Beste blowjob met condoom, in Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ligt er aan wat je precies bedoelt met "in Amsterdam".

Voor een blow job betaal je bij een raamdame gemiddeld 50,- voor een blowjob 15min.

Zoek je een dame in Amsterdam die thuis ontvangt dan kan je hier bij reviews kijken welke dames ook alleen blowjobs bieden en hun tarieven
 
Raam of privé-ontvangst maakt me niet zo veel uit. Zijn er dames die uitsluitend blowjobs met condoom doen? Ben niet geweldig handig met het zoeken hier bij de reviews...
 
Raam of privé-ontvangst maakt me niet zo veel uit. Zijn er dames die uitsluitend blowjobs met condoom doen? Ben niet geweldig handig met het zoeken hier bij de reviews...
Als je je met condoom laat pijpen is de kans op een soa extreem klein. Helaas kun je nooit weten of een dame altijd met condoom pijpt met haar klanten of privé.

Je kunt wel eventueel meer geld uitgeven aan dames die weinig seksuele contacten hebben. Er zijn dames die maar 1 a 2 klanten per maand zien in vergelijking met dames die er 10 per dag zien.

Ik denk dat bijna elke DVP wel met condoom oraal aan zal bieden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan