Betaalde sex met iemand die je kent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou hier niet aan beginnen, de kans is groot dat er vroeg of laat gezeik van komt.

Ik ben ooit een klant tegengekomen op een swingersfeestje, niks gedaan met elkaar maar op een netwerkborrel had ze net een drankje teveel op en versprak zich..waar 5 collega's bij stonden. Dat had ik liever niet mee willen maken.

Eigenlijk snap ik het advies van Nieuwsgier wel om anoniem te vragen of ze bekenden date. En ja ik snap ook de tegenargumenten die mensen geven.

1. Als je het herkenbaar vraagt loop je toch het risico op een blauwtje. En hoe ze ook reageert jullie relatie zal voor altijd anders zijn, van beide kanten.
2. Ik lees het argument dat je allebei in hetzelfde schuitje zit en je allebei niet wil dat dit uitkomt, sja, als de dame compleet herkenbaar adverteert is dat niet helemaal waar, dan heeft de dame toch bewust ervoor gekozen dat ze herkend mag worden, hoop ik toch tenminste, en moet ze toch echt incalculeren dat ze een keer een bekende tegen kan komen.

Voor mij blijft de vraag, hoe herkenbaar adverteert ze nou daadwerkelijk, en hoe gevoelig is haar contact met de topicstarter? Die vragen had ik al een keer gesteld, maar topicstarter heeft niet meer gereageerd. Benieuwd hoe dit afgelopen is.

Tja, wat nu wijs is hangt af van beide personen. Voor de TS hangt het af in hoeverre die het erg vind dat de ander weet van de interesse van een bezoek. Als die discretie heel erg belangrijk is dan zou ik namelijk eerst polsen in hoeverre de dvp open staat voor een bekende.

En als het antwoord positief of negatief is lijkt me de volgende stap voor de hand liggen nl wel/niet vervolgen. Maar als het antwoord is: dat hangt ervan af wie die bekende is, dan zal je nog iets meer moeten weten, bijvoorbeeld wel/niet iemand uit mijn familie/vriendenkring, bij mij uit de straat, etc. En uiteindelijk bepaal je dan of je de stap wilt zetten.

Lijkt me in alle gevallen dat de discretie de andere kant ook op vanzelfsprekend gegarandeerd is en ook duidelijk gemaakt wordt, tenzij de dvp dat helemaal niet belangrijk vindt. Zo had ik een keer een dvp, moeder van 4 jonge kinderen, gescheiden, de kinderen wisten dat ze dvp was, en op het schoolplein was ze daar ook gewoon open over richting andere ouders als die vroegen wat voor werk ze deed. En toch is haar gezicht geblurred in de advertenties.

Sommige mensen maakt het niet uit of anderen over hun beroep horen, en anderen schrikken zich rot. Vraag jezelf af of je dat echt wilt en of er geen andere vrouw in de branche is die je opwindt. Als je het toch probeert en het blijkt dat ze het idee niet leuk vindt, bedenk dan dat ze constant in angst moet leven, want nu weet iemand wat ze doet. Dus ik zou het niet doen. Of als je denkt dat je relatie zo goed is dat ze je kan vertrouwen en je haar op een manier behandelt die haar geen zorgen hoeft te maken, ga er dan voor. Je moet je vriendschapsgevoel beoordelen en ernaar handelen, maar bezorg alsjeblieft niemand stress. Wie weet wat ze allemaal moet doorstaan om deze baan aan te nemen?!

Eigenlijk snap ik het advies van Nieuwsgier wel om anoniem te vragen of ze bekenden date. En ja ik snap ook de tegenargumenten die mensen geven.

1. Als je het herkenbaar vraagt loop je toch het risico op een blauwtje. En hoe ze ook reageert jullie relatie zal voor altijd anders zijn, van beide kanten.
2. Ik lees het argument dat je allebei in hetzelfde schuitje zit en je allebei niet wil dat dit uitkomt, sja, als de dame compleet herkenbaar adverteert is dat niet helemaal waar, dan heeft de dame toch bewust ervoor gekozen dat ze herkend mag worden, hoop ik toch tenminste, en moet ze toch echt incalculeren dat ze een keer een bekende tegen kan komen.

Voor mij blijft de vraag, hoe herkenbaar adverteert ze nou daadwerkelijk, en hoe gevoelig is haar contact met de topicstarter? Die vragen had ik al een keer gesteld, maar topicstarter heeft niet meer gereageerd. Benieuwd hoe dit afgelopen is.
Het is iemand uit zijn omgeving. Als zij hier echt open over was had hij dit natuurlijk allang geweten. Mensen praten graag over dit soort dingen.
het feit dat hij haar herkent wil niet zeggen dat ze met haar gezicht online staat. Ik zou mijn vrienden ook gewoon nog herkennen met een geblurd gezicht.
Maar dat is precies wat je haar kunt vragen. "Ben je je er bewust van dat je te herkennen bent in je advertentie?"

Want ik was me daar zeker niet van bewust toen ik net begon en een bekende van mij me had benaderd voor een date omdat hij me had herkend. Ik ben daar erg van geschrokken en vond het erg vervelend dat hij wist wie ik was, maar ik geen idee had wie hij was. Ik heb toen eerst gedaan alsof ik het niet echt was maar blijkbaar op degene leek wie hij bedoelde. Wel even gebeld zodat ik zelf ook wist met wie ik te maken had. Toen hij zich kenbaar had gemaakt heb ik uitgelegd dat ik het inderdaad was maar dat die afspraak er niet ging komen.

Natuurlijk meteen m'n advertentie aangepast en andere foto's gebruikt waar werkelijk iedere hint naar mijn identiteit niet op staat.

het feit dat hij haar herkent wil niet zeggen dat ze met haar gezicht online staat
Nee, daarom heb ik ook gevraagd of dat het geval is. Ik gebruikte in mijn uitleg het woord "als".

Er zijn allerlei details die we niet weten die beste belangrijk zijn voor wat nou de beste aanpak is, denk ik.

vrouwen hebben soms een logica die wij mannen niet begrijpen. Zou best kunnen dat zij het je kwalijk neemt dat je betaald voor sex , doch het heel normaal vind dat ze zelf betaalde sex aanbied.
Ik had ooit een vriendin waarmee ik een meerdere keer heerlijke sex heb gehad terwijl zij al in een relatie zat. Maar toen ik ook een relatie had en toch nog met haar wilde afspraken was ze ontzettend boos daarvoor.

Terug
Bovenaan Onderaan