Recensie Beverly, Brugge 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lolly pop

Vaste klant
165
28/12/22
143
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/beverley.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele maanden geleden eens mee afgesproken
Tongzoenen pijpen beffen viel mee alsook het intieme
Bij het beffen genoot ze
Gewone dame
Herhaling misschien als er teveel druk is (als plan b)
 
sorry wat bedoel je met gewone dame, vind ze eerlijk, doet alles wat op haar profiel staat.
En als je haar om een foto vraagt op watsap stuurd ze die door en kom je zeker niet bedrogen uit
 
Ik ben daar vorige week langsgeweest. Ik had al een vreemde vibe uit de sms - berichten om af te spreken en daar aangekomen bleek je binnen te moeten gaan in een afgeleefd huis, kom je boven aan de trap zijn er twee deuren. Ik twijfelde welke deur het was en begint ze te roepen: 'ik zei toch de deur waar XXX op staat, kun je niet lezen misschien'. Bleek dat op de bel naast de deur heel klein een naam geschreven was. OK, de goesting was al een deel weg maar ik wou het nog een kans geven en doe de deur open. Verschijnt daar bovenaan de trap een type Ma Flodder, duidelijk aangeschoten ook. Ze zegt nogmaals 'kan je niet lezen misschien, ik zei het toch XXX' . Daarop ben ik mijn kar gekeerd en vertrokken.

10 minuten later kreeg ik nog een sms-bericht dat dit de tweede keer was dat ik haar dat lapte (de drank moet er zwaar ingehakt hebben) en dat ze vrienden had bij de politie. kortom een TMM (ook als je weet, wat ik achteraf vond, dat ze ook NZC doet ...)
 
Wat een raar en gestoord mens, momenteel 3 advertenties lopende op RL.
Zelfde gsm nummer, waarom ?
Verschillende keren gebeld, gemaild, ge-whatsAppt maar nog niet bijgeraakt.
Oja bijna één keer, maar dan plots kon het niet omdat ze plots haar dochtertje die dag bij haar had.
Oke voor mijn geen probleem, maar iets later een vraag voor als ik € 150 kon storten daar haar dochtertje honger had en ze geen eten meer in huis had. Rekening nummer er gratis bij.
Als beloning kreeg ik de volgende dag een gratis beurt.
Na wat heen en weer gechat dat ik daar niet op in ging, kreeg ik spontaan scheldingen naar mijn hoofd en een ban erboven op.
Naar mijn mening, te mijden meid.
Eigenlijk moet het belletje rinkelen, als je ziet hoe ze geregeld van naam veranderd.

mvg

Mike M
 
Wat een raar en gestoord mens, momenteel 3 advertenties lopende op RL.
Zelfde gsm nummer, waarom ?
Verschillende keren gebeld, gemaild, ge-whatsAppt maar nog niet bijgeraakt.
Oja bijna één keer, maar dan plots kon het niet omdat ze plots haar dochtertje die dag bij haar had.
Oke voor mijn geen probleem, maar iets later een vraag voor als ik € 150 kon storten daar haar dochtertje honger had en ze geen eten meer in huis had. Rekening nummer er gratis bij.
Als beloning kreeg ik de volgende dag een gratis beurt.
Na wat heen en weer gechat dat ik daar niet op in ging, kreeg ik spontaan scheldingen naar mijn hoofd en een ban erboven op.
Naar mijn mening, te mijden meid.
Eigenlijk moet het belletje rinkelen, als je ziet hoe ze geregeld van naam veranderd.

mvg

Mike M
Zeer zieke familie. Bij mij afspraak 1 min voor die doorging afgezegd omdat haar moeder gehospitaliseerd was. In een privé huis met een beetje organisatie kom je al die toestanden veel minder tegen...
 
Zeer zieke familie. Bij mij afspraak 1 min voor die doorging afgezegd omdat haar moeder gehospitaliseerd was. In een privé huis met een beetje organisatie kom je al die toestanden veel minder tegen...
Bij mij was ook haar moeder overleden en pas begraven, en moest de begrafenisondernemer dadelijk betaald worden, tja mijn besluit staat vast.
Links laten liggen die handel !
 
Inderdaad te mijden. Kon niet zwijgen tijdens de date, en er kwam een heel vervelende geur uit haar openingen. Daarna nog berichten gehad om geld te storten omdat ze dringend huur moest betalen. Echt geen fijne ervaring!
 
via SMS afspraak gemaakt voor de volgende namiddag. Uur later word ik gebeld van één of ander internationaal nummer…. onbegrijpelijk gestamel.
Minuutje later belt ze om afspraak uurtje achteruit te duwen.

Uurtje op voorhand belt ze dat andere klant niet is komen opdagen, of ik vroeger kom.
Dan is de klant er weer wel, dan niet… Ze moet de deur komen openen want de deuropener doet het niet.
De deur naar appartement waar ze ontvangt heeft geen slot.
Wat verfrissen mocht, moest niet… dan weet je t wel. Onaangename geur kwam uit haar geschoren en uitgerokken kut. Ik wou haar op de rug laten liggen, met haar benen in mijn nek om haar borsten heen en weer te laten gaan terwijl ik haar hard neukte, maar verwachtte dat ik mijn erectie ging verliezen onder deze omstandigheden.
Ze kon inderdaad geen moment zwijgen, over haar ex, en hoe hij haar rekening heeft leeggemaakt.
Over hoe vaak ze gevraagd wordt voor een golfen shower.
Hoe ze pijn had in haar knie en me dus niet kon berijden.

Heb ze me een dik half uur laten diep laten pijpen, haar mond volgespoten en dan nog wat laten mijn ballen proper likken. Daarna vlug weg voor haar dochter zou thuiskomen.

Geen herhalingsgevaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan