Betaalde sex met iemand die je kent

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Eigenlijk snap ik het advies van Nieuwsgier wel om anoniem te vragen of ze bekenden date. En ja ik snap ook de tegenargumenten die mensen geven.

1. Als je het herkenbaar vraagt loop je toch het risico op een blauwtje. En hoe ze ook reageert jullie relatie zal voor altijd anders zijn, van beide kanten.
2. Ik lees het argument dat je allebei in hetzelfde schuitje zit en je allebei niet wil dat dit uitkomt, sja, als de dame compleet herkenbaar adverteert is dat niet helemaal waar, dan heeft de dame toch bewust ervoor gekozen dat ze herkend mag worden, hoop ik toch tenminste, en moet ze toch echt incalculeren dat ze een keer een bekende tegen kan komen.

Voor mij blijft de vraag, hoe herkenbaar adverteert ze nou daadwerkelijk, en hoe gevoelig is haar contact met de topicstarter? Die vragen had ik al een keer gesteld, maar topicstarter heeft niet meer gereageerd. Benieuwd hoe dit afgelopen is.

Tja, wat nu wijs is hangt af van beide personen. Voor de TS hangt het af in hoeverre die het erg vind dat de ander weet van de interesse van een bezoek. Als die discretie heel erg belangrijk is dan zou ik namelijk eerst polsen in hoeverre de dvp open staat voor een bekende.

En als het antwoord positief of negatief is lijkt me de volgende stap voor de hand liggen nl wel/niet vervolgen. Maar als het antwoord is: dat hangt ervan af wie die bekende is, dan zal je nog iets meer moeten weten, bijvoorbeeld wel/niet iemand uit mijn familie/vriendenkring, bij mij uit de straat, etc. En uiteindelijk bepaal je dan of je de stap wilt zetten.

Lijkt me in alle gevallen dat de discretie de andere kant ook op vanzelfsprekend gegarandeerd is en ook duidelijk gemaakt wordt, tenzij de dvp dat helemaal niet belangrijk vindt. Zo had ik een keer een dvp, moeder van 4 jonge kinderen, gescheiden, de kinderen wisten dat ze dvp was, en op het schoolplein was ze daar ook gewoon open over richting andere ouders als die vroegen wat voor werk ze deed. En toch is haar gezicht geblurred in de advertenties.

Sommige mensen maakt het niet uit of anderen over hun beroep horen, en anderen schrikken zich rot. Vraag jezelf af of je dat echt wilt en of er geen andere vrouw in de branche is die je opwindt. Als je het toch probeert en het blijkt dat ze het idee niet leuk vindt, bedenk dan dat ze constant in angst moet leven, want nu weet iemand wat ze doet. Dus ik zou het niet doen. Of als je denkt dat je relatie zo goed is dat ze je kan vertrouwen en je haar op een manier behandelt die haar geen zorgen hoeft te maken, ga er dan voor. Je moet je vriendschapsgevoel beoordelen en ernaar handelen, maar bezorg alsjeblieft niemand stress. Wie weet wat ze allemaal moet doorstaan om deze baan aan te nemen?!

Eigenlijk snap ik het advies van Nieuwsgier wel om anoniem te vragen of ze bekenden date. En ja ik snap ook de tegenargumenten die mensen geven.

1. Als je het herkenbaar vraagt loop je toch het risico op een blauwtje. En hoe ze ook reageert jullie relatie zal voor altijd anders zijn, van beide kanten.
2. Ik lees het argument dat je allebei in hetzelfde schuitje zit en je allebei niet wil dat dit uitkomt, sja, als de dame compleet herkenbaar adverteert is dat niet helemaal waar, dan heeft de dame toch bewust ervoor gekozen dat ze herkend mag worden, hoop ik toch tenminste, en moet ze toch echt incalculeren dat ze een keer een bekende tegen kan komen.

