Beste seksvakantie bestemming 2023?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

AlexMurphy

Newbie
8
29/09/22
8
Sinds de lockdown is er een hoop veranderd; tenten zijn gesloten etc. Ook zijn er een hoop conflictgebieden bijgekomen. En wat voor ellende dan ook.

Nu ben ik dus opzoek naar de ideale plek waar je lekker kan wandelen, maar ook meiden van straat / discotheken kan plukken.

Natuurlijk kent iedereen Thailand, maar als ik verschillende posts en sites mag geloven is ook Thailand niet meer wat het geweest is...

Vandaar mijn vraag:

Wat zijn nou de beste bestemmingen voor seksvakanties anno 2023?
 
zelfde vraag leeft bij mij ook, zit al een tijdje te dubben, wat te doen deze zomer.

Er is veel en betaalbaar aanbod van leuke dames in diverse Aziatische landen, zit zelf over een combinatie Singapore/Thailand te denken. Ook in Zuid Amerika zijn er volop dames van plezier te vinden, voor weinig ;-) Colombia en Ecuador staan ook op mijn radar.

Helaas zijn de tickets wel behoorlijk aan de prijs tegenwoordig. En is er twijfel of ik niet beter gewoon naar Spanje kan rijden, ook volop aanbod met o.a. veel dames uit Zuid Amerika, en het geld dat ik anders aan de vlucht kwijt was spendeer ik liever aan de dames.

Ik lees graag wat de mede forum leden als beste vakantie bestemming zien voor 2023 icm onze wandelhobby.
 
Surinaamse meiden in Paramaribo? Ik ben er 2 keer geweest en zat wat opgesloten in vaste relatie. Maar als je daar echt als vrijgezel toekomt en je de betere uitgaansgelegenheden opzoekt waar meiden voor het geld (ze hebben het daar hard nodig, het land is officieel failliet), met je willen meegaan naar een hotel, lijkt me een aanbeveling. Ze spreken nog gewoon Nederlands ook. Word je ook echt verliefd op ééntje kan je ze met de KLM mee naar huis nemen. Hoewel het hele ambassade gedoe is niet makkelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan