Beleid omtrent reviews van 'reguliere' salons

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
5
22/06/22
1
Excuses als ik er overheen heb gelezen, maar ik krijg zo 123 niets gevonden over beleid mbt tot recensies van reguliere salons zonder expliciet aangeboden diensten. Nu is het in 90% van de tijd alsnog mogelijk, maar toch. Vorige week een prettige ervaring gehad en sinds een ander forum gesloten is dacht ik mijn ervaringen hier te delen. Het betreft echter een dame die, wellicht buiten weten van de salon, wat extra's verricht.

Ik kan me voorstellen dat we dit uit bescherming richting te salons niet willen, soit. Maar zoals ik zei, ik krijg het 123 niet gevonden (of heb nog niet genoeg koffie op ;) )
 
Ik weet niet wat het 'officiele' beleid is, maar ik heb een paar keer posts geflagd waar teveel niet-openbare informatie in stond, en die werden dan iirc verwijderd. 1 keer heb ik zelf iets gepost waarvan ik dacht dat het publiek was, dat heb ik daarna ook verwijderd. Zelfs als het geen echt beleid van het forum is, vind ik dat toch onder een soort gentleman's agreement vallen.
 
Zelfs als het geen echt beleid van het forum is, vind ik dat toch onder een soort gentleman's agreement vallen.
Precies, ga niet iets posten waarvan je weet (of kunt bedenken) dat het de dame of het huis in problemen brengt. Hoe graag we ook details en mogelijkheden weten.
Tenzij het opgedrongen, slecht, crimineel gedrag is uiteraard.
 
Er zijn ook topic over Markplaats massage advertenties waar geregeld wordt gevraagd naar ervaringen van masseuses. Dit vind ik ook niet kunnen. En vind ik ook niet respectvol naar de masseuses toe die misschien helemaal niet geassocieerd willen worden met seksuele handelingen.

Ik vind het een ander verhaal als de masseuse in de advertentie tekst zelfs termen als linguam en tantra gebruikt.
 
Laatst bewerkt:
Nogmaals de forumregels over massage topics.


Massage

Het is enkel toegestaan om officiële erotische salons en dames die adverteren met erotische massage te recenseren of te bespreken.

Gewone salons of masseuses komen ongetwijfeld in de problemen als hier openbaar staat beschreven dat daar seksuele handelingen worden verricht.
 
Goed punt. Echter zie ik niet in waarom wandelaars geen ervaring mogen delen over 'gewone' massage.
Desnoods in elke provincie 1 MP topic.
Want er is veel onduidelijk hier over.
En willen ook niemand in problemen brengen.
 
Boa's vallen onaangekondigd binnen, om te controleren op sperma vlekjes. Gevolg een vergunde massagesalon wordt gesloten, als er ook maar een druppel voorvocht gevonden wordt. En dat is gewoonweg KUT.
 
Op zich begrijp ik het wel, alleen is het wel jammer gezien ik 90% van de keren juist zulke salons bezoek. Op 1 of andere manier voelt dat toch iets spannender aan
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan