WHEM Bex - Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

deBoezelaere

Stamgast
Forumpionier
321
06/07/21
373
1
Heeft iemand ervaring met Bex uit Amsterdam? Ze plaatst zichzelf in de 'dure' categorie, maar vraag me af of ze écht zo bijzonder is

 
Heb daar even gekeken, maar dat is maar 1 inhoudelijke reactie van 2 jaar geleden. Ben wel benieuwd of er meer over haar te zeggen is
(Overigens ben ik geen fan van dames die nzc aanbieden, dus denk dat ik haar sowieso aan me voorbij laat gaan)
 
Ik heb haar wel eens benaderd. Ze claimt een high class, classy EN respectful vrouw te zijn. Nou, één ding weet ik zeker dat is zij geen van alle. Daarnaast moet je van mollige vrouwen houden. Ik pas ervoor, niet zozeer omdat ze nzc aanbiedt (tegenwoordig slikken deze dames prep) maar omdat zij ronduit onbeschoft is.

Gr.

https://www.kinky.nl/advertenties/5047603-bella#overview (een aantal jaren geleden plaatste ze ook advertenties op sexjobs.nl. Of dat nog steeds het geval is weet ik niet, ik wil niets met deze vrouw te maken hebben).
 
Dankjewel voor je reactie! Niks mis met mollig wat mij betreft, maar dan wil ik het wel van tevoren weten. Als ik het goed begrijp probeert deze dame dat vakkundig te verbergen op haar foto's en daar houd ik niet van
 
Dankjewel voor je reactie! Niks mis met mollig wat mij betreft, maar dan wil ik het wel van tevoren weten. Als ik het goed begrijp probeert deze dame dat vakkundig te verbergen op haar foto's en daar houd ik niet van
Dat bedoelde ik ook te zeggen. Ik hou er zelf van als de DVP wat vlees op de botten heeft, maar niet overdreven. Deze dame weet het inderdaad goed te verbergen, maar als je goed naar de foto's kijkt dan kun je het wel zien.

Waar het onbeschofte gedrag van deze dame uit bestond herinner ik mij niet goed meer. Het is inmiddels al een paar jaar geleden dat ik haar had gecontacteerd. Wat ik wel weet is dat ik niets van haar moet hebben.

Ik ben haar toevallig vandaag op Kinky.nl tegengekomen, herinnerde mij haar wel omdat zij ook uit Amsterdam kwam en van origine Amerikaanse is, en was nieuwschierig wat anderen van haar vonden. Zodoende.

Gr.
 
Terug
Bovenaan Onderaan