WHEM Belle, Gent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Een slechte recensie van Belle is niet erg waarschijnlijk. Dat zou hoogstens zijn door gebrek aan klik. Maar dames die hier ook op Girlreview zitten zoals Belle, Joke en Luna zijn toppers in t omgaan met mannen , ze snappen ze door en door.
Tijd zal het leren maar ik denk/hoop dat je gelijk hebt.
Hoop voor haar (mede door haar "selectiemethode") dat de respectloze boeren/hufters en crapuul haar bespaart blijven. :cautious:
 
Gelukkig studeert ze psychologie en geen economie. Wanneer de vraag groter is dan het aanbod, gaan de prijzen omhoog. Als je 200 mails binnenkrijgt, kan je de prijs verhogen totdat je nog 10 mails binnenkrijgt. Bespaart je een secretaresse en je zakencijfer gaat pijlsnel omhoog.
Ze kan ook dates aanbieden via ebay, dan kunnen we allemaal bieden. :ROFLMAO:
 
Op de een of ander manier komt deze opmerking niet echt aardig over 🤔 Zal wel aan mij liggen..
Wat ik bedoel is dat als ik jou betaal, dan niet om mij af te trekken.
En in zo ver ik je hier heb leren kennen komt dat precies overeen met jouw beroepsopvatting, toch?
Het zei de klant vraagt erom.
Weet niet warom mijn opmerking niet aardig zou zijn mbt. jou en andere DvP.
 
Ben ook niet bij de gelukkige maar ben al 2 keer bij haar geweest in het verleden. Heb dames genoeg die even goed zijn in bed dus geen probleem.😉
Goed voor jou.
Of voor dat geld 9 keer plezier op het Baekelandplein in Eindhoven. Maar ieder z'n meug natuurlijk.
Liever 1 keer Belle dan.
 
Aanvankelijk geen haar op m'n kale hoofd die er aan dacht 450 euro te betalen voor een date met Belle🤯🤑

Maar ja, nu ga ik dan toch twijfelen. Die borsten van haar, dat koppie.. Die tientalle mannen die helemaal lyrisch bij haar vandaan komen.🤗✨

Straks mis ik de mooiste vrucht van deze eeuw nog !!!! 💥

Misschien toch maar aansluiten in de rij !! 😍😍😍

FOMO !!!
 
Aanvankelijk geen haar op m'n kale hoofd die er aan dacht 450 euro te betalen voor een date met Belle🤯🤑

Maar ja, nu ga ik dan toch twijfelen. Die borsten van haar, dat koppie.. Die tientalle mannen die helemaal lyrisch bij haar vandaan komen.🤗✨

Straks mis ik de mooiste vrucht van deze eeuw nog !!!! 💥

Misschien toch maar aansluiten in de rij !! 😍😍😍

FOMO !!!
Hop vanachter in de rij.....,. 🤣
 
Aanvankelijk geen haar op m'n kale hoofd die er aan dacht 450 euro te betalen voor een date met Belle🤯🤑

Maar ja, nu ga ik dan toch twijfelen. Die borsten van haar, dat koppie.. Die tientalle mannen die helemaal lyrisch bij haar vandaan komen.🤗✨

Straks mis ik de mooiste vrucht van deze eeuw nog !!!! 💥

Misschien toch maar aansluiten in de rij !! 😍😍😍

FOMO !!!
Zeker proberen is de moeite waard je gaat met een goed gevoel naar huis 😋
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan