Bekende Nederlandse / Belgische vrouwen in de Playboy

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En de volgende is bekend. Volgens VI Judith Osborn.
Geen idee waar ze haar BNerschap aan te danken heeft. Voor mij alleen bekend als ex van Bert van de Veer, de tv regisseur
 
Laatst bewerkt:
Judith Osborn (57) schittert poedeltjenaakt in nieuwe Playboy-kersteditie In navolging van Patricia Paay en Jane Seymour voegt Judith Osborn zich nu
Patricia Paay heeft een keertje in het blad geposeerd, maar dat was lang geleden, of ze moet het nogmaals gedaan hebben.
Jane Seymour verraste me eigenlijk wel.
Ze schitterde eerder deze week nog in een Bond-film.
 
De laatste keer, dat Patricia Paay in de Playboy stond was ze 60 (2009).
Ik maak de grap van Theo hier niet......
En de volgende is bekend. Volgens VI Judith Osborn.
Geen idee waar ze haar BNerschap aan te danken heeft. Voor mij alleen bekend als ex van Bert van de Veer, de tv regisseur
Die is alweer 57 jaar. Vroeger lag de Playboy bij de spermabank, tegenwoordig kennelijk vooral op de geriatrische afdeling van het ziekenhuis. :ROFLMAO:

Ik denk dat ze bij PB tevreden zijn met elke BNer die uit de kleren wil.
Een kinderhand is gauw gevuld.
 
Tegenwoordig misschien wel, maar iemand (bekende van me) die meer een man van de werkvloer is, heeft in het verleden ook omgang met haar gehad.
Of anders om: eerst proberen bij Bart en andere bekende mensen om zo een carrière te kunnen opbouwen, vervolgens nergens aan het haakje te worden geslagen en toen "een stapje terug" naar de "gewone man".
 
Omgang is een mooi beschaafd Nederlands woord om te zeggen dat er geneukt is. Dit woord moeten we vaker gebruiken.

Afgelopen dinsdag was ik in mijn favoriete privehuis. Ik had daar omgang met mijn favoriete dame. De omgang met haar was het geilste dat ik deze week heb gedaan. Binnenkort ga ik weer bij haar langs voor een potje omgang. Omgang ik lust er wel pap van.
 
Omgang is een mooi beschaafd Nederlands woord om te zeggen dat er geneukt is. Dit woord moeten we vaker gebruiken.

Afgelopen dinsdag was ik in mijn favoriete privehuis. Ik had daar omgang met mijn favoriete dame. De omgang met haar was het geilste dat ik deze week heb gedaan. Binnenkort ga ik weer bij haar langs voor een potje omgang. Omgang ik lust er wel pap van.
Gezien je naam en je woordkeuze moet je wel Kees van Kooten zijn...... :ROFLMAO:
 
Naar het schijnt is ze een erg verwend kind geweest.
Als ze inderdaad onder de plakplaatjes zit, dan mag het bijzonder heten dat Playboy haar heeft gevraagd.
Doorgaans hadden de poserende dames toch een zekere klasse, dat zou je nu niet kunnen zeggen...
 
Naar het schijnt is ze een erg verwend kind geweest.

Dat verbaast me niks.
Ze heeft zichzelf beschadigd met die idiote tattoos en piercings.
Dat duidt altijd op mentale problemen: zichzelf kwetsen, lelijk maken.
Want gebroken gezin, daddy issues, kan meestal niet missen.
Pa en ma zijn beroemd en te druk met hun carrière om aandacht en liefde te geven, dus geven we spullen en geld.
Kind gaat raar doen en wordt raar.
Zie hier het resultaat.

Welke dwaas bij playboy selecteert eigenlijk de modellen?
Vroeger waren dat een paar normale kerels die gewoon lekkere wijven kozen, met foto's op de vergadertafel en een biertje erbij.
Nu is het waarschijnlijk een transgender hermafrodiet van 55 jaar en 150 kilo met baard en paars knotje op zijn hoofd gekleed in een groene soepjurk die zich identificeert als 18 jarige homoseksuele lesbienne van Pluto die vrouwen zit te swipen terwijl hij zit te vapen in de kolfruimte.
Want die weet immers precies wat mannen willen zien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan