Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien een vraag met een voor de hand liggend antwoord voor de kenners maar ik vermoed dat er nog mannen zijn die hier graag een juist antwoord op willen. Het gaat over de geaardheid die shemales (transseksuelen) invullen op RL.

Een heel mooie, er erg vrouwelijk uitziende shemale, die zegt " hetero" te zijn, is die dan voor de vrouwen of voor de mannen? Het meest logische antwoord zou volgens mij dan zijn dat die op mannen valt maar dat weet ik dus niet en vraag het mij af.

Anderzijds zijn er dan shemales die beweren "homoseksueel" te zijn, zijn die dan voor de mannen of voor de vrouwen?

Enfin, ik hoop dat ze het zelf weten maar voor mij is het een raadsel. is er iemand die hier wat klaarheid kan scheppen?
 
Misschien een vraag met een voor de hand liggend antwoord voor de kenners maar ik vermoed dat er nog mannen zijn die hier graag een juist antwoord op willen. Het gaat over de geaardheid die shemales (transseksuelen) invullen op RL.

Een heel mooie, er erg vrouwelijk uitziende shemale, die zegt " hetero" te zijn, is die dan voor de vrouwen of voor de mannen? Het meest logische antwoord zou volgens mij dan zijn dat die op mannen valt maar dat weet ik dus niet en vraag het mij af.

Anderzijds zijn er dan shemales die beweren "homoseksueel" te zijn, zijn die dan voor de mannen of voor de vrouwen?

Enfin, ik hoop dat ze het zelf weten maar voor mij is het een raadsel. is er iemand die hier wat klaarheid kan scheppen?
Beide vallen ze (meestal) op mannen, wanneer ze hetero invullen is het omdat ze zich helemaal vrouw voelen. Wanneer ze homoseksueel invullen is het omdat ze "vroeger" gay waren als jongen of nog steeds zijn (TV). Dus geen zorgen maken over hun geaardheid zou ik zeggen als je zou denken dat ze niet met mannen willen afspreken. ;)
 
Wie heeft hier ervaring mee?
Geen borsten.
Redelijk goed.
Klein geschapen.
Maar ontvangt in een huis met nog wat volk. Proper wel.
Maar echt storend dat je daar iedereen daar hoort rondlopen en praten en bellen.
Kan geen Engels, enkel Spaans.
Dus alles moet via Google translate.
Maar al bij al was het wel een fijne date met haar.
 
Geen borsten.
Redelijk goed.
Klein geschapen.
Maar ontvangt in een huis met nog wat volk. Proper wel.
Maar echt storend dat je daar iedereen daar hoort rondlopen en praten en bellen.
Kan geen Engels, enkel Spaans.
Dus alles moet via Google translate.
Maar al bij al was het wel een fijne date met haar.
Thx en ontving ze in Edegem of Sint Niklaas?
 
Is het aanbod aan shemales in het schipperskwartier de moeite op dit moment? Denk er al lang over om es te proberen, maar. Aangezien het nogal ver is voor mij vraag ik het graag eerst eens. Eventueel specifieke dames die aan te raden zijn?
 
Sofia ontvangt in Aarschot en/of Diest. Iemand al ervaring met haar? Heeft geen (nauwelijks) borsten en dat is jammer vind ik, maar wel een lekker kontje en mooi gezicht.





Edit: fotos van Sofia zijn duidelijk op zelfde locatie genomen als "Melissa Serna".
Iemand ondertussen bij Melissa al eens geweest ? Ben benieuwd en wil lekkere ahemale van mijn bicketlist schrappen (tenzij ik verkocht geraak aan tranny's natuurlijk)
 
Voor een eerste ervaring twijfel ik tussen Mia uit Leuven of Sra hot latina uit Antwerpen. Zoek zowel passief als actief te zijn. Tongzoenen heel belangrijk. Andere voorstellen zeker welkom als beginner.
 
Voor een eerste ervaring twijfel ik tussen Mia uit Leuven of Sra hot latina uit Antwerpen. Zoek zowel passief als actief te zijn. Tongzoenen heel belangrijk. Andere voorstellen zeker welkom als beginner.
Heb enkel ervaring met Mia, en dat is supergoed meegevallen. Volop tongzoenen, pijpen zonder. Let wel dat ze een jasje aandoet voor ze binnengaat.
 
Ik bezoek regelmatig een trans, en ben nog steeds opzoek naar de beste pijpdate zonder condoom. Op whatsapp zeggen ze allemaal blowjob zonder, maar een keer je er bent schiet daar weinig van over... Iemand die mij kan zeggen welke Trans mij zo zalig leeg zuigt!?
Kijk eens op tgirl.
Al div malen een travo ontmoet die zalig kon pojpen alles met smaak doorslikte en gewoon gratis omdat ik het type man ben waar ze op valt.
 
toevallig iemand al langs geweest bij camilla/mariana?:

Zat al een tijdje in Rillaar nu Diest...
I contacted her through ieper, she is beautiful, she looks like a biological woman, she is very feminine, we had sex and she gave me passionate kisses, she told me that she is Colombian, she is short, she has big tits and a big ass, her face is beautiful, which I add It is that she wanted to be passive and she did not have a good erection if the cock does not get hard but I still recommend it, it is a magnificent experience your name Is belladona https://www.redlights.be/prive-ontv...belladona-sexy-colombiana-caliente-trans.html


toevallig iemand al langs geweest bij camilla/mariana?:

Zat al een tijdje in Rillaar nu Diest...
 
@Bearsex:
 
Terug
Bovenaan Onderaan