Vorige week in een geile bui bij Betty thuis geweest.
Ze kende me nog uit haar Singel periode, ik haar ook, maar ik dacht eigenlijk dat zij een andere shemale was dan ze is

op de foto's lijkt ze namelijk ook op een ander. In mijn ogen dan.
Afspreken ging super makkelijk, ik hoefde niet te wachten tot ze klaar was want dat was ze al, toen ik het trappetje opliep ging de deur al open en ik kon zo de lift in om daarna meteen links af te slaan het appartement in.
Ik was eerst wat verbaasd omdat ik dus iemand anders verwachtte maar ze was erg enthousiast, leuk gekleed (mini jurkje met haar half stijve pik er bungelt onderuit) en ik kreeg meteen een zoen.
Haar kamertje is meteen rechts af en alles zag er schoon en fris uit, net als Betty zelf…..
Eenmaal uitgekleed, opgefrist en wel ben ik op het grote bed gaan liggen en zij zette nog eventjes een muziekje op. "Relax baby". Ik keek wat om me heen en zag rechts van mij een paar enorme dildos en op de muur familie foto's. Beetje aparte combinatie maar ik er erg in had zat mn half slappe paal al in dr mond en maakte ze die professioneel stijf met dat geile bekkie van dr. We hebben elkaar daarna tegelijk een hele tijd liggen pijpen en vingeren wat heerlijk was. Daarna vroeg ze me of ze me mocht neuken, en omdat ik al een hele tijd niet geneukt was (en daarom Betty had gebeld want ze is niet zo groot geschapen) vroeg ik of ze rustig wilde beginnen. Dit deed ze, maar ik merkte bij t naar binnen glijden dat mn ass schijnbaar het nog goed kon hebben en vroeg haar maar lekker los te gaan. En dat deed ze! Heerlijk
Toen ze een al paar minuten flink aan t rammen was in mn ass werd ik ineens op mijn schouder getikt. Enigszins verbaasd keek ik naar rechts en wie stond daar? En aftrekkende Paula! Geen idee waar ik dat aan verdiend had (had er niet om gevraagd maar wel foto's van mezelf gestuurd en die heeft ze haar misschien laten zien) maar Paula vroeg me haar te pijpen. Dit had ik nog nooit gedaan, een in mn ass en een ander in mn mond. Zalig!
Lang duurde het niet want Paula had schijnbaar al snel wat anders te doen en verliet de kamer weer.
Ze heeft me nog een poos geneukt en ik was tijdens dat spektakel als een gek klaargekomen waarna t feest voor mij wel voorbij was. Ik mocht me op mn gemak douchen en wassen in de schone badkamer.
Al met al een goeie date gehad voor een zeer schappelijke prijs en zelfs als bonus een hele korte trio gehad.
Normaal zoek ik naar een stuk jongere en groter geschapen shemales, maar ik dacht laat ik rustig beginnen en dan zien we wel weer.
Kortom, ben je niet vies van een wat oudere shemale die er nog goed uitziet én Nederlands spreekt. En wil je door een pikkie van 17-18cm moeiteloos een lange tijd gepaald worden, dan is Betty zeer zeker de moeite waard.