Drie sekswerkers in Oostenrijks bordeel vermoord

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En als kers op de taart, een AI bepaalt dan of men wel of geen bedreiging vormt
1984 werd geschreven als waarschuwing niet als handleiding. Alleen als je ziet hoe makkelijk dingen vanuit de overheid worden geschoven onder de noemer nodig ter bestrijding van terrorisme etc, dat is gewoon beangstigend
Terwijl de meest eenvoudige deel oplossing niet wordt genoemd namelijk goeie screening aan de grens.
Wij horen niet de dupe te worden van het met voeten treden van het Dublin akkoord waarin is afgesproken dat een asielzoeker asiel aanvraagt in land van aankomst ipv doorreizen en daar vervolgens asiel aanvragen.

Begrijp me niet verkeerd, diegene die het echt nodig hebben mogen van mij komen, alleen de uitzuigers die niks bijdragen aan integratie en de samenleving mogen van mij oprotten.
Helaas weet om de een of andere manier en reden voornamelijk de gang naar de rechter te vinden 🤮🤢🤢

Einde rant, back on topic
 
Een klein citaat van het bericht.

Die Damen, die offenbar mit einer weiteren Frau dort anwesend waren, könnten ihn abgewiesen haben.

Eine Ehrenbeleidigung, die den 27-Jährigen rot sehen ließ. In blanker Wut soll er auf das Trio Dutzende Male eingestochen haben

Hij was gewoon beledigd in zijn eer dat hij afgewezen werd door de dames en vervolgens ging hij door het lint en begon te steken.
Er staat dat het zou kunnen dat! Maw, ze weten het niet en jullie wel! Knap hoor!
 
Helaas weet om de een of andere manier en reden voornamelijk de gang naar de rechter te vinden🤮
Deze zin is heel moeilijk te duiden.
Sommige mensen smullen van een boevenbericht met een kleurtje, dat is dan een welkome aanleiding om vaak herhaalde racistische vooroordelen nog eens te spuien. Geeft kennelijk een prettig gevoel en het kost niks.
 
Er staat dat het zou kunnen dat! Maw, ze weten het niet en jullie wel! Knap hoor!

Om te worden aangehouden, moet je verdachte zijn. Om verdachte te zijn, moet er een redelijk vermoeden van schuld zijn. Dat is echt wel iets meer dan "zou kunnen". Blijkbaar zijn de feiten dusdanig, dat aanhouding gerechtvaardigd is. Feiten als mes bij zich, zich in de omgeving bevinden, verklaringen van getuigen.
 
Laatst bewerkt:
Om te worden aangehouden, moet je verdachte zijn. Om verdachte te zijn, moet er een redelijk vermoeden van schuld zijn.
Zodra het een keer om jou zelf gaat piep je waarschijnlijk wel anders ;-)

Een ieder, die wegens een strafbaar feit wordt vervolgd, heeft er recht op voor onschuldig gehouden te worden, totdat zijn schuld krachtens de wet bewezen wordt in een openbare rechtszitting, waarbij hem alle waarborgen, nodig voor zijn verdediging, zijn toegekend.

 
Om te worden aangehouden, moet je verdachte zijn. Om verdachte te zijn, moet er een redelijk vermoeden van schuld zijn. Dat is echt wel iets meer dan "zou kunnen". Blijkbaar zijn de feiten dusdanig, dat aanhouding gerechtvaardigd is. Feiten als mes bij zich, zich in de omgeving bevinden, verklaringen van getuigen.
Jij doet alsof je mij citeert, maar het citaatin bericht #35 (van #33) is niet van mij! Wil je dit aanpassen?
 
Toch enigszins tendentieus van de topicstarter, waar voor mijn gevoel de persoonlijke mening erg van belang is geweest.
Een echte moslim zou sowieso niet naar een bordeel (mogen) gaan en deze man ging over tot zijn vreselijke daad nadat hij zou zijn geweigerd.
En passant wordt er nog even eerwraak bijgehaald, wat echt helemaal nergens op slaat, omdat dat juist niet een spontane actie is.
 
Zodra het een keer om jou zelf gaat piep je waarschijnlijk wel anders ;-)

Een ieder, die wegens een strafbaar feit wordt vervolgd, heeft er recht op voor onschuldig gehouden te worden, totdat zijn schuld krachtens de wet bewezen wordt in een openbare rechtszitting, waarbij hem alle waarborgen, nodig voor zijn verdediging, zijn toegekend.

Leuk, maar wat je nu schrijft is als het OM tot vervolging overgaat. Dat doet het OM als er in hun ogen voldoende wettig overtuigend bewijs is.

Wat ik schrijf gaat over aanhouden door de politie. Aanhouden van iemand die gelet op feiten en omstandigheden als verdachte kan worden aan gemerkt. De politie vervolgt niet. Dat doet het OM
 
Tot en met dat woord met je eens
verder niet
;-)
Waar "echte" moslims toe in staat zijn, hebben we 7 oktober jl, kunnen zien.
Er blijkt een gigantische gemakzucht bij westerse mensen die staan te popelen om moslims als de zondebok te zien.

Voor het gemak wordt dan weggekeken van alle eeuwen dat ware christenen aan het zinloos moorden en plunderen zijn geslagen, om te beginnen al bij de kruistochten, meer recent zoals Hollanders zich in ons eigen mooie Indië te buiten gingen aan gruwelijkheden tijdens wat we voorzichtig 'politionele acties' noemen. Of de Amerikanen in Vietnam en ga maar door.

Met de beestachtige aanval op 7 oktober heeft de misdaadorganisatie Hamas zich welbewust de onbegrensde woede van Israël op de hals gehaald en ze zijn inderdaad volgens mij geheel verantwoordelijk voor de (enigszins buitennissige) begrijpelijke reactie van Israël.
Laat onverlet dat de kolonisten op de Westoever die vervolgens hun Palestijnse buren afknalden absoluut niet deugen.
 
Laatst bewerkt:
Er blijkt een gigantische gemakzucht bij westerse mensen die staan te popelen om moslims als de zondebok te zien.

Voor het gemak wordt dan weggekeken van alle eeuwen dat ware christenen aan het zinloos moorden en plunderen zijn geslagen, om te beginnen al bij de kruistochten, meer recent zoals Hollanders zich in ons eigen mooie Indië te buiten gingen aan gruwelijkheden tijdens wat we voorzichtig 'politionele acties' noemen. Of de Amerikanen in Vietnam en ga maar door.

Met de beestachtige aanval op 7 oktober heeft de misdaadorganisatie Hamas zich welbewust de onbegrensde woede van Israël op de hals gehaald en ze zijn inderdaad volgens mij geheel verantwoordelijk voor de (enigszins buitennissige) begrijpelijke reactie van Israël.
Laat onverlet dat de kolonisten op de Westoever die vervolgens hun Palestijnse buren afknalden absoluut niet deugen.
Je vliegt hier wel heel erg uit de bocht.

Jij wenst een terreurdaad van enkele maanden geleden gelijk te stellen aan gebeurtenissen van een millennium geleden. Vervolgens sleep je de (zeker niet fraaie) acties eind jaren '40 of de jaren '60 er bij als voorbeeld van gruwelijkheden gepleegd door "ware christenen", alsof datgene wat er in Indonesië of Vietnam gebeurd is religieus geïnspireerd is.

Ik zou je graag verwijzen naar het convenant van Hamas uit 1988. Lees hoe doordrenkt dit is van religieus fanatisme. Hamas noemt zich een "Islamic Resistence Movement". Daarmee geven ze zelf al aan dat hun terrorisme op Islamitische leest geschoeid is.
 
Ik zou je graag verwijzen naar het convenant van Hamas uit 1988.
En dan heb je ook nog de Taliban Al Qaida en Isis, en nog vele andere islamstische terreur organisaties. Naar mijn idee is er geen enkele Christelijke terreurorganisatie.
Het is zoals ze zeggen, niet alle moslims zijn terroristen, maar wel alle terroristen zijn moslims
 
Naar de hoeren gaan lijkt me niet meteen in lijn met de koran, al ben ik zelf geen moslim.

Daarin is deze dader dan weer niet zo recht in het geloof. Merkwaardig hoe sommigen religieuze voorschriften zeer strikt interpreteren voor anderen, maar niet voor zichzelf.
 
Naar de hoeren gaan lijkt me niet meteen in lijn met de koran, al ben ik zelf geen moslim.

Daarin is deze dader dan weer niet zo recht in het geloof. Merkwaardig hoe sommigen religieuze voorschriften zeer strikt interpreteren voor anderen, maar niet voor zichzelf.
precies, maar toch is het merendeel van de wandelaars in Haagse Doubletstraat, moslim.
 
Met uitzondering dan van Rote Armee Fraktion, ETA, FARC etc etc

Kortom, totaal uit de lucht gegrepen onzin, verkregen door selectief wegkijken.
Het feit dat twee van je voorbeelden inmiddels lang opgedoekte terroristische organisaties zijn, zegt genoeg. Maar ja, klassieke @gryphon discussie dit.

Ze interpreteren de koran zoals het hun zelf het beste uitkomt
Daarin verschillen ze overigens niet van Christenen (tov de bijbel).
 
Trouwens ik heb persoonlijk goede ervaringen met moslims. Ze zijn veel vriendelijker dan Nederlanders en ook veel behulpzamer. Je moet ze kennen en ermee weten om te gaan.

Ik heb jarenlang een buurman uit Iran gehad en ik kan me niet herinneren dat hij ooit slechte zin had. Ik had gewoon een zeer goede klik met hem.

Maar toch hield hij zich bezig met schimmige zaakjes. Maar dat interesseerde me niet. Ik had er geen last van dus leven en laten leven
 
Het ging hier om deze foute uitspraak:



En ik gaf een begin van een ellenlange lijst terreurgroepen die niet moslim zijn.
ellenlange, het waren een paar linkse terreurgroepen waarvan een aantal marxistisch, en wat @diewanderer al terecht opmerkt zijn die al lang niet meer actief.
Vergat nog even Hezbollah en de PLO te vermelden in de eindeloze rij van moslimterreur organisaties.
 
Dat klopt niet wat je zegt. Ik heb hier in het verleden een tijdje contact gehad met een Afghaans vrouwtje (geen dvp). Ze was echt super relaxt en droeg vaak best uitdagende kleding. Vooral in de zomer was het vaak prijs.

We hadden echt een superklik. Ik heb ook regelmatig haar mooie voeten mogen aanschouwen. Man man wat een mooie poten had die meid. Ik kon er mijn ogen niet vanaf houden. Volgens mij had ze ook wel wat met voeten, maar heb me helaas moeten inhouden omdat het toch een professionele kracht was.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan