Recensie Beijing China Massage, Oberhausen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
448
02/11/21
226
28
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Zonder afspraak aangebeld en na wat discussie tussen de twee dames kon ik met Lulu aan de slag (of zij met mij).
Op de kamer mij geknuffeld en al giechelend via vertaalapp gevraagd wat ik wou. Ze gaf door over mijn broek te wrijven op een cruciale plaats dat er wel meer kon…Gevraagd voor half uur B2B met blowjob, ze toont mij 100 euro…ik zeg no way. Hoeveel wil je dan geven? 80. OK.
Massage zonder olie die ik niet super vond. Omgedraaid en ik zeg allee hup alles uit hè! Continu lachend en huppelend alles uit en kwam op mij liggen. Hoewel ik net had gedoucht minutieus mijn gerief gereinigd met vochtige doekjes. Ze begon er aan en steeds dieper, ook afwisselend likken van balzak tot eikel, deed ze beter dan verwacht. Haar gevraagd in 69 positie te liggen en haar beginnen beffen. Heel fris en geschoren, ook heel gevoelig moest ze tegenhouden of ze sprong weg. Zo tijdje doorgegaan zijzelf nog intenser pijpend tot ik explodeerde in haar mond, nog ging ze door en ineens hoor ik dat ze zich verslikt (spuit veel doorgaans) ze stelt zich recht en weet niet goed wat moet ik met deze mondvol doen. Spurt dan naar de badkamer en hoor haar hoesten en wurgen. Komt terug en legt lachend uit dat de sperma ineens tot in haar neus schoot en ze bijna niet meer kon ademen😂 Grappige meid wel. Maakte ook veel goed kwam niet zo pro over. Met zoen op de mond afscheid genomen.

Terug
Bovenaan Onderaan