Bordelen sluiten, prostituees werken liever illegaal vanuit woonhuizen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als ze in Den Haag[...]
Met dat argument moet prostitutie DIRECT volledig legaal worden. Punt.
Punt gemaakt. Klaar!

Of voeg je daad bij het woord en ben je al actief in een politieke partij om dit door middel van jarenlange discussies en eindeloze compromissen voor elkaar te krijgen in een samenleving tegen de wil in van volk dat in overgrote meerderheid het taboe in stand wil houden op alles wat niet super doorsnee benepen burgerlijk is ?

De mensen die voor 'woke' uitgemaakt worden zijn tegen legalisatie vanwege vermeende uitbuiting en de vrees dat de buurt achteruit gaat en hun huis minder waard wordt, de anti-woke mensen zijn juist intolerant op vele gebieden waar volgens hen de laatste jaren veel teveel vrijheden zijn gekomen.

De paar overgebleven chistenen gaan je niet helpen, de islamitische kiezers al helemaal niet, de linksen willen deels wel maar krijgen niks voor elkaar, de rechtsen willen de waarde van hun vastgoed behouden, de arbeiders willen slechts dat de dames lage tarieven hanteren, de welgestelden kunnen altijd en overal seks hebben dus van hen hoeft het al helemaal niet anders.

Succes ;-)
 
Dat gebeurt nu toch ook, ik ken genoeg dames die een hele korte periode adverteren en dan offline gaan. Na een tijdje komen ze weer online en het kunstje herhaald zich. Zo leggen ze een vast klantenbestand aan en uiteindelijk adverteren ze helemaal niet meer. Teren ze puur op de bestaande connecties. Op deze manier blijven ze onder de radar en is er geen bewijs dat ze aan thuisontvangst doen. De klanten die contact opnemen kennen ze immers en handhaven kan alleen op basis van advertenties, daar begint het onderzoek.

Nou, treed daar maar eens tegen op, zelfs als mensen klagen dat er veel kerels langsgaan op een specifiek adres is onvoldoende. Alleen op het moment dat ze adverteren is er kans op een heterdaad.
 
Het feit dat er steeds mannen in de lift staan, de trap oplopen, deuren die open en dicht gaan, mannen die in de buurt zitten of rondwandelen.

Dat is voor genoeg buren een gevalletje NIMBY!
Het blijkt in de praktijk dat thuiswerkende dames heel weinig overlast veroorzaken. Het argument van overlast wordt helaas door bepaalde politieke partijen nog wel eens herhaald om sekswerk in een hoek te duwen. Als je het maar vaak genoeg herhaald, dan gaan mensen het helaas ook wel geloven.

Natuurlijk zijn er ook asso's die overlast veroorzaken, maar dat staat los van sekswerk.
 
Dat gebeurt nu toch ook, ik ken genoeg dames die een hele korte periode adverteren en dan offline gaan. Na een tijdje komen ze weer online en het kunstje herhaald zich. Zo leggen ze een vast klantenbestand aan en uiteindelijk adverteren ze helemaal niet meer. Teren ze puur op de bestaande connecties. Op deze manier blijven ze onder de radar en is er geen bewijs dat ze aan thuisontvangst doen. De klanten die contact opnemen kennen ze immers en handhaven kan alleen op basis van advertenties, daar begint het onderzoek.

Nou, treed daar maar eens tegen op, zelfs als mensen klagen dat er veel kerels langsgaan op een specifiek adres is onvoldoende. Alleen op het moment dat ze adverteren is er kans op een heterdaad.
Je moet zo min mogelijk adverteren, heel af en toe een dagdeel, en dan beetje met verschillende namen en plaatsen, nou dan fiets je er lang tussendoor hoor..
of je gaat 2 avondjes per week naar t SKW in t weekend .Er is daar ook een Nederlandse uit Amsterdam die dat doet , gaat ook met 2500 naar huis dan.
Komt nooit iemand achter.
 
Het feit dat er steeds mannen in de lift staan, de trap oplopen, deuren die open en dicht gaan, mannen die in de buurt zitten of rondwandelen.
Sommige collega wandelaars pakken dit ook niet handig aan. Was vandaag zo'n 15 minuten te vroeg op locatie. Dan ga ik daar toch niet bij die ingang van die flat hangen? Rustig rondje door de wijk gewandeld. 5 min voor afgesproken tijd geappt, en dan op gemakje in 1x naar dame. Kom ik flat bewoners tegen dan groet ik deze.
 
Het argument van overlast wordt helaas door bepaalde politieke partijen nog wel eens herhaald om sekswerk in een hoek te duwen.
In de splitsingsakte of huishoudelijk reglement van heel veel VVE 's staat dat prostitutie niet toegestaan is. Daar heb je echt geen politieke partijen voor nodig.
 
Alleen al het geloop van mannen in een wijk zorgt al voor irritatie bij mensen die negatief staan ten opzichte van prostitutie
Ja. En als er dan ook nog auto's slecht geparkeerd staan, met lawaai wegrijden, , mensen staan te hangen omdat ze wachten op hun toer...

Vind en vond het altijd prima die neonhuisjes langs de uitvalswegen. Daar had echt niemand er last van.
 
Als ze in Den Haag iets willen openhouden of iets goedpraten wat voor anderen niet geld maar in het "specifieke geval" wel... dan beroepen ze zich er vaak op dat het zo goed is voor de economie en werkgelegenheid.

Nou als er IETS ENORME economische waarde heeft en voor ENORME werkgelegenheid zorgt, naast alle dames, maar ook alle dienstverlening eromheen, clubs + horeca + schoonmaak bedrijven, reizen/vervoer, etc etc...

Met dat argument moet prostitutie DIRECT volledig legaal worden. Punt.
Het is legaal. Alleen de legale sector wordt enorm tegengewerkt.
 
Klopt. Ik deed vroeger ook dingen die ik nu niet in het openbaar zou doen want tien tegen een zijn er smart phones en word je 'getagged' met naam en al en daar ga je.
Destijds kon je iets een uur doen en daarna was dat voorbij, in het verleden. Nu is dat alles,eennaa online, eeuwig in het NU.
Klopt, mijn vrouw lag vorige week te zonnen in de tuin in haar blootje, hangt er ineens zo,n drone in de lucht
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan