België

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kan je uitleggen wat je precies waarneemt dan? Ik zie het niet echt.

Feit is natuurlijk dat dit het grootste prostitutie forum is van zowel Nederland als Vlaanderen, dus ja ook voor de Vlamingen is het hier nuttig. Zowel onder de actieve mannen als de actieve vrouwen zitten hier de nodige Belgen. Maar die Belgische ijking die je beschrijft zie ik niet echt.

In Amsterdam was de rosse buurt er al in 1270
in die tijd bestond België nog niet volgens mij
toen waren de Vlamingen nog heel erg gelukkig
want toen hoorden ze bij de zuidelijke Nederlanden
daarom is de Burggraaf van Antwerpen
nog steeds een Nederlander
en hij draagt de naam
Willem Alexander van Oranje koning der Nederlanden

In België gaan ze nu eenmaal meer van bil (grapje). II vind over het algemeen dat het regionaal redelijk gebalanceerd is qua rapportering. Bonus is ook dat je over de grenzen heen discussies kan houden met leden over legio zaken doe ook over de grenzen heen gaan.

Mijn probleem in België is momenteel Logistiek: ik woon prov Antwerpen, heb parels in Gent en in Hasselt en werk in Brussel (waar ik alternatieven heb maar niet aan mijn parels kunnen tippen). Het is dus agenda puzzelen

Zou me niets verbazen. De mensen zijn er leuker, het eten is er lekkerder, je woont er leuker, het bier is beter en de Vlamingen zijn beter in bed. Dat weten de dvps inmiddels ook, en dan doen ze ook nog eens de prijzen naar beneden.;)

Terug
Bovenaan Onderaan