Betere seks met minder mooie dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lorena uit de Doubletstraat
De Latina met de krullen? Volgens mij was zij in de tachtigjarige oorlog al hier, en de Spanjaarden zijn toen vergeten om haar mee te nemen.

Ik ben zo'n 15 jaar geleden een keer binnen geweest. En toen ook alleen omdat de andere oma (Pantera Gitana) net een andere klant had binnen gelaten.
 
Ik ga, zoals bij sommige bekend, voornamelijk naar massage gelegenheden.
Het is natuurlijk geen wetmatigheid maar over het algemeen kan ik bij een voorstel ronde beter niet kiezen voor het snoepje van de week.
Overigens is dat ontzettend moeilijk. Ze komen in een flits voorbij en je kleine vriend doet het denkwerk wel voor je 😆
Voor je het weet heb je weer dat mooie poppetje gekozen die net de effort niet levert om jou het gevoel te geven dat je waar voor je geld krijgt.

Het kan/zal anders zijn als je vaker bij dezelfde dame komt. Zelfs knappe meiden leren de waarde van terugkerende klanten.

Maar ik ben het eens met de stelling, minder knappe meiden leveren voor mij gemiddeld een betere ervaring

Wel een leuke discussie overigens.
 
Een eerste keer bij een dame doe ik (als dat mogelijk is) altijd een half uur. Als het dan lukt om nmc te doen met een jonge vrouw die ik in 't normale leven never nooit zou kunnen "krijgen", dan ben ik al erg tevreden :) Ook al is de service erg gemiddeld vind ik dat daarom ook niet erg. Het doel is immers bereikt (y)
 
Ik ga, zoals bij sommige bekend, voornamelijk naar massage gelegenheden.
Het is natuurlijk geen wetmatigheid maar over het algemeen kan ik bij een voorstel ronde beter niet kiezen voor het snoepje van de week.
Overigens is dat ontzettend moeilijk. Ze komen in een flits voorbij en je kleine vriend doet het denkwerk wel voor je 😆
Voor je het weet heb je weer dat mooie poppetje gekozen die net de effort niet levert om jou het gevoel te geven dat je waar voor je geld krijgt.

Het kan/zal anders zijn als je vaker bij dezelfde dame komt. Zelfs knappe meiden leren de waarde van terugkerende klanten.

Maar ik ben het eens met de stelling, minder knappe meiden leveren voor mij gemiddeld een betere ervaring

Wel een leuke discussie overigens.
Zeker bij Thaise massage , wat ik een enkele keer doe heb ik de beste ervaringen met dames waar ik als ik ze op straat tegen zou komen mijn nek niet voor omdraai
Ik denk dat zeker in die tak van sport ervaring juist belangrijk is , de jonkies die ik daar bij had bakten er in de meeste gevallen geen zak van
 
Ik sluit mij helemaal aan bij de Topicstarter. Ik heb dat door de jaren heen ook zo ervaren. ALs ik aan de wandel ga, kies ik meestal de dames die er wat "huiselijker" uitzien en gedragen. De dames die vol opgemaakt zijn, en meestal met nepborsten, heupen, billen enz sla ik over, hele slechte ervaringen mee gehad. Je mag in de meeste gevallen bijna nergens aanraken, soms vertikken ze om hun topje uit de doen en al dat soort ongein. Dus kijk ik meestal naar degene met de uitstraling "doorsnee huisvrouw" 😁
 
De dames die vol opgemaakt zijn, en meestal met nepborsten, heupen, billen enz sla ik over, hele slechte ervaringen mee gehad. 😁
Mwah, maar dat is een vreemde opvatting van wat 'het mooist' is. Want ik vind zwaar opgemaakte vrouwen juist helemaal niet mooi, of siliconenborsten of nepbillen etc. Dus als je mij vraagt 'heb je met de mooiste dames slechtere seks', dan denk ik überhaupt niet aan deze types.

Zo zie je toch ook hoe subjectief deze vraag eigenlijk is. Wat ik het allermooist vindt, vinden vele anderen juist weer niet mooi wegens 'te dun, te plat' etc. 😜
 
Zo zie je toch ook hoe subjectief deze vraag eigenlijk is. Wat ik het allermooist vindt, vinden vele anderen juist weer niet mooi wegens 'te dun, te plat' etc. 😜
Hier heb je helemaal gelijk in. Wat ik aantrekkelijk vind is een dame die zelf ook geniet.
Er zijn uiteraard voor mij ook grenzen maar het belangrijkste voor mij is niet de eerste aanblik.
Leuk, en misschien wel fijn dat we daar allemaal weer (een tikkie) anders in zijn.
 
Teveel verschillende ervaringen gehad om één specifieke reden als leidraad te hanteren of de seks goed zal zijn of niet. Soms ligt het aan haar, soms aan mij, soms aan niemand, maar passen we simpelweg niet bij elkaar. Kan bijna letterlijk tientallen oorzaken noemen en daar zit voor mij geen enkele rode draad in. Daarnaast heb ik niet zoveel met mooi of niet mooi als het om uiterlijk gaat. Tuurlijk heb ook ik mijn grenzen, maar een type heb ik totaal niet. Hoe iemand zich presenteert en zich gedraagt naar mij toe doet mij vele malen meer dan het uiterlijk.
 
Helaas... want net toen ik in een geweldig ritme zat en haar een klap op haar billen gaf... zij: "Ok! this is it! We're not going to do two hours! I'll give you your money back!"

Wat later stond ik dus weer op straat... De date was duidelijk niet verlopen zoals ik had gehoopt. Maar, ja, weer een ervaring rijker... en, to her credit, ze gaf me wel de helft van m'n geld terug.
Je kan dan moeilijk zeggen dat zij niet eerlijk was.

Verder is een 'klap op de billen geven' misschien wel leuk voor jou, maar ben je zeker dat zij dat ook prettig vond? Vooraf gevraagd of afgesproken? Ik denk als ik haar vriendje zou zijn, en ik zou jou als reactie op die klap een dreun op jouw gezicht geven, dat jij ook geen twee uren bij mij zou willen blijven :ROFLMAO:
 
Je kan dan moeilijk zeggen dat zij niet eerlijk was.

Verder is een 'klap op de billen geven' misschien wel leuk voor jou, maar ben je zeker dat zij dat ook prettig vond? Vooraf gevraagd of afgesproken? Ik denk als ik haar vriendje zou zijn, en ik zou jou als reactie op die klap een dreun op jouw gezicht geven, dat jij ook geen twee uren bij mij zou willen blijven :ROFLMAO:
Heb genoeg vrouwen een klap op de billen gegeven nooit problemen mee gehad vonden ze alleen maar geil en gingen ze harder van kreunen.
 
Heb genoeg vrouwen een klap op de billen gegeven nooit problemen mee gehad vonden ze alleen maar geil en gingen ze harder van kreunen.
De deze dus blijkbaar niet. En dan is niet zo abnormaal dat zij jou buitenzwiert. Jij weet trouwens ook niet of die anderen die je sloeg, dat geil vonden. Zij acteerden waarschijnlijk, en de deze was meer direct in haar conversatie.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan