Beste pijpen zonder condoom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Nederland lindsey - Chantal rvp in Made . Vlinder huize Sandra Breda . Lilly casa cherda Den Haag . Ik heb n weder vraag voor de mannen die dit lezen welke dames vinden jullie bij rvp lekker kunnen pijpen ?

Waar vind ik die het best kunnen pijpen zonder condoom, regio Leuven-Brussel (of in een straal van 20km)?
Alle tips welkom.
Hé man,

Ik snap helemaal wat je zoekt – iedereen heeft zo zijn voorkeuren. Houd er wel rekening mee dat niet elke aanbieder dit soort diensten aanbiedt, en degenen die dat wel doen, noemen het meestal heel discreet (of helemaal niet). Veiligheid en respect zijn in deze situaties heel belangrijk, zowel voor je eigen gezondheid als die van hen.

Als je sites zoals seksforums of sites met geverifieerde advertenties (zoals Redlights, Sexjobs of Massagewereld) bekijkt, geven sommige profielen een hint over wat er mogelijk is – lees gewoon goed en wees niet bang om beleefd te vragen. Direct maar respectvol zijn levert meestal de beste resultaten op.

Houd er ook rekening mee dat dingen sterk kunnen verschillen per regio en zelfs per persoon, dus goede communicatie vóór een afspraak is essentieel.

Ik hoop dat je vindt wat je zoekt – en blijf veilig!

Terug
Bovenaan Onderaan