Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ga toch eens werken met Delete.me . Mogelijk staan onze gegevens online. Werkte eerst met mijn eigen nummer en sinds niet al te lange tijd met een prepaid kaart op een oude telefoon van me

Ondertussen loop ik vrolijk door de straten, voorbij de ramen. Een leuke frisse meid uitkiezen. Geen telefoon nodig, geen nummers die ergens verzeild geraken. Meiden die je kan zien en waar je mee kan praten. Geen nepfotootjes op een schermpje. En nog eens een stuk goedkoper ook, dan al die 'verdachte' contacten die sommigen mordicus via internet willen zoeken. Soms is het leven eenvoudig.

ze worden steeds brutaler werd net zelfs gebeld 0616953680
Wow zo erg 🤣
Besteed alsjeblieft niet al te veel aandacht aan deze sukkeltjes. Gebruik lekker je Lebara simkaartje en blokkeer ze zo snel mogelijk en laat je alsjeblieft niet gek maken.

ps: ik heb laatst wel een foto van mijn grote jongen op oorlog sterkte gestuurd naar een "bedreiger". Valt dit ook onder grensoverschrijdend gedrag? 🙈

Laatst bewerkt:
Ondertussen loop ik vrolijk door de straten, voorbij de ramen. Een leuke frisse meid uitkiezen. Geen telefoon nodig, geen nummers die ergens verzeild geraken. Meiden die je kan zien en waar je mee kan praten. Geen nepfotootjes op een schermpje. En nog eens een stuk goedkoper ook, dan al die 'verdachte' contacten die sommigen mordicus via internet willen zoeken. Soms is het leven eenvoudig.
Is niet voor iedereen een optie om langs ramen lopen. Ik ga wel eens naar clubs toe, maar daar word het beleid ook steeds meer anti single man. Ben nu meer aan het verkennen in Duitsland.

Terug
Bovenaan Onderaan