Bordelen sluiten, prostituees werken liever illegaal vanuit woonhuizen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Joke legde dat daarnet al uit:


Maar als je vergelijkt met de dames die voor de organisatie thuisontvangst doen, die dragen van de 150 Euro dus 75 af plus dagelijks €150 voor het kamertje.

Soms loopt het niet hard. Ik was aan het begin van mijn actieve wandelingen (midden in corona lockdown tijd toen thuisontvangst gelukkig volop draaide) een paar keer bij een jonge vrouw op een flat in Osdorp en ze was in het begin enthousiast maar later had ze bijna niks te doen.

En zelfs Ana die velen hier hebben gekend appte mij eens met een sip gezicht dat ze weinig te doen had en die dag net genoeg had verdiend voor de kosten van de hotelkamer.

"Thuis" werken is ook niet ideaal. Buren valt het op als je niet uitkijkt, de huurbaas kan je er zomaar uitzetten als hij er de vinger achter krijgt, klanten die weten waar je woont kunnen 'spontaan' aanbellen als je helemaal geen zin hebt en net je moeder op de koffie is.
Daarom reizen dames ook van stad naar stad zodat de buren het niet opvalt. En wat je zegt niet elke dame zal veel geld verdienen maar de meeste van hen verdienen genoeg om goed rond te komen en zo niet waren ze denk ik wel gestopt met werken. Als je het vergelijkt met hun thuissituatie hebben ze het hier goed anders komen ze hier niet. En die organisatie die hen hier naartoe haalt weten wie ze moeten hebben, ze kiezen geen lelijk eendje maar een bovengemiddeld knappe dame waarvan ze zeker weten dat ze hier gaat verkopen.
 
Laatst bewerkt:
de meeste van hen verdienen genoeg om goed rond te komen en zo niet waren ze denk ik wel gestopt met werken.
Ik begrijp je redenering wel. Maar als het zo simpel was dan zou je ook kunnen zeggen "de bagage sjouwers op Schiphol verdienen genoeg om goed rond te komen anders waren ze denk ik wel gestopt met werken."

;-)

(Natuurlijk kan men dan zeggen "een jumbo leegtrekken is heel ander werk dan jaap leegtrekken")
 
Wel interessant. Hoe lukt het een dame om verstandig te sparen voor de oude dag als zij voornamelijk contante inkomsten heeft?
Geld in een matras stoppen slaapt niet lekker en voor je het weet verrast je schoonmaakhulp je met een nieuw matras en is het oude matras op straat beland. Sparen in een oude sok kan ook maar dan heb je wel heel veel oude sokken nodig.
 
Wel interessant. Hoe lukt het een dame om verstandig te sparen voor de oude dag als zij voornamelijk contante inkomsten heeft?
Geld in een matras stoppen slaapt niet lekker en voor je het weet verrast je schoonmaakhulp je met een nieuw matras en is het oude matras op straat beland. Sparen in een oude sok kan ook maar dan heb je wel heel veel oude sokken nodig.
De meeste sparen voor een huis, of geven het uit aan een mooie auto.
Meestal komen ze uit landen waar niet moeilijk wordt gedaan over cash/zwart geld.
 
staan de helft af voor de planners en het plaatsen en omhoog zetten van de Kinky advertentie.
Zo werken vele dames.. dit is de toekomst
Absurd bedrag kinky spotlight kost maar 45 euro ofzo. Omhoog plaatsen 2 euro geloof ik 😅
En afspraakjes inplannen als je niet met je benen in de lucht ligt is ook makkelijk...

Mijn next step is booker, verdient beter hoef er weinig voor te doen
👌🏼🤣 meer voor minder
 
Absurd bedrag kinky spotlight kost maar 45 euro ofzo. Omhoog plaatsen 2 euro geloof ik 😅
En afspraakjes inplannen als je niet met je benen in de lucht ligt is ook makkelijk...

Mijn next step is booker, verdient beter hoef er weinig voor te doen
👌🏼🤣 meer voor minder
HHH Stuur me een pm layla.
Dan mag je mijn booker worden.
Moet ergens beginnen toch ……
 
Absurd bedrag kinky spotlight kost maar 45 euro ofzo. Omhoog plaatsen 2 euro geloof ik 😅
En afspraakjes inplannen als je niet met je benen in de lucht ligt is ook makkelijk...

Mijn next step is booker, verdient beter hoef er weinig voor te doen
👌🏼🤣 meer voor minder
Ik zie een mooie volgende carrièrestap @Empress Layla
Overigens zag ik op Marktplaats dat een van de privéhuizen te koop staat. Biedt misschien ook mogelijkheden.
 
Links zal miljarden wegpompen in zinloze klimaat items en meer vluchtelingen binnen laten, of dat beter is....
Moet heerlijk zijn als je een complexe samenleving in je eigen hoofd zodanig kunt versimpelen dat je alles in een of hoogstens twee halve zinnen kunt samenvatten ;-) en dat dan een 'mening' noemen.

