Drie sekswerkers in Oostenrijks bordeel vermoord

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tot zover je nuttige bijdrage over moslims
Klopt, mijn bijdrage voegt niets toe aan de discussie. Was ook niet de bedoeling.
En mijn bijdrage is overigens net zo nuttig als jouw statement van "Ze zijn veel vriendelijker dan Nederlanders en ook veel behulpzamer. Je moet ze kennen en ermee weten om te gaan.". Je maakt opnieuw de fout om hele bevolkingsgroepen over één kam te scheren.
 
Klopt, mijn bijdrage voegt niets toe aan de discussie. Was ook niet de bedoeling.
En mijn bijdrage is overigens net zo nuttig als jouw statement van "Ze zijn veel vriendelijker dan Nederlanders en ook veel behulpzamer. Je moet ze kennen en ermee weten om te gaan.". Je maakt opnieuw de fout om hele bevolkingsgroepen over één kam te scheren.
Daarom scheer ik jou ook over één kam
 
Een mes is nu eenmaal makkelijker aan te komen dan een vuurwapen. Al schijnen de vuurwapens tegenwoordig gebruikt door criminelen omgebouwde alarmpistolen te zijn uit oa Turkije.
Moordwapen van Peter R de Vries was van die categorie 😥😥😥
Die komen niet uit Turkije hoor. Een alarmpistool in 9mm PAK is gewoon te koop in Duitsland en België voor iedereen van 18+
 
T is jammer dat hij nog leeft
ik heb wel eens gelezen, dat het veel erger is om levenslang vast te zitten, dan om dood te zijn.
Maar ja, dat is vaak het probleem met dit soort gasten, ze vermoorden iemand en ze zitten zonder morren hun straf uit, maar degene die ze hebben vermoord komt nooit meer terug, en de nabestaande worden nog dagelijks geconfronteerd met hun verlies.
 
Dus het is niet meer dan populistisch geklets vanuit je eigen bubbel. Noted.

Overigens, Hamas is vanwege hun daden een bewezen terroristische organisatie. Dat hebben de landen van de EU ook zo met elkaar afgesproken. Boerenprotesten, daar kun je van vinden wat je wilt, dat recht heb je, maar boerenprotesten gelijk stellen aan een terroristische organisatie, dan mis je volgens mij toch wel enig moreel kader.
 
En bvb de klimaatextremisten "vergeet" hij dan weer natuurlijk. Allemaal zo voorspelbaar 🥱
Hoezo moet ik die noemen om aan te tonen dat niet alle terroristen moslim zijn?

De extinction rebellion kids bedreigen geen ministers, storten geen asbest, maken geen fik op de openbare weg zoals dat boerentuig... ze verdienen een ereprijs, waren alle extremisten maar zo ;-)
Wat zijn motief was, wordt nog onderzocht.
 
Laatst bewerkt:
Was het een Thais bordeel of een Chinees privéhuis? Of was het een massagesalon?

Wat was het voor een tent?
Er wordt nu vermoed dat het drie Chinese vrouwen waren. Ik denk dat dat zo'n privéhuis is met Chinese prostitués van het rondreizende Chinese circus. Waarschijnlijk geen paspoort of ID voorhanden, want de politie wist het niet zeker. Misschien waren ze wel illegaal in Oostenrijk en probeerden ze met prostitutie snel geld te verdienen. Erg triest allemaal.
 
Met een mes naar de hoeren gaan is zwaar gestoord.Enge lafbekken zijn het.Hier hebben ook al die nieuwkomers een aow gat,hoor je niemand over.Ben blij te horen dat geloof geen rol speelt in deze zaak.
Hoezo AOW-gat?? Dat wordt gewoon aangevuld hoor. Door de SVB. "De aanvullende inkomensvoorziening ouderen (AIO) is een aanvulling op het inkomen. Heeft u de AOW-leeftijd, maar geen of geen volledige AOW? En woont u in Nederland? Dan kan de AIO-aanvulling uw inkomen aanvullen tot het sociaal minimum." Klik:
Die komen niet uit Turkije hoor. Een alarmpistool in 9mm PAK is gewoon te koop in Duitsland en België voor iedereen van 18+
https://voxeurop.eu/nl/blaffers-voor-een-schijntje/Sorry hoor, die komen WEL uit Turkije. Google EKOL TUna:
 
Terug
Bovenaan Onderaan