Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi ik wil graag een keer door 4 a 5 shemales worden geneukt maar heb dit geprobeerd via kinky en redlight.be maar niemand wil met elkaar maar hebben jullie misschien ideeën?
 
Hoi ik wil graag een keer door 4 a 5 shemales worden geneukt maar heb dit geprobeerd via kinky en redlight.be maar niemand wil met elkaar maar hebben jullie misschien ideeën?
Als je geluk hebt, kan je wel eens met 2 daten. Meer lukt niet. Meeste willen inderdaad niet met elkaar. In Antwerpen 1 keer met Angels en een 2e gedaan, ben de naam kwijt. Maar kon enkel als die specifieke andere er was.
 
een jaar of twee geleden bij haar geweest , de fotos van haar klit zijn gefotoshop . was niet opgeschmink en dus een stuk minder aantrekkelijk dan de fotos , drukke straat in Berchem naast een café , geeft eerst een adress aan de andere kant van de straat ... voor mij ontgochelink en niet voor herlaling
Bedankt voor je reactie, het is al even geleden dat er een knappe verschijning met een groot speeltje is verschenen in de buurt van gent 😅tegenwoordig zijn het alleen maar crossdressers of zijn ze enkel passief
 
Hoi ik wil graag een keer door 4 a 5 shemales worden geneukt maar heb dit geprobeerd via kinky en redlight.be maar niemand wil met elkaar maar hebben jullie misschien ideeën?
Ik heb dit ooit eens meegemaakt met een shemale, een zekere Pamela, op de Paardemarkt. Een knappe verschijning met een grote lul.
Ik had haar gecontacteerd en een afspraak gemaakt. Ze was vrij dominant en ze had wat erepoeder klaargelegd wat ik gretig opsnoof.
ik was behoorlijk high toen ze me voorstelde aan haar vriendinnen die me dan één voor één geneukt hebben, de een na de andere (het waren er drie). Het voelde heerlijk. Nadien heet pamela het feest dan compleet gemaakt toen ze klaarkwam nadat ik haar pijpte. zeer geil allemaal.
Is zeker 10 jaar geleden, een tijdje nadien is pamela uit afwerpen verdwenen.
 
Iemand meer info over haar ?
 
Ok thanks .. haar ooit eens bezocht in een privé appartement in de buurt van het Schipperskwartier .. leuke dame en ziet er goed uit. Goede eerlijke service
 
Paloma is vertrokken uit België.. Wie is nu een goede vervanging? Dus waar is een knappe dame te vinden met een vergelijkbaar apparaat van zo'n 23cm en daarnaast ook nog eens vriendelijk met goede service?
 
Terug
Bovenaan Onderaan