Bekende Nederlandse / Belgische vrouwen in de Playboy

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat is de reden dat Playboy geen BN ers meer strikken ? Daar moet toch een blijvende markt voor zijn ?
Wie willen jullie in hun blote kont zien ?
Ik ga voor Merel Ek 😁
Maar die doet het vast voor nog geen 1 miljoen, zo waren er vroeger natuurlijk ook al meer weigeraars.

20230913_214451.jpg
 
Wat is de reden dat Playboy geen BN ers meer strikken ? Daar moet toch een blijvende markt voor zijn ?
De oplage is veel lager dan vroeger, ze hebben veel minder te besteden.
En tegenwoordig lekken die foto's meteen op internet, dan ga je niet meer dat blad kopen.

Wel jammer, want we willen natuurlijk Jutta Leerdam naakt zien.
 
Laatst bewerkt:
Nu is het jubileumnummer ivm 40 jarig bestaan uit.
1 van de onderwerpen bekend bloot.
Daarnaast een interview met een verzamelaar die alle 484 Nederlandse edities heeft.
 
Nu is het jubileumnummer ivm 40 jarig bestaan uit.
1 van de onderwerpen bekend bloot.
Ik heb de namen van de BN'ers in dit jubileumnummer eens vergeleken met mijn collectie bekend bloot waarvan ik het overzicht hier heb geplaatst en andere reacties hier. Dan is er nog een naam uit dit jubileumnummer die volgens mij hier niet eerder genoemd is Nicolette Kluijver
 
Wat is de reden dat Playboy geen BN ers meer strikken ? Daar moet toch een blijvende markt voor zijn ?
Wie willen jullie in hun blote kont zien ?
Ik ga voor Merel Ek 😁
Maar die doet het vast voor nog geen 1 miljoen, zo waren er vroeger natuurlijk ook al meer weigeraars.
Merkwaardig genoeg gebeurde het omgekeerde soms ook; Katja Schuurman scheen haarzelf aangeboden te hebben voor een fotoreportage, maar ten burele had men geen interesse.
 
Daar hadden ze achteraf aardig spijt van. Toen ze haar wel vroegen had zij er even geen trek in.
Naderhand is het goed gekomen, maar de geschiedenis vertelt ons niet hoeveel pogingen de redactie heeft moeten ondernemen om haar alsnog te strikken.
Ik zou haar graag een keer willen "strikken". Ze mag me minimaal een week lang gebruiken om haar nyphomane honger te stillen. 😜
 
Heeft ze zo'n honger naar seks?


Dat schijnt ze te hebben.......
 
Juistem. Anders zou ik als bekende Nederlander Tatjana graag eens van dichtbij willen meemaken. Zelfs zonder achternaam -die door veel mensen verkeerd wordt uitgesproken- weet de meesten wie dat is.
Die Rotterdamse tongval van haar is net zo aangenaam om te horen.
 
Bekende Nederlanders die hun gezicht in een parenclub laten zien? Is toch moeilijk voor te stellen, ze hebben immers een reputatie hoog te houden.

Langs-de-weg; is die profielfoto van je toevallig in Den Haag gemaakt?

20230916_013.jpg
 
Vooral is het vlgs. mij de afspraak dat je wb. parenclubbezoekers niet uit de school kletst.
Misschien zou je zelf ook niet blij zijn als er op internet herkenbaar staat wat je allemaal uitspookt, toch?
 
Dan zal dat exemplaar wel gedoneerd zijn aan het HOVM. daar heb ik die foto gemaakt.
Voorzover ik weet staat die tegenwoordig in de buurt van het kunstmuseum (vh gemeentemuseum).
 
Terug
Bovenaan Onderaan