Algemeen Belle Unique, Meise 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 40108

Vaste klant
160
10/04/24
83
1
Ik zag dat er van dit huis niet echt topic was , of geen geupdate allesinds..
Ik wil hier jullie at waarschuwen , voor zij die van verder komen dan hier uit de streek
de kans is er trouwens klein , wie je kan kiezen

Heb wel sommigen goede ervaringen gehad maar tegenwoordig zijn ze minder goed
Vandaag was wel de slechtste keer..

Heb daar zeker eerst bijna en kwartier moeten wachten en de eigenaares kon enkel frans en paar zinnen nederlands

Uiteindelijk was de dame daar ,want er was er maar 1 en was al van 10 u open volgens site..
Uiteindelijk naar de kamer , daar ook nog vijf minuten moete wachten
En dan ben ik enkel maar gepijpt geweest
terwel de vorige behandeling door die zelde persoon 100x beter was
spreken trouwens geen woord engels

Dus wees gewaarshuwd hier..

Laatst bewerkt:
Oh maar er waren al plenty reviews over dames in dit huis, en de meestal miserabele dienstverlening daar, en dan vaak niet eens zo zeer de meisjes zelf, dan wel de organisatie of juist het complete gebrek daaraan.

Er is dus volgens mij een goede verklaring waarom die topics niet meer geüpdatet worden 😉

Oh maar er waren al plenty reviews over dames in dit huis, en de meestal miserabele dienstverlening daar, en dan vaak niet eens zo zeer de meisjes zelf, dan wel de organisatie of juist het complete gebrek daaraan.

Er is dus volgens mij een goede verklaring waarom die topics niet meer geüpdatet worden 😉
Inderdaad .. maar beter gewaarshuwd dan voor schut staan

Recent langsgeweest en geen klagen... Huis is net, receptioniste spreekt Nederlands, Frans en Engels en had mijn afspraak goed genoteerd. De dame was er klaar voor en ik heb niet moeten wachten.

Een week of 2 geleden belde ik last-minute of een afspraak mogelijk was met 'Valariy'.
Haar advertentie op RL was al paar dagen niet vernieuwd, andere dames wel, dus ik dacht eigenlijk dat ze op vakantie was.
De persoon die toen de telefoon opnam kon geen NL, "sorry, english?", uit reflex schakelde ik over naar frans, dat kon ze wel maar ook niet super.. enfin het was in orde voor de afspraak, ik mocht afkomen.
Ik dacht ok, dan is ze misschien toch aanwezig..
Bij aankomst (5min voor de afspraak) deed een andere dame open die wel taalvaardig was, maar Valariy was "net vertrokken, ze moest ergens naartoe" 🤔
Ik kreeg een voorstelling van 2 andere dames, en hoewel eentje mij nog aansprak heb ik bedankt voor het aanbod, "ik heb gebeld voor een afspraak, als ze er niet is kom ik wel een andere keer terug"

Dan volgde een subtiel maar belangrijk moment, 1 van die 2 dames vroeg met wie ik afspraak had, ik antwoord, waarop de persoon die opendeed haar recht aankeek en zei "En die is dus juist vertrokken"
(Ofwel ben ik te wantrouwig van aard, maar ik had het gevoel dat ze dat zei om haar de mond te snoeren, want volgens mij was ze er dus effectief heel de dag/week niet geweest)

Waarop ze toch even probeerde "Ja maar, deze 2 zijn ook goed hoor"
Dat geloof ik best, maar als ik een afspraak heb wil ik die persoon, en ik ben door gegaan.

Los van het voorgaande, iemand een idee of 'Khloe' dezelfde is van bij Victoria Secret Garden vroeger?

Terug
Bovenaan Onderaan