WHEM Belle, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoals Belle boven al schreef moet zij zich nu door alle mails heen werken en de aanvragen in haar agenda verwerken.
En de gelukkigen zullen daarna vast een bevestiging krijgen.
Maar door de hoeveelheid aanvragen zal het even duren.
Dat had ik gelezen inderdaad, maar ik was benieuwd of sommigen al een reactie hadden gehad. Dat lijkt niet zo te zijn.
 
What the fuck. Wat gebeurt hier allemaal.
Ik geloof dat je zeer voortvarend bezig bent geweest met het beantwoorden van de berichten die je hebt ontvangen. Blijkbaar zijn een aantal auteurs van deze berichten actief op het forum en hebben deze personen een positief atwoord van je ontvangen. Deze personen zijn daar dusdanig verheugd over, dat zij dit willen uiten :).
 
Probeer al zo lang een date met Belle. Nu net weer niet. Check nochtans dagelijks de site. Zal een andere dame moeten zoeken.
Om met haar te daten moet je van zodra haar data's verschijnen direct reageren. Haar site of telegram goed in het oog houden mss nog enkele vrije momenten dat ze er op zet anders wachten tot einde Maart alvorens nieuwe data's verschijnen 😉
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.154
Berichten
743.070
Leden
34.210
Nieuwste lid
MultiDB
Terug
Bovenaan Onderaan