Bedrog/ scam sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AltijdZinin

Newbie
4
13/05/23
3
Goedendag allemaal,

Voor de zoveelste keer bedrogen via advertentie van sexjobs. Advertentie van Kelly uit Adam, adv.nr. 2693897, trok mijn aandacht. Na contact via whatsapp heb ik me over laten halen om een aanbetaling te doen. Vind ik in beginsel niet erg, kan me voorstellen dat er vaak wordt afgesproken en afspraken niet worden nagekomen. Maar jullie raden het al, nu was ik de sjaak na aanbetaling van 50 euro kreeg ik een filmpje voor me vertrouwen en een adres en daarna geen contact meer! Nu vind ik aanbetaling niet eens het probleem maar het vertrouwen in de site en in de dvp is bij mij zwaar gekelderd. En dat vind ik jammer want ik weet zeker dat er nog genoeg dames zijn die wel eerlijk zijn. Ik geef de hoop niet op in de mensheid. Maar triest is het wel.

Nooit op voorhand betalen voor sex , echt niet doen .
In het Gentse hebben ze 2 jaar geleden een bende van jonge vrouwen opgerold die er hopen geld mee verdienden .
Iedereen lietenze zo op voorhand betalen en meer kwam er niet ,velen wandelen natuurlijk zonder medeweten van de vrouw en durfden niets ondernemen ,vandaar dat hun spelletje lang geduurd heeft en veel geld in de schuif bracht .

Laatst bewerkt:
Ja kreeg een bestaand adres toen ik er naar vroeg. Ik wist al hoe laat het was. Toen ik appte dat er waarschijnlijk iemand anders open zou doen. Vertelde diegene dat ik sowieso eerst moest bellen. En dat was laatste bericht. Oh ja kreeg ook nog een filmpje voor mijn vertrouwen. Een kort filmpje, 15 sec. van een twerkende de vrouw. Heb ook een melding gemaakt op sexjobs van het bedrog dus hoop dat ze de advertentie verwijderen. Maar wat charlieFX al zei. Nooooit vooraf betalen!

Terug
Bovenaan Onderaan