Beginnende Wandelaar.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MatureLover

Newbie
8
02/11/21
3
Ik vroeg me gewoon af of een van jullie vele tips hadden voor een beginner die graag hiermee zou willen beginnen maar niet echt weet hoe. Zoals zou ik me moeten generen om ergens binnen te wandelen? Of hoe maak je contact met de dames, wandel je gewoon binnen? Alle tips welkom.
 
Gewoon jezelf zijn en bij een meisje binnen stappen die je het beste gevoel heeft, waar je je het best bij voelt heb ik helemaal in het begin ook gedaan en weet nog dat dit een echt heel lieve was, ook een heel jong meisje en begreep me onmiddellijk perfect. Dit moet je ook trachten te vinden. Veel succes en vooral genieten zou ik zeggen en alles op u laten afkomen en dan wordt je er zo in meegezogen.
 
Zeker doen maar zou wel eentje nemen met goede commentaar hier , anders zijn er wel die je zouden rippen en daarmee bedoel ik geld bijvragen voor dit en voor dat
 
Denk wel dat Kathy hier voor jou als beginnende goed zou zijn voor jou, heeft ervaring, is heel knap (blondine) en is lief. En vraagt nooit extra en heeft veel begrip en is zacht van karakter. Enige wat je moet hebben met Kathy is geluk hebben dat ze werkt de dag dat je gaat 😉
 
Waarom zou je je generen?

Bang dat je een bekende tegenkomt? Die komt jou dan tegen op precies dezelfde plek, waar hij waarschijnlijk voor precies hetzelfde is. In raambuurten loop je gewoon naar binnen bij de dame. Wel vooraf even informeren naar de prijs en de mogelijkheden.
 
Algemene tips:
  1. Zoek een dame die bij jou past qua persoonlijkheid
  2. Zoek recensies over de dame
  3. Controleer telefoonnummer/mailadres van dame
  4. Aanbetaling enkel doen bij goede reviews (maar beter niet doen)
  5. Maak vooraf duidelijke afspraken zodat je geen onverwachte kosten maakt
  6. Zeg het gewoon dat het jouw eerste keer is en dat je het spannend vindt
Komt wel goed! Iedereen moet die drempel eens over he 😊
 
Altijd spannend de eerste keer zoals ik mij dat herinner de eerste keer ,was in de zijstraat van de Carnotstraat,per toeval ontdekt na een cinema bezoek id Rubens voor diegene dat nog kan herinneren ,je moest langs de nooduitgang naar buiten ,dags nadien ben ik terug gaan kijken en een heel leuke meisje bezocht ,verder in de straat werkten er ook nog 2 Milfs blondje en brunette ,ja ik was nog een snotneus maar die Milfs waren de max ,heeft iemand die ooit bezocht ?
nog veel succes @MatureLover !geniet ervan van al die mooie dvp!
 
Altijd spannend de eerste keer zoals ik mij dat herinner de eerste keer ,was in de zijstraat van de Carnotstraat,per toeval ontdekt na een cinema bezoek id Rubens voor diegene dat nog kan herinneren ,je moest langs de nooduitgang naar buiten ,dags nadien ben ik terug gaan kijken en een heel leuke meisje bezocht ,verder in de straat werkten er ook nog 2 Milfs blondje en brunette ,ja ik was nog een snotneus maar die Milfs waren de max ,heeft iemand die ooit bezocht ?
nog veel succes @MatureLover !geniet ervan van al die mooie dvp!
nou ik denk dat dit ondertussen toch ook al 30 à 35 jaar geleden, dus lijkt Jhonwalker, me ook al een oude rot in het vak, evenals mijzelf trouwens. ;)
 
Altijd spannend de eerste keer zoals ik mij dat herinner de eerste keer ,was in de zijstraat van de Carnotstraat,per toeval ontdekt na een cinema bezoek id Rubens voor diegene dat nog kan herinneren ,je moest langs de nooduitgang naar buiten ,dags nadien ben ik terug gaan kijken en een heel leuke meisje bezocht ,verder in de straat werkten er ook nog 2 Milfs blondje en brunette ,ja ik was nog een snotneus maar die Milfs waren de max ,heeft iemand die ooit bezocht ?
nog veel succes @MatureLover !geniet ervan van al die mooie dvp!
Murielle dacht ik ....
 
@Looky idd dat moet zij geweest zijn , ze was Franstalig en er werkte ook in dezelfde pand een Blondje haar vriendin , wat heb ik mooie tijden beleeft met beide en ze genoot er ook van , wel spijtig dat die buurt teloren is gegaan idem cinema Rubens !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan