Bordelen sluiten, prostituees werken liever illegaal vanuit woonhuizen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Klopt he.. vreemd dat bijna niemand dit weet.
Ik hoorde destijds van de politie dat in Rotterdam dit ook toegestaan is, mits er geen overlast wordt veroorzaakt.
Met name dat laatste ligt voor de hand. Waar in de rosse buurt vaak de poederhandelaars ergens in de omgeving rondhangen, zal dat bij de thuiswerkers minder snel gebeuren.
 
Opnieuw bevestigd in deze uitzending. Thuiswerken mag gewoon wettelijk en dat was ook altijd al zo. Mits een dame alleen werkt en vanuit de eigen woning.
In dit laatste geval is er natuurlijk ook heel moeilijk iets te zeggen. Je mag in je eigen huis ontvangen wie je wil. Zelfs als dit meerdere mannen per dag zijn. Denk alleen dat er qua lawaai geen overlast moet zijn voor de buren.

Maar verder kan je dan je eigen gang gaan. Maar ik denk eigenlijk dat 90% van de thuiswerkers niet vanuit eigen huis werkt. Die huren een kamer voor een bepaalde periode.
 
formaliseren van vergunningvrij thuiswerken
Dat heb je mooi omschreven. Het was al vergunningsvrij en ook Hilversum heeft het nu formeel vergunningsvrij gemaakt en daarmee ook stelling genomen tegen de vrij onduidelijke en foute regelgeving.
Ik ben eigenlijk erg benieuwd hoe het zal gaan met de nieuwe voorgenomen wet (WRS) die op aandringen van CU afgedwongen werd tijdens de kabinetsformatie. Die wet moet nog door de molen van de eerste kamer maar wel bijzonder zoals dat gaat in Nederland. En ook wel knap van gemeenten dat ze dit zo doen.
 
En KVK en belasting hoeft allemaal niet meer?
Dat hoort er ook bij maar dat zullen ze zelf moeten doen. Daar gaan wij niet over of vraag je je dat ook af bij andere dienstverleners want dat moeten ook andere beroepen die vanuit hun woning werken. Tenzij ze het incidenteel doen naast een reguliere baan.

Maar nogmaals daar ging het niet over in de reportage van nieuwsuur, het ging over de vage regelgeving. Bij wet toegestaan en gemeenten die nu regelen dat het ook gewoon kan en mag. Ook onze minister vond het een prima plan. Ik ben dat met hem eens.
 
Als er geen stigma is om prositutie dan hadden ze deze gezeik ook niet. Ik vind het voor een modern land als Nederland jammer dat wij nog met bepaalde dingen conservatief zijn. Dat prostitutie een stigma is, is zo middeleeuws. Come on.. Ach ja. Ik zeg altijd, er moeten nog een paar generaties doodgaan. Hebben wij minder religeuze en conservatieven rondlopen.
 
Laatst bewerkt:
Het ging bij nieuwsuur om de sekswerkers die wonen/ingeschreven staan in de gemeente Hilversum. Niet over vage types maar mensen die nu als sexwerker thuis ontvangen. Misschien leuk om even terug te kijken.

Positieve actie van de gemeente Hilversum om het nu ook expliciet toe te staan i.p.v. de moraalridder uit te hangen. Misschien volgen meer gemeenten het goede voorbeeld.
 
Laatst bewerkt:
Als ik kijk naar de ontwikkelingen van de afgelopen jaren is het land en vrijwel de hele wereld gemiddeld genomen alleen maar conservatiever en religieuzer geworden helaas.
Jammer genoeg gaat het met de omgangsvormen wel de verkeerde kant op.
Jongeren die respectloos naar ouderen reageren als die op hun gedrag aangesproken worden; mensen in het algemeen die verbaal of fysiek agressief worden als ze op hun wandaden worden aangesproken..
 
Ach, bij verdwijnen van de Christelijke religie met daarbij verplichte rituelen zoals eerbied voor ouderen, gezag, de gemeenschap en een beter mens worden zijn er andere "religies" voor in de plaats gekomen.

De nieuwe "religies" zoals klimaat, BLM, trans, Woke hebben elk zo hun eigen rituelen. Maar voor het ritueel omgangsvormen zitten ze wel op de vanuit het Christendom bezien "onbeschofte" lijn.
 
Ach, bij verdwijnen van de Christelijke religie met daarbij verplichte rituelen zoals eerbied voor ouderen, gezag, de gemeenschap en een beter mens worden zijn er andere "religies" voor in de plaats gekomen.

De nieuwe "religies" zoals klimaat, BLM, trans, Woke hebben elk zo hun eigen rituelen. Maar voor het ritueel omgangsvormen zitten ze wel op de vanuit het Christendom bezien "onbeschofte" lijn.

Vergeet de dogma's in de trant van '' eigen verantwoordelijkheid '' en '' succes is een keuze ''' niet en investeren in steen of andere zaken iseen uitvloeisel van dat. Dat mede door die ontwikkelingen steeds meer mensen geen betaalbaar huis kunnen vinden zal ze een zorg wezen, als het prive vermogen maar groeit he
 
Vergeet de dogma's in de trant van '' eigen verantwoordelijkheid '' en '' succes is een keuze ''' niet en investeren in steen of andere zaken iseen uitvloeisel van dat. Dat mede door die ontwikkelingen steeds meer mensen geen betaalbaar huis kunnen vinden zal ze een zorg wezen, als het prive vermogen maar groeit he
Ja, de nieuwe schofterigheid is er niet alleen bij de milieubewuste mensen die tolerant zijn tegenover biseksualiteit. Ook de 'geenstijl' / voetbalhooligans / popiejopie voetbalprogrammamakers weten van wanten.
Is nog geen reden om Jezus te vragen terug te keren want in Zijn tijd was het ook geen pretje.
 
Ja, de nieuwe schofterigheid is er niet alleen bij de milieubewuste mensen die tolerant zijn tegenover biseksualiteit. Ook de 'geenstijl' / voetbalhooligans / popiejopie voetbalprogrammamakers weten van wanten.
Ja dat staat me zo tegen, ik hoor elke groepering roepen dat de ander zo schofterig/agressief/whatever is.

Ikzelf heb soms heel uitgesproken standpunten, maar ik ben niet blind, ik zie dan ook dat aan "mijn kant" mensen zitten op wiens gedrag ik niet bepaald trots ben.
 
ik zie dan ook dat aan "mijn kant" mensen zitten op wiens gedrag ik niet bepaald trots ben.
Zodra je deel uit gaat maken van "een groep" die aan "een kant" staat is het eigenlijk al misgelopen, dan kijk je om je heen en denkt "kan ik hier weg" ;-)
Zelfs hier, waar we toch één hechte gelijkgezinde groep van vrouwen adorerende gulle liefhebbers zijn praat niet iedereen respectvol over de dames ;-)
 
Ja, de nieuwe schofterigheid is er niet alleen bij de milieubewuste mensen die tolerant zijn tegenover biseksualiteit. Ook de 'geenstijl' / voetbalhooligans / popiejopie voetbalprogrammamakers weten van wanten.
Klopt, maar die zijn tenminste niet zo hypocriet om overal uit te pakken met hun zogezegde tolerantie om vervolgens enkel tolerant te zijn voor de eigen achterban.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan