Bedrogen vrouw woest op bordeel na peperdure escapade echtgenoot

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nu, ja... De 'tijd van je leven' beleven... kan natuurlijk ook zonder er 4000,- doorheen te halen!
En... kan je er echt ook wel een stuk langer mee doorgaan... zonder brokken te maken!

Niet in een club! Daar betaal je iedere uur hetzelfde bedrag met misschien een paar flessen champagne vanaf 150 euro per fles. En dat met 2 vrouwen...
Misschien een dure kamer met een jacuzzi.

4000 is op zich wel te halen voor 7 uren lol trappen. En hij vond het leuk, verstandig was het niet 😆
 
Niet in een club! Daar betaal je iedere uur hetzelfde bedrag met misschien een paar flessen champagne vanaf 150 euro per fles. En dat met 2 vrouwen...
Misschien een dure kamer met een jacuzzi.

4000 is op zich wel te halen voor 7 uren lol trappen. En hij vond het leuk, verstandig was het niet 😆
Klopt!
Nu... zelf ga ik toch nog altijd liever voor (veel) 'lol trappen'... én ook nog min-of-meer verstandig... Moet hard genoeg werken voor m'n centen!
 
Zo typisch om de vrouw de schuld te geven van het laaghartige, achterbakse gedrag van de bedriegende man. 🙄
Waar twee kijven, hebben er twee schuld. Het verschil zit 'm met dit soort zaken vooral in waar man en vrouw het vandaan halen als ze zich tekort gedaan voelen.
De man doet aan betaalde seks of zoekt het bij een collega, is het een leidinggevende, dan met een secretaresse.
De vrouw heeft meer keus: de buurman, de vriend van haar partner of eender een man die in de buurt is en het kost haar niets.
 
Trouwen is primitief en stamt uit de tijd dat je niet binnen 1 minuut met je telefoon op je luie reet zittend een leukere partner hebt gevonden, maar uit de tijd dat mensen een week moesten lopen om een ander willekeurig persoon te ontmoeten.
Mannen zijn sowieso niet bedoeld voor monogamie omdat we alle mooie meiden willen neuken, en niet dezelfde voor de rest van je leven.

Jouw bericht doet me denken aan een uitspraak van het promiscue personage Fanny in nummer 101 van "De Kiekeboes":

"Ma! Wie trouwt er nog vandaag de dag? Alleen homo's en lesbiennes!"

En dat is dan nog een strip uit 2004. :oops: Blijkbaar werd trouwen toen ook al vaak als "ouderwets" gezien.
 
Waar twee kijven, hebben er twee schuld. Het verschil zit 'm met dit soort zaken vooral in waar man en vrouw het vandaan halen als ze zich tekort gedaan voelen.
De man doet aan betaalde seks of zoekt het bij een collega, is het een leidinggevende, dan met een secretaresse.
De vrouw heeft meer keus: de buurman, de vriend van haar partner of eender een man die in de buurt is en het kost haar niets.
Wat een fucking hoop bullshit om je eigen smeerlapperij te rechtvaardigen. 😂 Als je 'mans genoeg' bent om een andere vrouw te neuken, moet je ook mans genoeg zijn om de verantwoordelijkheid te dragen en de consequenties te aanvaarden. Als je problemen ervaart in een relatie moet je die door communicatie oplossen, of als dat onmogelijk is, er een punt achter zitten. Maar niet huichelachtig doen alsof het de schuld van je vrouw is dat jij 'm er bij een ander indouwt, dat is zo hypocriet.

"Waar er twee kijven hebben er twee schuld"... 🙄 Wat is dit, het schoolplein? Grow up!
 
Ik lag in een tent bijna slapend op een camping in Surfers Paradise en het ging regenen.
Mn tent werd een beetje nat van binnen en een knappe Canadeze jonge dame lag naast mij alleen in haar tent en zei... Je mag wel in mijn tent slapen.
Toen zei ik... Oooh het gaat wel..
Eeuwig spijt van.
 
Ik vind je ook hypocriet.
Jij verdient jouw geld mede aan getrouwde mannen die sex met je willen. Moeten hun vrouwen hen dan allemaal het huis uit gooien en gaan scheiden?
En hoe kijk je dan naar jouw eigen positie in de relatie met de heren en hun echtgenoten?

Typische reactie van een vrouw. Maar in de spiegel kijken en een beetje zelfkritiek ho maar....... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:


Kijk, dit is pas een reactie die vrouwen zich ter harte mogen nemen. 😜

Maar even serieus, @Mila , je bent zelf DVP. Dan verdien je ook je geld aan getrouwde mannen, want ze zijn bij lange na niet allemaal vrijgezel. Dus om dan als DVP meteen over scheiden te praten, vind ik een beetje dubbel. Als je bedoelt dat hij heel veel geld heeft uitgegeven en dat een reden is om te scheiden, dan ben ik dat met je eens. Alhoewel we niet weten wiens geld het is. Als ze onder huwelijkse voorwaarden gehuwd zijn en het zijn geld is, mag hij er mee doen en laten wat hij wil. De situatie is voor mij ook anders bij een miljonair ten opzichte van arme sloebers.

Op dit forum hebben we allemaal iets met prostitutie, anders zouden we hier geen lid zijn. Grof genomen twee categorieën: wandelaar en DVP. Waarom gaat iemand wandelen? Weer grof genomen: omdat hij vrijgezel is of omdat hij thuis iets te kort komt. Dat laatste is vaak het gevolg van een sexuele mismatch met de partner. Dan kan er een moment komen dat men het buiten de deur gaat zoeken. De een vindt de man een geile hond die zijn lul achterna loopt, de ander is van mening dat de vrouw de hond buiten schopt en er zelf toch ook een beetje debet aan is.

Gevoelige snaar geraakt, mannen?
Ik had het over het geld uiteraard. Als je in een huwelijk zit waarin je man in één klap impulsief €4000 van jullie geld uitgeeft voor eigen plezier en zonder overleg dan zou dat voor mij absoluut einde relatie betekenen. En of dat nou bij een prostituée is, in de kroeg of ergens anders aan uit gegeven is dat doet er niet toe.
 
Laatst bewerkt:
Gevoelige snaar geraakt, mannen?
Ik had het over het geld uiteraard. Als je in een huwelijk zit waarin je man in één klap impulsief €4000 van jullie geld uitgeeft zonder overleg dan zou dat voor mij absoluut einde relatie betekenen. En of dat nou bij een prostituée is, in de kroeg of ergens anders aan uit gegeven is dat doet er niet toe.
Het ligt er maar aan wiens geld het is. Ook in een huwelijk kan het financieel gescheiden zijn. En wat voor de een heel veel geld is, is voor de ander misschien kleingeld.

Maar ik ben het met je eens. 4.000 is wel heel erg veel geld. Een triootje van 7 uur met allerlei kinky extra`s trouwens ook.
 
Het ligt er maar aan wiens geld het is. Ook in een huwelijk kan het financieel gescheiden zijn. En wat voor de een heel veel geld is, is voor de ander misschien kleingeld.

Maar ik ben het met je eens. 4.000 is wel heel erg veel geld. Een triootje van 7 uur met allerlei kinky extra`s trouwens ook.
Dat kan, inderdaad. We kennen de details niet.
 
Een nette club moet net als elke horeca voorziening of elk gokbedrijf de sociale hygiëne in de gaten houden. Toen de man z'n creditcard ging trekken hadden ze wel even een gesprekje met hem kunnen voeren.

De club had ook kunnen vragen of het stel nu financiële problemen heeft. In dat geval hadden zij haar een tijdelijke baan kunnen geven. ;)
 
Misschien verzonnen en misschien waar. 1 ding is zeker, wij missen de context
U roept wij draaien


Protest is uiteindelijk niet doorgegaan nadat het viral ging

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan