Recensie Belle, House of Pleasure, Kinrooi 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roger28

Newbie
Forumpionier
12
01/07/21
5
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
http://www.houseofpleasure.eu/dames/nggallery/dames/Belle
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag me flink geamuseerd met deze mooie meid!
ik had vanmiddag een afspraak voor anderhalf uur en dit is zeer goed bevallen.
Ze ziet er in het echt nog beter uit dan op de foto's en ze is superleuk!
Omdat mijn kruit nog niet verschoten was ben ik savonds nog terug gegaan en een afspraak voor 2 uur gemaakt met jacuzzi erbij.
En nu weer vloog de tijd voorbij dus nog een half uurtje bijgeboekt.
Dus vandaag heb ik 4 uur met haar doorgebracht en me geen moment verveeld!
Deze meid gaat me nog wel vaker zien!!

Dit bezoek was 10/06/21
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gister avond bij Belle geweest in Kinrooi Hop voor eerste keer daar,ontvangen door Raymond waarna 5 of 6 dames zich kwamen voorstellen,twijfelde tussen Zlatan en Belle,gekozen voor Belle en afgesproken voor half uur met PZC,vroeg of ik haar mocht beffen,geen probleem,knappe dame,voor herhaling vatbaar,Wally deWipper.
 
Gisteren nog een bezoekje aan Belle gebracht van anderhalf uur.
Het was weer super en het smaakt naar meer.
Heerlijk geneukt gezoend en haar eens lekker gebeft.
Ben al vaker bij haar geweest en heb een goeie klik met haar maar had haar nog eerder niet gebeft dus maar eens gevraagd of ik het mocht doen en hier had ze zeker geen problemen mee.
Ze kon er ook zeker van genieten.
Op het einde had ze een behoorlijk gevoelig poesje gekregen daar ze totaal 4x was gekomen.
Snel weer een nieuwe afspraak met haar inplannen ?
 
Werkelijk niets gelogen aan voorgaande recensies.

Gisteren een bezoek willen brengen aan Sanne privé in herten, maar eenmaal daar aan gekomen hing er een blaadje op de poort dat ze vakantie hadden t/m 11-10. Dus besloten om maar door te rijden naar House of Pleasure.
Eenmaal daar aangekomen kreeg ik te horen dat het druk was en eigenlijk alle dames bezet waren.
Wel waren Belle en Tina zich aan het douchen dus ik kon even wachten. Plaats genomen in de wachtkamer waarna al snel genoeg Tina zich voor kwam stellen. Zag er uit als een leuke dame, maar kwam niet heel enthousiast over dus ik besloot nog even te wachten tot Belle klaar was.

Belle kwam zich zo'n 10 minuten later voorstellen.
Ze kwam erg spontaan over en ik besloot dan ook om een uur met haar te boeken.

Heerlijk gezoend, geneukt en PZC.
Later nog gevraagd of ik haar mocht beffen, dit was ook geen probleem.
Hele leuke spontane dame.

Ik vind haar in het echt ook mooier als op de foto's.
Kan eigenlijk nu al niet wachten op de volgende afspraak.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had deze dame al een tijdje op het oog, maar steeds niet de mogelijkheid gehad om haar te bezoeken.
Afgelopen weekend een afspraak gemaakt.
Nu heb ik spijt dat ik niet veel eerder ben gegaan. Alles wat hierboven geschreven word is 100% de waarheid.
Echt een super sexy en leuke dame. Zij gaat mij zeker vaker terug zien.


Thank you Belle :love:
 
Laatst bewerkt:
Italiaans of Roemeens?

Ze wordt "Belle Italia" genoemd, maar meestal zijn het Roemeense dames die zich verkopen als Italiaans.
Wat niet zo moeilijk is, nu de talen erg veel op elkaar lijken.
 
Italiaans of Roemeens?

Ze wordt "Belle Italia" genoemd, maar meestal zijn het Roemeense dames die zich verkopen als Italiaans.
Wat niet zo moeilijk is, nu de talen erg veel op elkaar lijken.
Durf ik niet te zeggen, heb er zelf niet naar gevraagd.
Ze is zeer goed verstaanbaar in Engels en zegt zelf dat 6 talen spreekt.
Heb dit overigens niet getest ?.
 
Ook nog eens bij Belle geweest, helaas had ze, vanwege oplopende Covid-shit, geen zin om te zoenen, maakt het er voor mij niet beter op.
Toch uurtje goed vol gekregen, blijft een leuke dame.
Zag wel dat de kilootjes er stilletjes aan een wat volslankere dame van maakt. ?
 
Heb haar gisteren toevallig ook weer een gezoek gebracht. Was graag voor 1,5 uur gegaan, maar helaas had ze al een volgende boeking waardoor een uur maximaal was. Al was een uur eigenlijk weer veel te kort.

Ik vroeg of ze bijna naar huis ging, maar ze verwachtte nog een 3e lockdown en wou dus in België blijven. Voorlopig kunnen we dus nog van haar genieten.
 
Vorige week ook een bezoekje gebracht aan Belle. Eerste zicht, wauw wat een prachtige knappe vrouw. Echt zoals ik ze graag heb. Jammer genoeg was de sex wel wat minder. Idd geen tongzoenen. Had ik dit op voorhand geweten was ik niet geweest. Pijpen was ok. Eerst vroeg ze om dadelijk in doggy te starten, maar ik vroeg om in cowgirl te beginnen. Na amper 2 min vroeg ze al opnieuw voor doggy want haar benen waren moe. Redelijk snel klaargekomen in doggy want ze heeft wel een klein lekker poesje. Na 10 min stond ik al weer buiten dus half uurtje maakt ze ook niet vol. Mij gaan ze in dit huis niet meer zien. Vond het geen goede eerste ervaring
 
Vorige week ook een bezoekje gebracht aan Belle. Eerste zicht, wauw wat een prachtige knappe vrouw. Echt zoals ik ze graag heb. Jammer genoeg was de sex wel wat minder. Idd geen tongzoenen. Had ik dit op voorhand geweten was ik niet geweest. Pijpen was ok. Eerst vroeg ze om dadelijk in doggy te starten, maar ik vroeg om in cowgirl te beginnen. Na amper 2 min vroeg ze al opnieuw voor doggy want haar benen waren moe. Redelijk snel klaargekomen in doggy want ze heeft wel een klein lekker poesje. Na 10 min stond ik al weer buiten dus half uurtje maakt ze ook niet vol. Mij gaan ze in dit huis niet meer zien. Vond het geen goede eerste ervaring
Als je vlug klaar komt is het ook vlug gedaan ??
 
Ook nog eens bij Belle geweest, helaas had ze, vanwege oplopende Covid-shit, geen zin om te zoenen, maakt het er voor mij niet beter op.
Toch uurtje goed vol gekregen, blijft een leuke dame.
Zag wel dat de kilootjes er stilletjes aan een wat volslankere dame van maakt. ?
Inderdaad de kilootjes waren in de zomer al zeer goed zichtbaar.
Een leuke spontane meid, maar ze lijkt lichamelijk niet meer op de vrouw van de foto's.
Een maal voor haar gekozen en daar is het bij gebleven.
Haar diensten waren ok te noemen en ze is een toffe meid, maar de x-factor ontbreekt voor een nieuwe afspraak.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan