- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/best-gfe-in-town-if-you-like-a-quality-relaxing-timetext-me.html
- Totale kosten (in euro)
- 100
Vandaag een bezoekje gebracht aan Betty in Maasmechelen.
Afspraak ging simpel en snel via WhatsApp.
Knappe jonge Braziliaanse dame. Foto's komen 100% overeen met de advertentie. Ze droeg het zwarte netsetje zoals op de foto's.
Prima standaard nummer. Pijpen zonder condoom (zit inbegrepen in de prijs), dit voortgezet in standje 69 met beffen en vingeren, Rodeo standje en vervolgens afgemaakt in missionaris. Toen ze bovenop me zat was er wel een klein hangbuikje zichtbaar maar ondanks dat toch echt wel een lekker wijf. Ze deed nergens moeilijk over.
Afspraak ging simpel en snel via WhatsApp.
Knappe jonge Braziliaanse dame. Foto's komen 100% overeen met de advertentie. Ze droeg het zwarte netsetje zoals op de foto's.
Prima standaard nummer. Pijpen zonder condoom (zit inbegrepen in de prijs), dit voortgezet in standje 69 met beffen en vingeren, Rodeo standje en vervolgens afgemaakt in missionaris. Toen ze bovenop me zat was er wel een klein hangbuikje zichtbaar maar ondanks dat toch echt wel een lekker wijf. Ze deed nergens moeilijk over.
Laatst bewerkt: