Recensie Bella, Eindhoven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dinozzo1908

Newbie
Forumpionier
11
01/07/21
6
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/9085579-bella
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdagavond een bezoekje gebracht aan deze mooie en leuke meid. Haar foto's op kinky trok mij enorm aan. Whatsapp contact verliep soepel, vooraf een korte video call. Leuke verschijning. Afspraken vooraf gemaakt.
Na aankomst is deze dame in het echt veel en veel prachtiger, ontzettend mooi en leuk koppie. Fysieke verschijning perfect en kledingstuk aan zoals gevraagd en beloofd.

Bella stelde me enorm op mn gemak, gezien haar leuke houding. De welbekende klik was direct aanwezig. Dame doet goed mee en met verschillende standjes. Ze is klein van stuk, maar verstaat het vak perfect. Het hele uur genoten en goed verwend. Enig minpunt: ze kan je niet helemaal hebben of het doet pijn. Daarnaast is ze ook ontzettend slim en gezellig over andere dingen gebabbeld.

Ik ga niet in details toetreden, maar het was voor mij uitstekend bevallen en het is een dame die ik vaker terug ga zien.
Knap gezicht en tongzoenen afhankelijk per persoon. Ze werkt normaliter in een bekende grote club in Duitsland. Voor veel dingen moet je extra betalen.
Voor de standaard handelingen betaal je in een club €120, die bij haar voor 150€ worden berekend. Wil je meer, moet je extra bijleggen. Dat maakt het wel minder. Al zijn er we dames die voor €150/€200 het hele pakket aanbieden. Bij haar kom je al gauw uit bij de €300 op een uur.

DD hookers: 05/12/2020
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan