Bedreigd na contact via whatsapp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze doen tegenwoordig nog geen eens de moeite meer om te whatsappen maar sturen sms , op telegram staat deze persoon ook stond eerst als Rashiet visboer is nu veranderd naar Rashiet werk, misschien maar eens fokken met Rashiet dan:ROFLMAO:Screenshot_20240404-224905_Messages.jpgScreenshot_20240404-224944_Telegram.jpg
Toevallig vandaag weer 1 , toch wel treurig dat de jeugd van tegenwoordig te lui is om te whatsappen, nu moet ik eerst hem whatsappen en wachten op reactie voordat ik kan zeggen dat ik dacht dat ik zijn moeder netjes betaald heb met vorig bezoek Screenshot_20240405-152043_Messages.jpg
 
Laatst bewerkt:
Telefoon nummer 2 staat nog wel gewoon op whatsappen en nummer 1 op Telegram dus heb ik Telefoon nummer 1 aan 2 doorgeven gisteren dat hij me daar op moet texten of anders,,, en een bullshit verhaal ervoor en toen gelijk geblokt
Misschien dat rachied iets meer geduld heeft en kunnen ze scam tips uitwisselen of een super scam verbond oprichten die niet te stoppen is :D
 
Vorige week via de app bij 4 verschillende dames van Kinky in Amsterdam gevraagd naar beschikbaarheid wat bij één tot een fijne afspraak geleid had, een dag later ontving ik een aantal berichten van een voor mij onbekend nummer met daarin de boodschap dat ik maar zo snel mogelijk moest betalen anders zou diegene al mijn gegevens openbaar maken en de chats ergens publiceren etc, etc, en daarbij veel worden zoals, jij gaat hiervoor boeten , dit ga je voelen, ik maak je kapot etc, etc.

Vreemd genoeg heb ik alleen aan de 4 dames gevraagd waar zij ontvangen en of zij beschikbaar waren die avond.

Bericht beantwoord met "begrijp niet waar dit over gaat" en geblokkeerd.

Nu wel beetje angstig om weer wat af te spreken..
Heb je geen wandeltelefoon?
 
Vandaag weer 1 ,heeft zeker geld nodig voor op het teras wel spijtig dat ze weer geen whatsapp sturen zodat ik zijn moeder gelijk kan beledigen , maar weer doorsturen naar Rashiet dan maarScreenshot_20240408-212308_Messages.jpg
 
Maar moet je dan niet eerder contact hebben gehad met deze persoon om dat te kunnen zien of heb ik dat verkeerd want dan is dit nummer ooit gebruikt voor advertentie sexjobs.nl of kinky.nl door een "dame"
 
Maar moet je dan niet eerder contact hebben gehad met deze persoon om dat te kunnen zien of heb ik dat verkeerd want dan is dit nummer ooit gebruikt voor advertentie sexjobs.nl of kinky.nl door een "dame"
Nummers worden door dames verkocht voor enkele tientjes.
Veelal 1000 nummers voor €300,-
Dan weet je al wat je waard bent, nog maar te zwijgen over de AVG-wet
 
Is wel bijzonden, valt me al maanden op dat ze het via een ouderwets smsje doen ipv whatsapp.
Misschien hopen ze dat iemand's partner het ziet ofzo of denken ze dat het intimiderender over komt.

Misschien is whatsapp voortvarender in het reageren op klachten over een bericht/afzender ?

Dan moeten ze SMS gebruiken voor de bulk berichten, en "pas" overgaan op whatsapp als iemand toehapt , of helemaal niet overgaan op whatsapp.
 
Terug
Bovenaan Onderaan