Betaalkaarten

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rob;-)

Wandelaar
37
09/05/22
15
Laatst heb ik afgesproken met een heel onschuldig ogende dame uit de omgeving noord Limburg. Voor mij een minuutje of 40 rijden.
Alles leek goed te gaan tot dat ik een half uurtje voor afgesproken tijd een appje kreeg dat ik alleen maar bij haar kom betalen met betaalkaarten.
Ik zou hiervoor een stop moeten maken bij de plaatselijke benzine pomp en daar de kaarten kopen. Ze wilde alleen maar die kaarten omdat ze eerder met vals geld betaald zou zijn. Ten eerst weet ik niet wat voor kaarten het zijn ten tweede had ze dit vooraf moeten aankondigen.

Ik vond het maar een vreemd verhaal en vertrouwde hier niets van. Rustig weer huiswaarts gereden en weer een illusie armer.
Hoe ik er ook over nadenk ik snap totaal niet waar deze dame naar toe wilde.

Jullie hier ervaring mee, en snappen jullie hier wat van?
 
Ik wel. Als je bang bent vals geld te ontvangen koop je voor een paar euro een detectiepen zodat je zelf kunt controleren of de briefjes al dan niet vals zijn.
Paysafe kan eventueel maar nooit code's op voorhand geven. Doe je maar lekker als je er binnen bent bij "haar".
Mijn kapster vraagt ook niet om zulke onzin. (Aanbetaling om zeker te weten dat ik wel kom en zulke onzin.)
 
Lekker omdraaien en met de handkar rijden, werkt ook kost niets meer als wat handkracht.
Niet aan beginnen is mijn advies, veel opties mogelijk vermoedelijk.
Daarom ga ik alleen en op wandel afstand wandelen.
Als het to good to be true is vraag ik hoe ze betaald wil hebben, en de aap komt dan snel uit de mouw.
 
Geloof ik niet.

Lees dit eens:

Omschrijving: Ik ben een mooie blonde meid met een natuurlijke borst. Wil je iets speciaals? Dus kom en wrijf je pik tussen mijn borsten..... We kunnen alles... KONINKLIJKE PIJPEN, positie 69, sublieme massages. Ik zal je verrassen met mijn knowhow!!!! Ontmoeting tegen herlaadkaart. heb je interesse neem dan contact met mij op voor een afspraak via whatsapp 0031682640877. Ik ontvang je in een zeer nette discrete privé setting, zeer luxe douche en handdoeken aanwezig; Ik verhuis ook naar jouw hotel NB: Advertentie alleen geldig en toegankelijk voor respectvolle, hoffelijke, verantwoordelijke, volwassen mannen van onberispelijke hygiëne.. discretie is vereist..... Dromers, uitschot, pervers, onbeleefd ga je gang Dankjewel

Hierachter zit een nigeriaan / afrikaan die met behulp van een VPN in Nederland en Belgie actief is meerdere profielen te plaatsen. En bij afspraak altijd om een betaalkaart gevraagd wordt. Er is nooit sprake van een ontmoeting en tegen de tijd dat je de scam ontdekt is die betaalkaart van je leeggeplunderd over internet.

Er zijn tegenwoordig veel van dit soort advertenties in omloop. 40 euro klinkt als niet zoveel maar voor iemand uit afrika is dat een week vreten. Dit is niets anders dan de befaamde dating of erfenis scam in waarin iemand je ineens uit het niets aanschrijft en stelt dat je geld ge-erfd hebt. Je moet wel een paar duizend euro betalen om het te kunnen claimen maar tegen de tijd dat je erachter komt dat je gewoon genaaid wordt zijn ze er al vandoor.

Mijn advies: niet betalen. Aan geen enkele dame middels pre-paid kaart. Het gebeurd ook dat phishing links worden verstuurd naar dames over whatsapp of sms. Daarin staat vaak dat men hun wachtwoord per direct moet wijzigen en niet op de officieele site van bijv kinky, redlights, https://www.meteenseks.nl/ terecht komt, nee, een eigen gemaakte pagina dat lijkt op 1 van de genoemde sites die de login gegevens afvangt van een dame.

Wat doen die oplichters: die loggen in, en veranderen snel het telefoonnummer om zo te kunnen oplichten. Ze werken allemaal via een VPN waarmee ze mimmicken dat ze echt uit Nederland komen maar ik blokkeer dat soort IP adressen al standaard. Als je ze erop aanspreekt ontkennen ze het, het heeft geen zin om ze verrot te schelden. Ze proberen ook via websites van mij bijna dagelijks nu aan te melden. Ik prik er vrij snel doorheen ook.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan