Vanderlindemedia
Meubelstuk
Omdat er geen verdere link is. Het zou anders zijn als er een betaalverzoek wordt gestuurd in de naam van de verdachte of een katvanger. Je moet gewoon een spoor hebben.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDat is zo flauw. Dan is er helemaal geen pret meer aan.Hij neemt ook de telefoon niet op
kan je wel het nummer van net geven kan die gebeld wordenDat is zo flauw. Dan is er helemaal geen pret meer aan.
Ik probeerde ook een tikkie te krijgen van die bontkraag....Speel het spel gewoon mee... (waarom wordt ik nooit benaderd zucht)
Voor instanties c.q politie is het belangrijk dat er een link wordt gelegd met de betaalwijze (Tikkie). Er is immers een referentie beschikbaar, katvanger of niet. Maar je kunt ze voor het blok krijgen.
Stel jezelf gewoon angstig op; dat je geen problemen wilt, het graag "op wilt lossen" en dat het niet de bedoeling was met zijn hoeren te "fucken"
In haar bruine holletje? Daarna toch wel je plasser gewassen.Ik heb denk zijn moeder vergeten te betalen nadat ik haar geneukt hebt ,maar was ook zo druk toen dus kan gebeuren toch vind ik
Prima idee, weet jij hoe of kun je dat regelen?Misschien privé groepje maken van vaste leden die bedreigd zijn?
Hebben moderators en/of administratoren toegang tot privé berichten?@Racefiets Je kunt een privé conversatie starten en dan meerdere mensen toevoegen. De moderatoren zullen wellicht ook toegang hebben aangezien je ook een privébericht kunt rapporteren.