je degene die het bezorgd heeft herkend? Zo ja, is het iemand van de club? Zo ja, heb je enig idee waarom je bedreigd wordt? Is er iets voorgevallen toen je daar was? Je post roept veel vragen op.
En zelfs al staat ie er wel op, hoe de fuk weet diegene dan je naam? Je heet toch niet echt Slaapmuts he?op camera wel maar geen duidelijk zicht
en hoe die mijn adres weet dat weet ik niet want mijn naam staat niet op mijn postbus
Misschien komt het dan toch vanuit de club zelf en was dit juist hun plan!of dit briefje me gaat tegenhouden nee het werk averechts nu ga ik nog meer naar de budha club
nee dat denk ik niet want ik heb al congtact opgenomen met de eigenaarMisschien komt het dan toch vanuit de club zelf en was dit juist hun plan!
Ik dacht begrepen te hebben uit je bericht dat je hem kon..gellukig is deze persoon zo dom geweest dat hij door de camera gefilmd is
moest deze persoon meelezen ik weet wie je bent!
ja ik heb de persoon op camera maar de infrorood werkt blijkbaar niet dus het is maar een schim wazigIk dacht begrepen te hebben uit je bericht dat je hem kon..
vies ventje dat ik benOndertussen ben je blijkbaar toch maar mooi een vuilaard![]()
ga ik eens opzoekenOke...mocht je ooit nieuwe cam aanschaffen. Imou zijn zeer goed en betaalbaar.
Veel mogelijkheden,duidelijk beeld zowel in zwart wit als kleur.
waarom zou ik dat doen ....Alles bij elkaar is het een raar verhaal. Je weet zeker dat je dat briefje niet zelf gekrabbeld hebt om hier een beetje interessant te doen?
Vind wel bijzonder dat je zoiets gaat suggereren...Alles bij elkaar is het een raar verhaal. Je weet zeker dat je dat briefje niet zelf gekrabbeld hebt om hier een beetje interessant te doen?
Dan zou het haast iemand uit je directe omgeving kunnen zijn.op camera wel maar geen duidelijk zicht
en hoe die mijn adres weet dat weet ik niet want mijn naam staat niet op mijn postbus
ondertussen heb ik wel een groot vermoeden wie het kan zijnVind wel bijzonder dat je zoiets gaat suggereren...
Dan zou het haast iemand uit je directe omgeving kunnen zijn.
Als je veel kerstkaarten hebt gehad misschien eens handschriften vergelijken?
Moet haast iemand zijn die je persoonlijk kent, of iemand die je is gevolgd.
Misschien hun eens een kaartje door de bus doen als je hun kent en zien of er een reactie komtondertussen heb ik wel een groot vermoeden wie het kan zijn
er zijn maar een paar mensen in de sector gangbangs die mijn adres weten
en dat volgen dat zou ik gemerkt ik ben 40 min onderweg naar de club
Droeftoeter en blokkerenZo te zien ben ik dus niet de enige die net zo'n random sms'je heeft gekregen
Niet op reageren en blokkeren is het beste denk ik?