Recensie Belladona ts Hasselt vh Diest 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Stond ook een review van in het algemene topic:
 
Stond ook een review van in het algemene topic:
idd deze en wat ik al zei, vraagtekens ? ? ? ? .............................
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/trans-colombiana-sexy-y-bonita.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben er gisteren eens naartoe getrokken. De foto's zijn uiteraard bijgewerkt om haar proporties wat te overdrijven maar ik was nieuwsgierig. Ergens verwachte ik voor de zoveelste keer een opgefokte latina tegen te komen, stijf van de coke, maar het tegendeel was waar.

De dame die open deed was zeer vriendelijk en zag er zeer vrouwelijk uit. Grote valse borsten en grote poep (ook met implantaten), haar gezicht zag er uit als op de foto's. Ze sprak wat moeizaam Engels maar meer dan genoeg om wat small talk te onderhouden. Zij is niet actief (daarvoor wordt ze niet meer stijf genoeg) maar laat zich wel graag neuken. Pijpen was met condoom.

Als je van een passieve vrouwelijke trans houd kan ik er weinig slecht op aanmerken. Word je liever zelf graag doorgeneukt dan zoek je je geluk beter ergens anders.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/belladona-belleza-trans-latina.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I contacted her in ieper, I had been seeing her ad for several days but I decided I was very curious and I visited her, in person she is beautiful her face is the same as the photos, she has big breasts and a great ass, I must add that she received me in sportswear and She looked very sexy, we kissed and quickly she began to blow me very delicately, it made me very horny and I told her to get on all fours and I licked her ass, she is very clean and very sweet, I must add that she has a very small dick and I wanted to experience that she fucked me but she is not active, even so I liked how beautiful and sexy she is and I visited her again in Diest, she is incredibly feminine, a very good option if you are interested in passive trans
 
kussen doet ze en haar borsten zijn echt mega,heel mooi vind ik.
ze heeft ook graag dat je haar pijpt en duwt hem graag diep in je mond.
zalige vrouw ik ga zeker terug ,is het geld waard
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Voetfetish
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/beauty-trans-latina.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb gisteren contact met haar opgenomen in Mechelen, fysiek is ze mooi, ze ziet eruit als een originele vrouw, ze ontving me, ik betaalde haar voor een uur en ze kuste me, ze heeft een heel mooi gezicht, ze is lief en heel vrouwelijk, ik likte haar grote borsten, ze zijn erg groot en ze heeft een geweldige kont ze gaf me een pijpbeurt zonder condoom erg heet ze is erg lief ik had zin om met een erg sexy tiener te zijn ze heeft hele mooie voeten ik heb een fetisj voor mooie voeten en die van haar is erg schoon en verzorgd ze is best een mooie vrouw Wat haar penis betreft, ik heb geprobeerd haar te pijpen maar ze is niet erg actief, ik zal haar zeker weer zien
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan