Beffen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik weet bijvoorbeeld dat je wel herpes kunt krijgen maar HIV/Syfilis/Chlamydia/Gonnoroe etc.?
even op internet zoeken en je hebt je antwoord: https://www.soapoli-online.nl/blog/kan-ik-een-soa-krijgen-door-tongzoenen

Je kan een soa via (tong)zoenen krijgen als je zweertjes en wondjes aan je mond hebt. Heb je blaasjes rond je lippen dan gaat het in de meeste gevallen om herpes (koortslip).Heb je blaasjes of ingedroogde blaasjes dan is een soa als herpes wel besmettelijk dat het via (tong)zoenen overgedragen. Chlamydia, gonorroe en een HIV infectie kan je niet door tongzoenen oplopen
 
We hebben het hier over beffen en niet over tongzoenen.. Om on topic te blijven. Van beffen kan je zeker een soa oplopen en al dan niet een bacteriële infectie (keelontsteking). Daarom een dame altijd goed laten wassen, voordat je begint!
 
Daarom een dame altijd goed laten wassen, voordat je begint!
Behalve dat het misschien een hygiënisch idee is, heeft het geen preventieve werking om een soa te voorkomen. De kans om een soa in de keel op te lopen is erg klein. Ontstekingen in de keel gaan vaak ook snel vanzelf over.
Daarnaast, te veel wassen, en zeker met zepen, kan vervelende klachten geven bij een vrouw als de balans van de vagina verstoord raakt.
 
Ik heb wel eens na het beffen ( de dag daarna meestal een schrale keel) Moet er wel bij vermelden dat ik lang bef en daarbij ook een hoop vocht binnenkrijg. Wss daardoor. Doe het maar bij 2 dames (waaronder eigen vrouw) en heb het bij beiden. Dus lijkt me vooral door de langdurigheid.
 
Ik heb wel eens na het beffen ( de dag daarna meestal een schrale keel) Moet er wel bij vermelden dat ik lang bef en daarbij ook een hoop vocht binnenkrijg. Wss daardoor. Doe het maar bij 2 dames (waaronder eigen vrouw) en heb het bij beiden. Dus lijkt me vooral door de langdurigheid.
Misschien eens afwisselen met ander vocht?
Meer drinken, water dus, helpt zeker ook hier tegen. (y)
 
Misschien eens afwisselen met ander vocht?
Meer drinken, water dus, helpt zeker ook hier tegen. (y)
In water pissen de vissen....no thanks. Maar ik heb idd al eens gehoord van een "date" dat ik veel te weinig drink van de fles die ik mee heb. reden 1......ik ben gewoon tveel bezig met haar en reden 2. Als zij meer drinkt dan ik wordt het meestal plezanter ook.
 
Ik loop de laatste maanden na het beffen van een dvp, een zware bacteriële infectie in mijn keel. Ook nu dus.. helaas een week antibiotica slikken.

Wie heeft dit ook? Ik zit eraan te denken om niet meer te beffen. Tijdens een bezoekje krijg ik meestal geen mondwater aangeboden, dus spoel ik gewoon met water.
Echt vervelend dit😒
 
Ik loop de laatste maanden na het beffen van een dvp, een zware bacteriële infectie in mijn keel. Ook nu dus.. helaas een week antibiotica slikken.

Wie heeft dit ook? Ik zit eraan te denken om niet meer te beffen. Tijdens een bezoekje krijg ik meestal geen mondwater aangeboden, dus spoel ik gewoon met water.
Echt vervelend dit😒
Volgens mij had @Oscular , de topic starter daar ook last van. Ik zelf bef nooit bij een dvp. Omdat ik er gewoon niet van hou.
 
Ik loop de laatste maanden na het beffen van een dvp, een zware bacteriële infectie in mijn keel. Ook nu dus.. helaas een week antibiotica slikken.

Wie heeft dit ook? Ik zit eraan te denken om niet meer te beffen. Tijdens een bezoekje krijg ik meestal geen mondwater aangeboden, dus spoel ik gewoon met water.
Echt vervelend dit😒
Gewoon voortaan niet meer beffen. Als je zelf even onderzoek doet op het internet dan kun je zelf ontdekken dat beffen wel degelijk risico's met zich mee brengt voor het oplopen van een soa.
 
Ik loop de laatste maanden na het beffen van een dvp, een zware bacteriële infectie in mijn keel. Ook nu dus.. helaas een week antibiotica slikken.

Wie heeft dit ook? Ik zit eraan te denken om niet meer te beffen. Tijdens een bezoekje krijg ik meestal geen mondwater aangeboden, dus spoel ik gewoon met water.
Echt vervelend dit😒
Heb dit ook vaak gehad, blijkbaar reageert jouw en mijn keel op bepaalde bacteriën. Bij de DVP doe ik zelden aan beffen, maar als ik het dan toch doe volgt er bijna altijd een keelontsteking, en dat is het likken me niet waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan