Nick67
Stamgast
Ben ik de enige die het opvalt dat girlsreview.NL (tegenwoordig?) vooral op België geijkt is. Of is dat zonder dat ik dat ooit heb gemerkt altijd al zo geweest?
Groet Nick
Groet Nick
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDaar kunnen we niet allemaal over mee praten Marco , ik kom nooit in België en die zijn er meer , er zijn hier ook zat mooie dvp dus we genieten beiden , en jij kunt vergelijken want jij bezoekt dames hier en in je eigen land , en daarom is het leuk om jou te volgen je maakt meer mee dan ik , ik lees je bevindingen graagLijkt me trouwens ook dat er (op dit ogenblik) meer leuke DVP's actief zijn in België!
Hè hè laten we het leuk houden onder elkaarZou me niets verbazen. De mensen zijn er leuker, het eten is er lekkerder, je woont er leuker, het bier is beter en de Vlamingen zijn beter in bed. Dat weten de dvps inmiddels ook, en dan doen ze ook nog eens de prijzen naar beneden.![]()
Daarom juist. Een paar veren naar onze Vlaamse vrienden.Hè hè laten we het leuk houden onder elkaar![]()
Toch neuk ik liever over de grens tegenwoordig. Minder kans op iemand tegenkomen die ik ken onderweg of aan de deur, en tot hier toe zijn de Nederlandse vrouwen al lekkerder geweest dan de vlaamseLijkt me trouwens ook dat er (op dit ogenblik) meer leuke DVP's actief zijn in België!