Voor mij blijft de vraag, hoe herkenbaar adverteert ze nou daadwerkelijk, en hoe gevoelig is haar contact met de topicstarter? Die vragen had ik al een keer gesteld, maar topicstarter heeft niet meer gereageerd. Benieuwd hoe dit afgelopen is.
Het is iemand uit zijn omgeving. Als zij hier echt open over was had hij dit natuurlijk allang geweten. Mensen praten graag over dit soort dingen.
het feit dat hij haar herkent wil niet zeggen dat ze met haar gezicht online staat. Ik zou mijn vrienden ook gewoon nog herkennen met een geblurd gezicht.
Maar dat is precies wat je haar kunt vragen. "Ben je je er bewust van dat je te herkennen bent in je advertentie?"

Want ik was me daar zeker niet van bewust toen ik net begon en een bekende van mij me had benaderd voor een date omdat hij me had herkend. Ik ben daar erg van geschrokken en vond het erg vervelend dat hij wist wie ik was, maar ik geen idee had wie hij was. Ik heb toen eerst gedaan alsof ik het niet echt was maar blijkbaar op degene leek wie hij bedoelde. Wel even gebeld zodat ik zelf ook wist met wie ik te maken had. Toen hij zich kenbaar had gemaakt heb ik uitgelegd dat ik het inderdaad was maar dat die afspraak er niet ging komen.

Natuurlijk meteen m'n advertentie aangepast en andere foto's gebruikt waar werkelijk iedere hint naar mijn identiteit niet op staat.

vrouwen hebben soms een logica die wij mannen niet begrijpen. Zou best kunnen dat zij het je kwalijk neemt dat je betaald voor sex , doch het heel normaal vind dat ze zelf betaalde sex aanbied.
Ik had ooit een vriendin waarmee ik een meerdere keer heerlijke sex heb gehad terwijl zij al in een relatie zat. Maar toen ik ook een relatie had en toch nog met haar wilde afspraken was ze ontzettend boos daarvoor.

Ik kwam op redlights een profiel tegen van iemand die ik persoonlijk ken.
Ik vind de persoon in kwestie zeker knap en zou er zeker wel sex mee willen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met zo een situatie? Zou eens willen weten hoe die dat aangepakt hebben.
Ik zou namelijk niet willen dat we achteraf een totaal andere vriendschappelijke relatie of andere houding tegenover elkaar hebben.
De persoon in kwestie weet niet dat ik van haar job af weet...

Er is erg veel onbekend over de relatie die jullie nu tot elkaar hebben.
En hoe jullie persoonlijkheden zijn. En jullie persoonlijke gevoel t.o.v elkaar.
En ook of jullie alletwee in een relatie zitten.
Dat kan namelijk best veel uitmaken.

Als je een type bent dat van stalken of bezitten houdt dan lijkt het me geen goed idee. Als je al jaren hoteldebotel van haar bent lijkt het me geen goed idee.
Want zij zal er anders in zitten. Voor haar is het werk en meerdere mannen zullen de revue passeren zonder dat ze daar naar buiten toe merkbare gevoelens aan over houdt.

Alle argumenten zijn al de revue gepasseerd en weerspiegelen voornamelijk het persoonlijke referentiekader van de schrijver. Inclusief mezelf.
Van belang is hoe je zelf de relatie en het afbreukrisico inschat. Jij kent haar en jezelf het beste.

Ikzelf heb me ook al vaker deze vraag gesteld, maar is nog nooit effectief gebeurd.
Ik zou er geen moeite mee hebben om het te doen.
Ik zou er wel moeite mee hebben om te doen als zij aangeeft dat zij het niet plezierig vindt. Prima, even goede vrienden.
Ik ben namelijk een groot voorstander van het boek 'Het grote land Coïtha'.

Voor mij zijn DVP-bezoeken namelijk waardevolle, maar meestal eenmalige diensten. Ik respecteer het vak van DVP in hoge mate en mijn respect voor haar zal zeker toenemen.
Ook als het iemand uit de persoonlijke kring betreft. Een goede vriendin, een fijne werkcollega. Maar geen (aangetrouwde) familie.
En ik ga er vanuit dat zij haar DVP-werk professioneel oppakt en mij ook niet stalkt.

En ik zou zeker vanaf het begin duidelijk maken wie ik ben. Zodat we op gelijke voet van herkenning zitten. En me dus ook meteen kwetsbaar opstel, want zij is dat namelijk ook op dat moment. Dat ik haar herkend heb, wie ik ben, dat ik op zoek was naar een DVP en haar leuke profiel tegen kwam en dat ik interesse heb en of zij ook interesse heeft. En haar alle ruimte geven om ja of nee te zeggen. Of iets daar tussenin (dus misschien eerst een gesprekje voordat we ja of nee zeggen).

En dat kan ik zo doen omdat ik mezelf goed ken en dat ik op geen enkele manier een bedreiging voor haar hoef te zijn en dat ik ook geen enkele bedreiging zie in haar.
Gewoon om dat te doen wat onze eerste levensbehoefte is en dat met iemand waarmee je dat graag wilt doen.

Ik zou hier niet aan beginnen, de kans is groot dat er vroeg of laat gezeik van komt.

Ik ben ooit een klant tegengekomen op een swingersfeestje, niks gedaan met elkaar maar op een netwerkborrel had ze net een drankje teveel op en versprak zich..waar 5 collega's bij stonden. Dat had ik liever niet mee willen maken.
Dat ben ik met je eens. Ik wil privacy en verwacht discretie van een ander! Gelukkig kun je dat zeker vinden bij dvp's!!!

misschien kun je incognito gaan... pruik, plaksnor en een dikke zonnebril.
🤔11- 11 . Was toch vorige week dinsdag 🤭grapje
Ik vind de persoon in kwestie zeker knap en zou er zeker wel sex mee willen.
Zijn er mensen die ervaring hebben met zo een situatie? Zou eens willen weten hoe die dat aangepakt hebben.
Ik zou namelijk niet willen dat we achteraf een totaal andere vriendschappelijke relatie of andere houding tegenover elkaar hebben.
Ik zou de stoute schoenen aan trekken en een date met haar regelen , als je ze echt zo leuk vind , als je het niet doet heb spijt en blijf je altijd er aan denken had ik maar , ze adverteert herkenbaar dus ze heeft geen geheimen , en misschien vind ze het wel leuk je te ontmoeten en sex te hebben .
Tja, wat nu wijs is hangt af van beide personen. Voor de TS hangt het af in hoeverre die het erg vind dat de ander weet van de interesse van een bezoek. Als die discretie heel erg belangrijk is dan zou ik namelijk eerst polsen in hoeverre de dvp open staat voor een bekende.

En als het antwoord positief of negatief is lijkt me de volgende stap voor de hand liggen nl wel/niet vervolgen. Maar als het antwoord is: dat hangt ervan af wie die bekende is, dan zal je nog iets meer moeten weten, bijvoorbeeld wel/niet iemand uit mijn familie/vriendenkring, bij mij uit de straat, etc. En uiteindelijk bepaal je dan of je de stap wilt zetten.

Lijkt me in alle gevallen dat de discretie de andere kant ook op vanzelfsprekend gegarandeerd is en ook duidelijk gemaakt wordt, tenzij de dvp dat helemaal niet belangrijk vindt. Zo had ik een keer een dvp, moeder van 4 jonge kinderen, gescheiden, de kinderen wisten dat ze dvp was, en op het schoolplein was ze daar ook gewoon open over richting andere ouders als die vroegen wat voor werk ze deed. En toch is haar gezicht geblurred in de advertenties.
Dat ze toch onherkenbaar is in haar advertentie , kan zijn voor de moeder zus of verdere familieleden, ook al zouden die het weten , die hebben ook buren en bekenden , wil ze misschien zo beschermen .

Laatst bewerkt:
Wat betreft het idee om anoniem te vragen of ze het bezwaarlijk zou vinden met een bekende af te spreken: ik heb daar persoonlijk mijn bedenkingen bij. Als ze dat niet wil, dan weet ze toch dat iemand in haar kennissenkring op de hoogte is van haar "bijbaantje". Dat zou ze zomaar helemaal niet leuk kunnen vinden, lijkt me. Als je haar aardig vindt, waarom zou je dan het risico lopen haar dat aan te doen? Ik zou doen of mijn neus bloedt, dan weet je in elk geval zeker dat je geen schade aanricht, zal ik maar zeggen.

En stel eens voor dat je degene herkent, je die persoon sympathiek vind maar er absoluut geen date mee wil.

Ik ben dan zo'n type die dan een tip,geeft dat degene herkenbaar is vanuit goede bedoeling om te helpen. En tegelijkertijd hecht ik aan mijn eigen discretie. Dus dan zou ik wel aangeven dat discretie richting haar verzekerd is maar dat als ik haar herken dat misschien ook wel voor anderen geld.

En misschien dat ik dan nog wel zou aangeven dat ik bijvoorbeeld uit dezelfde wijk kom, want dat kan ze dan ook checken of dat zo is.

Sommige mensen maakt het niet uit of anderen over hun beroep horen, en anderen schrikken zich rot. Vraag jezelf af of je dat echt wilt en of er geen andere vrouw in de branche is die je opwindt. Als je het toch probeert en het blijkt dat ze het idee niet leuk vindt, bedenk dan dat ze constant in angst moet leven, want nu weet iemand wat ze doet. Dus ik zou het niet doen. Of als je denkt dat je relatie zo goed is dat ze je kan vertrouwen en je haar op een manier behandelt die haar geen zorgen hoeft te maken, ga er dan voor. Je moet je vriendschapsgevoel beoordelen en ernaar handelen, maar bezorg alsjeblieft niemand stress. Wie weet wat ze allemaal moet doorstaan om deze baan aan te nemen?!

Dat inderdaad.
Als ze niet voldoende bekende van je is om te weten of het goed zou vallen is horen, zien,zwijgen beter lijkt me.

Daarnaast moet je ook aan je (latere) zelf denken.
We hebben die threads "wie mag er weten dat je wandelt" .

Je kunt er niet van uit (blijven) gaan dat je alletwee "evenveel" te verliezen hebt .
Misschien is dat nu het geval , zij is stiekem DVP, jij stiekem wandelaar.

Misschien komt ze later "uit de kast" , roept overal "ja, ik heb gewerkt als DVP maar nu heb ik het licht gezien" (of gewoon een dronken flapuit moment, een bestie om het te delen ) - 'en weet je wie mijn klant wilde zijn , die brave Henk van wie niemand het dacht '

Dat inderdaad.
Als ze niet voldoende bekende van je is om te weten of het goed zou vallen is horen, zien,zwijgen beter lijkt me.

Daarnaast moet je ook aan je (latere) zelf denken.
We hebben die threads "wie mag er weten dat je wandelt" .

Je kunt er niet van uit (blijven) gaan dat je alletwee "evenveel" te verliezen hebt .
Misschien is dat nu het geval , zij is stiekem DVP, jij stiekem wandelaar.

Misschien komt ze later "uit de kast" , roept overal "ja, ik heb gewerkt als DVP maar nu heb ik het licht gezien" (of gewoon een dronken flapuit moment, een bestie om het te delen ) - 'en weet je wie mijn klant wilde zijn , die brave Henk van wie niemand het dacht '
Ik zou niet zo snel een bekende opzoeken. Denk helemaal niet. Om bovengenoemde redenen. Je weet nooit wat er in de toekomst tussen jullie kan voorvallen. Of zij denkt iemand in vertrouwen iets te kunnen vertellen. Waarom zou je dat opzoeken. Er is meer dan genoeg keuze om een bekende over te slaan.

....
Als het in de persoonlijke sfeer zit, dan is je houding tegen over haar nu al aangetast. Maak het niet erger door met haar te sexen voor geld.
Houden zo. Horen zien en zwijgen

Terug
Bovenaan Onderaan