Recensie Bee, Janchai, Waregem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
6
09/02/23
6
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/massage/janchai-waregem.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op bezoek bij massagesalon te st-elooisvijve aan de kerk aloïs biebuckstraat...
Een deugddoende massage van een beleefde volslanke Aziatische Dame met een volle d cup.
Zee vraagt onmiddellijk om iets meer maar ik beperk me tot een massage met happy end 80 €
Gewillig wast ze eerst mijn Charel en vervolgens mag ik mij strekken op het bed .
Ik mag kiezen welke massage maar verkies meteen het betere werk nml penismassge zeg ik......
Glimlachend neemt ze haar olie en begint zalig mijn lid te wrijven en mijn eikel krijgt een speciale behandeling.
Langzaam maar zalig genietend van haar fluwelen handen geniet ik van het schouwspel .
Ik vraag haar om niet te vlug te melken zodat ik mijn lading room kan opbouwen...
Na een half uur versnelde ze haar aftrekbewegingen tot ik aan mijn climax aan het komen was...
Ik vroeg haar om niet te stoppen en mij klaar te laten komen en dat deed ze met een versnellend tempo en ik spoot heel mijn ballen leeg
Op haar borsten en ze bleef maar trekken tot de laatste druppel uit mijn ballen was geledigd!
Zalig en voldaan bedankte ik haar voor de bewezen dienst..
Soms kan eenvoud ook deugd doen.
 
Deze dame heeft al een topic:

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan