Betalen voor Cum On Face

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Naughtymaarlief

Wandelaar
34
14/12/23
46
9
Moeten jullie wel eens extra betalen voor klaarkomen op gezicht? Ik heb dat nog nooit meegemaakt (overigens ook niet altijd gevraagd) maar hoorde dat van een kameraad van me. Zo ja, wat zou dan een "redelijke" prijs zijn volgens jullie?

Ik bedoel het echt absoluut niet beledigend of denigrerend naar de dames hoor, maar in mijn (simpele) hoofd lijkt het een kleine moeite 🫣, voor een groot gebaar (een fantasie uit laten komen)

Ik ben benieuwd maar alvast mijn excuses mochten er dames meelezen die zich nu beledigd voelen 🌹

cof.jpeg

Als het bij de prijs inbegrepen zit is het leuk om te doen, maar dat is maar zelden.
Zou ik ervoor willen betalen? Nee.
Ik bedoel het echt absoluut niet beledigend of denigrerend naar de dames hoor, maar in mijn (simpele) hoofd lijkt het een kleine moeite 🫣, voor een groot gebaar (een fantasie uit laten komen)
Waarom zou je als dame er geen geld voor vragen?
Voor niets gaat de zon op.

Moeten jullie wel eens extra betalen voor klaarkomen op gezicht? Ik heb dat nog nooit meegemaakt
Bedoel je dat het bij jouw dates altijd bij de prijs inbegrepen was? Of heb je cum in face gewoon nog nooit gedaan?
een kleine moeite 🫣, voor een groot gebaar (een fantasie uit laten komen)
Nu doe je alsof de dames aan liefdadigheid doen.

Heel praktisch, cum in face heeft over het algemeen als gevolg dat de dame na afloop haar haren goed moet wassen, iets wat na de meeste seksdates minder noodzakelijk is. Extra tijd en moeite.

Als het bij de prijs inbegrepen zit is het leuk om te doen, maar dat is maar zelden.
Zou ik ervoor willen betalen? Nee.

Waarom zou je als dame er geen geld voor vragen?
Voor niets gaat de zon op.
hmmm ja, ze mogen zeker geld verdienen, maar waar ligt de grens dan? Sommige dingen zouden wat mij betreft onder service/klantenbinding behoren te vallen, maar je hebt 100% gelijk, voor niets gaat de zon op
Bedoel je dat het bij jouw dates altijd bij de prijs inbegrepen was? Of heb je cum in face gewoon nog nooit gedaan?

Heel praktisch, cum in face heeft over het algemeen als gevolg dat de dame na afloop haar haren goed moet wassen, iets wat na de meeste seksdates minder noodzakelijk is. Extra tijd en moeite.

Jawel maar was inderdaad altijd inbegrepen.

Maar daar heb je wel een punt je, het zal wat meer tijd kosten haren wassen. Maar wat zou jij een redelijke prijs vinden als ik vragen mag?

Als je op kinky.nl kijkt bij deze mogelijkheid dan vragen ze er vaak € 50 voor. Soms € 30. Of er staat helemaal geen prijs achter, wat waarschijnlijk wil zeggen dat ze er wel voor open staan zonder bijbetaling. Dan nog zou ik haar er niet mee verrassen.

Je betaalt voor haar tijd maar ook voor haar mogelijkheden. Of het een kleine moeite is dat is nog maar de vraag. In ogen schijnt niet erg comfortabel te zijn. Kleine kans vanwege de natuurlijke reflex maar wel met een groot ongemak. In het haar of op make-up is ook onpraktisch.

Wel geil maar zelf heb ik dit alleen gedaan bij degene met wie ik getrouwd ben voor een bos bloemen.

Verder begrijp ik wel wat je schrijft. Ik zie soms liever dat bepaalde mogelijkheden 'afhankelijk van klant' zijn dan dat er extra geld voor wordt gevraagd. Bijvoorbeeld ook vingeren en beffen. Als ik voor geld met Erica Terpstra het bed in duik dan snapt zij ook wel dat ik het niet gratis zou doen. Maar om dan extra geld te vragen als zij mij wil pijpen zou voor mij niet goed voelen. Het is zakelijk contact maar dan nog geeft het je als het goed is wel een bepaalde voldoening om die klant te geven waar die naar op zoek is. Sommige dingen zijn makkelijk te realiseren, voor een groot gebaar naar de klant en je kan dat niet 100% met allerlei microtransacties gaan sturen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan