Bedrogen vrouw woest op bordeel na peperdure escapade echtgenoot

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Trouwen is primitief en stamt uit de tijd dat je niet binnen 1 minuut met je telefoon op je luie reet zittend een leukere partner hebt gevonden, maar uit de tijd dat mensen een week moesten lopen om een ander willekeurig persoon te ontmoeten.
Mannen zijn sowieso niet bedoeld voor monogamie omdat we alle mooie meiden willen neuken, en niet dezelfde voor de rest van je leven.
 
Ach, dat huwelijk niet werkt ligt meer bij de dames. Mannen proberen daarvan te leren. Vrouwen krijgen nooit de zwarte Piet toegespeeld, dus die gaan gewoon door met wat ze doen.

 
Vierduizend redenen om haar man te dumpen.
Typische reactie van een vrouw. Maar in de spiegel kijken en een beetje zelfkritiek ho maar....... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Tja, als mevrouw haar man niet kan of wil geven wat hij graag zou willen...
Kijk, dit is pas een reactie die vrouwen zich ter harte mogen nemen. 😜

Maar even serieus, @Mila , je bent zelf DVP. Dan verdien je ook je geld aan getrouwde mannen, want ze zijn bij lange na niet allemaal vrijgezel. Dus om dan als DVP meteen over scheiden te praten, vind ik een beetje dubbel. Als je bedoelt dat hij heel veel geld heeft uitgegeven en dat een reden is om te scheiden, dan ben ik dat met je eens. Alhoewel we niet weten wiens geld het is. Als ze onder huwelijkse voorwaarden gehuwd zijn en het zijn geld is, mag hij er mee doen en laten wat hij wil. De situatie is voor mij ook anders bij een miljonair ten opzichte van arme sloebers.

Op dit forum hebben we allemaal iets met prostitutie, anders zouden we hier geen lid zijn. Grof genomen twee categorieën: wandelaar en DVP. Waarom gaat iemand wandelen? Weer grof genomen: omdat hij vrijgezel is of omdat hij thuis iets te kort komt. Dat laatste is vaak het gevolg van een sexuele mismatch met de partner. Dan kan er een moment komen dat men het buiten de deur gaat zoeken. De een vindt de man een geile hond die zijn lul achterna loopt, de ander is van mening dat de vrouw de hond buiten schopt en er zelf toch ook een beetje debet aan is.
 
Mannen zijn sowieso niet bedoeld voor monogamie omdat we alle mooie meiden willen neuken, en niet dezelfde voor de rest van je leven.
De basis daarvan is dan ook heel primitief; mannen hebben als doel hun zaad zoveel mogelijk te verspreiden (vrouwen bevruchten, veel nakomelingen) en vrouwen moeten selectief zijn vanwege de beperkte voorraad eitjes die ze bij zich dragen..
 
Andere reactie van een getrouwde vrouw :

Enkele jaren geleden, was ik bij Huize Mona in Utrecht en ging boven met een mooie blondine.

We begonnen eerst kennis te maken, en we realiseerde dat we beide getrouwd zijn.

Op een moment, vertelde ze : "Mijn man gaat naar seksclubs waar hij ons geld spendeert. Ik ga ook naar seksclubs om onze geld te recupereren. En, just in case, heb ik een persoonlijke spaarrekening geopend in een andere bank."

Slim van haar, hé?

😸
 
De "Telegraaf" die een bericht citeert uit de "New York Post" over een verhaal in Australië. Echt een voorbeeld van top-journalistiek.
Niets nieuws onder de zon. Misschien hebben ze ter redactie te weinig tijd om zelf artikelen te maken en dan is vertalen van een reeds gepubliceerd artikel de kortste klap.
Zo was er een Nederlands tijdschrift met een stukje over het gegeven dat Kim Wilde nog steeds vrijgezel zou zijn. Had de journalist/ schrijver één op één overgenomen van een Duits blad. Kim was toen overigens niet vrij.
 
Hoe het bij mij overkomt:

De vrouw is bozer op het bordeel dan op haar echtgenoot. Zij verwacht dat ze de centen kan terugkrijgen, omdat haar man een soort v verstandsverbijstering had.
Er zit in bordelen of bij sekswerkers geen grens bij uitgaven, waarschijnlijk wel als een klant te veel zuipt maar dat is meer om de goede sfeer te bewaren dan de uitgave aan (dure) drank te stoppen.

Het is echt zijn eigen schuld, maar hij zal vast de tijd v z'n leven hebben gehad.. en vermoedelijk een echtscheiding achteraf.
 
Hoe het bij mij overkomt:

De vrouw is bozer op het bordeel dan op haar echtgenoot. Zij verwacht dat ze de centen kan terugkrijgen, omdat haar man een soort v verstandsverbijstering had.
Er zit in bordelen of bij sekswerkers geen grens bij uitgaven, waarschijnlijk wel als een klant te veel zuipt maar dat is meer om de goede sfeer te bewaren dan de uitgave aan (dure) drank te stoppen.

Het is echt zijn eigen schuld, maar hij zal vast de tijd v z'n leven hebben gehad.. en vermoedelijk een echtscheiding achteraf.
Nu, ja... De 'tijd van je leven' beleven... kan natuurlijk ook zonder er 4000,- doorheen te halen!
En... kan je er echt ook wel een stuk langer mee doorgaan... zonder brokken te maken!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan