Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
> Jij hebt een groot probleem met ons! Je loopt te kloten met mijn dames van redlights sexjobs maar we hebben je nu gevonden en geven je nu eenmalig de kans dit normaal met ons op te regelen of je gaat zien hoe we jou en je naaste kapot gaan maken laatste keer dat ik het vriendelijk vraag word dit normaal opgelost zonder problemen ja of nee!!

Haha heb dit bericht letterlijk al vijf keer gehad intussen. Altijd van andere nummers want ik blokkeer ze telkens. Eén keer wel ff mij voorgedaan als iemand die bang had en met hem gebeld alvorens hem effe erop te duiden dat ik absoluut niet geïntimideerd was. Dan legt die ook direct af en wist hij zijn voorgaande berichten. Wat een angsthaas. Gewoon negeren dus.

Heb een dummy telefoon met een losse simkaart voor mijn hobby. En wissel om de 6 maanden van telefoonnummer. Dus ook bijna geen last van dreig sms'jes etc.

In Spanje wel eens gebeld met bekende dreigverhaal, na bericht aan een dame, teruggedreigd dat ik van Yakuza ben. Was melig na avondje stappen 😂 En daarna een paar keer terug gebeld dat ik een duel eis op leven en dood. Of een schadevergoeding voor mijn eerherstel. Werd na de 3x geblokkeerd😄

Enkele dagen terug ook zo'n bericht gekregen, exact op de komma hetzelfde als hierboven vermeld.

Eerst dacht ik het te negeren, maar omdat ik me verveelde en ergerde aan dat gespuis heb ik uiteindelijk (tegen beter weten in) toch het volgende geantwoord:

Hé, hoe wist jij dat?! Want ik heb inderdaad een gróót probleem met gatachterlijke kutmongooltjes die zichzelf interessant en bovenal stoer vinden, maar in realiteit niet capabel zijn om ook maar een halve zin correct Nederlands te schrijven! Die, anders gezegd, nog niet de intellectuele capaciteiten hebben van het stuk eelt dat ik vorige week van m'n hielen heb afgepulkt. Bizar en best ook wel straf, dat je dat zo kon raden...!

Meer specifiek ligt mijn probleem met dergelijk uitschot -waartoe jij, behoudens vergissing, jammerlijk genoeg lijkt te behoren- in het volgende - dat zij:
- Niet weten wanneer de beleefdheidsvorm "u" te gebruiken.
- Nalaten een consequente keuze te maken voor de 1e persoon enkelvoud dan wel 1e persoon meervoud, maar deze willekeurig door elkaar heen gebruiken.
- Niet weten welk voorzetsel wanneer wordt gebruikt.
- Niet weten hoe de letter "n" correct wordt toegevoegd om een juist meervoud te bekomen.
- Pijnlijk falen op het toepassen van de dt-regels.
- Nog nooit lijken te hebben gehoord van interpunctie (pfoeh, vreselijk!).
- Niet lijken te beseffen dat er een verschil is tussen een vraagteken enerzijds, en een uitroepteken anderzijds.

Verder wil ik ook even mijn oprechte spijt betonen dat ik geen naasten (kijk, daar had je een "n" toe kunnen voegen om iets minder faliekant af te gaan) heb die je kan viseren. Al lang geen ouders meer, kinderloos, vele jaren geleden gescheiden (misschien al wel langer geleden dan de triestige dag dat jouw vader naliet z'n zaad op de stoof te spuiten). Maar niet getreurd, ikzelf ben geheel beschikbaar! Wellicht kan je vannacht nog op bezoek komen? 't Is niet ver van de grens, uiteindelijk. En breng gerust de Debielenbrigade mee, want hoe meer zielen, des te meer vreugd! Het adres van mijn appartement moet ik niet vermelden hé, want dat ken je - toch? Tik maar op het raam van mijn slaapkamer, want ik doe intussen een dutje; het tweede raam rechts van de voordeur! Laat op voorhand wel even weten welke feestattributen je verkiest, dat ik ze alvast klaar kan leggen: vuurwerkstokjes van 5,7x28mm of een brok staal aan het uiteinde van een stengel hout? Zelf vind ik ze allebei wel hun charmes hebben!

Goed, tijd voor dat dutje. Geniet nog van je zielige, uitermate pathetische leven, hé!

PS: Sowieso heb je niet de benodigde intellectuele capaciteiten om nog maar de helft van mijn antwoord te begrijpen. Neem er dus gerust een woordenboek bij - sukkel.
Dan drie keer gebeld, vanzelfsprekend zonder reactie. Daarom het volgende na gestuurd:
Nog niet eens opnemen. Zielige looser! Jouw pietje is wellicht kleiner dan de klit van die hoer van 'n moeder van jou, niet?

En nog eens twee keer gebeld.

En welja... Ze zijn nog zó groot dan! **houdt duim & wijsvinger op elkaar**

De schlemielen...
Ter vervollediging: dit was het bericht & bijhorende "contact" -->Schermafbeelding 2026-01-24 011140.png

Wat schiet je dat nou mee op? Je typt je vingers blauw en die loser begrijpt geen woord van wat je zegt. Zonde van de moeite. Als je ze echt wil treiteren moet je juist doen of je bang bent en ze hoop geven dat je erin trapt, om ze dan de stront in te trappen juist als ze denken dat het lukt. Lijkt me veel meer voldoening geven én je sart ze tenminste echt een beetje.

Enkele dagen terug ook zo'n bericht gekregen, exact op de komma hetzelfde als hierboven vermeld.

Eerst dacht ik het te negeren, maar omdat ik me verveelde en ergerde aan dat gespuis heb ik uiteindelijk (tegen beter weten in) toch het volgende geantwoord:

Dan drie keer gebeld, vanzelfsprekend zonder reactie. Daarom het volgende na gestuurd:

En nog eens twee keer gebeld.

En welja... Ze zijn nog zó groot dan! **houdt duim & wijsvinger op elkaar**

De schlemielen...
Ter vervollediging: dit was het bericht & bijhorende "contact" -->Bekijk bijlage 449626
Kerel, een zeer welgemeende chapeau hiervoor.
Ik heb werkelijk in een deuk gelegen.

5.56?
Doe mij maar 0.50 300 grain 😂

Bijlagen

• desert eagle-2.jpg
    desert eagle-2.jpg
    166,7 KB · Weergaven: 14
Wat schiet je dat nou mee op? Je typt je vingers blauw en die loser begrijpt geen woord van wat je zegt. Zonde van de moeite. Als je ze echt wil treiteren moet je juist doen of je bang bent en ze hoop geven dat je erin trapt, om ze dan de stront in te trappen juist als ze denken dat het lukt. Lijkt me veel meer voldoening geven én je sart ze tenminste echt een beetje.
Niet onvriendelijk bedoeld hoor maar het lijkt er op dat de clou je ontgaat.
die moet je met 2 handen vasthouden..als die afgaat..
geweldig pistool de Desert Eagle
Hij heeft idd een stevige terugslag en gehoorbescherming is ook een must.
300 grain is me nogal wat.
Het is ook niet bepaald simpel om er verlof voor te krijgen want het is categorie militair pistool.
't Is meer een soort handkanon:)

Terug
Bovenaan Onderaan