Het is maar net hoe ze contact met je opnemen. Word je gebeld, moet het iemand zijn die het Nederlands goed beheerst, is het een bericht, dan is het een kunst om er geen spelfouten in te maken. In beide gevallen gaat het wel ergens mank.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDie van mij mogen ze hebben hoor: 123443210Die zijn ook heel irritant, iemand uit Pakistan als zijnde van de overheid die je bsn nummer wil.
Nummer opgeven bij bedrijven die mensen opbellen voor bijvoorbeeld rollators haha.Weer een nieuwe kansenparel:
+31622867565
Deze belt je gewoon op. In ieder geval een man die eerst vraagt of je op Kinky en SJ zit en dat hij al eerder contact heeft gezocht. In ieder geval worden ze brutaler. Uitgenodigd op geld op te halen, maar daar heeft hij geen tijd voor helaas.
Tja zijn van het snelle geld verdienen, elke maand hun handje ophouden voor een uitkering want ze hebben geen werk (en zijn te lui om te gaan werken) maar mensen afpersen via bitcoins is wel makkelijk genoeg voor zeIrritant volk. Kan de wereld niet eens voorgoed verlost worden van figuren die geen enkele nuttige bijdrage aan de maatschappij leveren?
En vroeger waren er geen boeven en schurken? Er zijn altijd slechte mensen geweest. AL sinds er mensen op aarde rondlopen.Tja zijn van het snelle geld verdienen, elke maand hun handje ophouden voor een uitkering want ze hebben geen werk (en zijn te lui om te gaan werken) maar mensen afpersen via bitcoins is wel makkelijk genoeg voor ze
Klopt maar ik zoom nu specifiek in op die oplichtertjes.En vroeger waren er geen boeven en schurken? Er zijn altijd slechte mensen geweest. AL sinds er mensen op aarde rondlopen.
Als hier echt een hogere macht aan het werk zou zijn, kon je er tenminste nog iemand er de schuld van geven. Helaas hangt ons hele bestaan van toevalligheden aan mekaarDat dus.
Er zijn veel mensen die geloven in een hogere macht en als dat daadwerkelijk zo is, vraag je dan eens af waarom er niet ingegrepen wordt als een mens een misstap begaat of van zins is dat te doen..
Slechts een enkele keer lees je in het nieuws een bericht over een inbreker die door diens eigen stommiteit betrapt werd.
Hoe KRIJG je het ook weer voor elkaar manAls hier iemand zin heeft om een bontkraagje te plagen.. hier is zijn nummer. Vandaag ontvangen ..
Bekijk bijlage 257170
Varken mag ook, dat weet je?
Is er nog wat uitgekomen?Ik ga morgen eens bellen en kijken waar ik terecht kom.
Op de app reageert hij niet helaas, deze ''John''Is er nog wat uitgekomen?
Op de app reageert hij niet helaas, deze ''John''
Ik bood al kamelen maar helaas geen reactieMisschien met "Jamal" proberen ........
![]()
Probeer het eens met een geit.
Die zouden een varkentje aan ze schenkenWat zou de partij voor de dieren daar van vinden???
Ja als je God niet de schuld wil geven is de Rabobank een goed alternatief.Als er nu al ergens de schuld aan gegeven wordt, is het vaak de Rabobank die genoemd wordt...
Of Femke HalsemaJa als je God niet de schuld wil geven is de Rabobank een goed alternatief.