In de krant las ik vanochtend waar die gedachtenstroom vandaan komt ;-)

Een paar bozemensen-'politici' gaan er weer een paar jaar veel geld mee binnenharken voor zichzelf

Het moet heerlijk leven zijn in een politiek universum waar voor alle problemen een oplossing bestaat, de maatpakken altijd kreukvrij zijn en voor twijfel geen tijd is. Grote woorden, luide stemmen: nuance is voor watjes en wie dat niet ziet is stom.

JA21, een nieuwe partij in oude zakken, vindt zichzelf 'realistisch rechts' of 'fatsoenlijk rechts' - dit om afstand te nemen van onfatsoenlijk rechts, waar haar wieg stond die ze lang in ere hield: Forum voor Democratie. Maar nu zegt de lijsttrekker in Brabant, Willem Rutjens: 'Forum krankjorum'.

De campagneavond is in Hotel Central, comfortabele stoelen op een marmeren vloer. Een oververtegenwoordiging van jonge witte mannen, net van de kapper, veelal in pak, sommigen dragen Eerdmans-blauw. Maar er zijn ook oude rotten als senator, Statenlid én ex-militair Toine Beukering, die met duidelijke stem uitweidt over zijn golfclub, zijn vloeiende Frans en over het aantal Afrikaanse landen waar hij woonde (zeventien). Van hem is de gevleugelde uitspraak: 'Ik ben altijd geïntrigeerd geweest hoe dat toch kan. Dat de Joden - zo'n dapper strijdbaar volk - als makke lammetjes gewoon door de gaskamers werden gejaagd.' Maar dat was dus in zijn Forum-tijd.

Nu zitten hier alleen maar nette mensen. Die niet enkel de problemen benoemen ('im-mi-gra-tie', zegt senator, Statenlid én gemeenteraadslid Annabel Nanninga), maar ook panklare oplossingen leveren. Want de grote vragen van deze tijd zijn gewoon best klein.

De 'stikstofgekte' is een 'zelf gecreëerd probleem' dat niet bestaat, de huizenschaarste is een 'door de overheid gecreëerd woonprobleem' dat verdwijnt met huizen in natuurgebieden. Kerncentrales lossen de energiecrisis op, en maken windturbines en 'zonnevlaktes' overbodig zodat er land vrijkomt voor huizen. Tot die tijd 'gewoon' doorgaan met gas pompen in Groningen, en tegelijk de Groningers 'gewoon' 'royaal' compenseren, zo moeilijk is het niet.

Voor de moeder aller problemen, im-mi-gra-tie, de kurk waar medeoprichter Joost Eerdmans een carrière lang op drijft, is een 'grenzen dicht' genoeg. Ben je meteen verlost van criminaliteit en van mensen 'met een andere cultuur' (Nanninga) want 'ik wil een grapje kunnen maken zonder dat ik word onthoofd'.

Geen mitsen en maren bij JA21: win-win-win.

Dat de grote problemen nog niet zijn verholpen, komt door 'ze'. 'Ze' is, naast 'gewoon', een veelgebruikt woord in het universum van fatsoenlijk rechts: 'Ze doen het niet, ze willen het niet, het boeit ze gewoon niet.' (A. Nanninga)

Europarlementariër Michiel Hoogeveen (JA21) neemt zijn tijd om een karikatuur te tekenen van Europarlementariër Malik Azmani (VVD), 'die mag voor in de zaal zitten en met z'n duimpje aangeven wat er gestemd moet worden, als een soort keizer!' Huizen die Hugo de Jonge wil bouwen heten vanavond 'Hugo-hokken', een cruiseboot voor asielzoekers 'MS Eric van der Burg' - het politieke is hier akelig persoonlijk. Het doet denken aan die keer dat Annabel Nanninga in een volgepakte Forum-zaal Femke Halsema stond na te bauwen: schoolpleingetreiter.

Iedereen lachen.

Dit is een partij die met plezier op de vrouw of man speelt, gelijk de GeenStijl-generatie waaruit Nanninga voortkomt, de vrouw die voor migranten het woord 'dobbernegers' bedacht.

Fatsoenlijk rechts, straks zit het aan de knoppen. Bij de formatie van het kabinet noemde Mark Rutte JA21 al een 'logische partij' voor samenwerking: betrouwbaar, ervaren, mediawijs. Eerdmans is een partijhopper maar ook een vaste ambitieuze waarde die graag bestuurt, net als wie weet Willem Rutjens, die genuanceerd antwoordt op een duidelijke vraag: 'Als je iets kunt veranderen, moet je het doen, maar niet ten koste van alles.'

VVD en CDA in Limburg en Brabant zetten de bestuurskamers al open. Ze hebben ervaring. Ze weten: eenmaal op het pluche blijken die hardliners ook maar mensen die zich voegen naar de werkelijkheid. De PVV-bestuurders spraken niet meer over moskeeën en hoofddoekjes, de Forum-bestuurders werkten netjes samen met GroenLinks en waren erg voor windturbines.

Geen twijfel: het echte leven maakt korte metten met simplisme.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan