Klaarkomen in mond/slikken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die moet ook al tegen de 60 lopen ondertussen.
54 is al genoeg. En ik denk wel dat haar leeftijd correct vermeld staat op haar advertentie. Maar wat mij betreft is die leeftijd helemaal geen beperking.
Hoe noemt ze op fetlife?
Ze noemt niet, ze heet ......... op fetlife
Ik zou daar eens proberen op Emmerance, Eulalie, Eufrazie, Marie-Jeanne, Odille, .............

Laatst bewerkt:
@Sniper68 tsja, de kans dat je bij dames die zonder condoom pijpen of neuken een SOA oploopt is in mijn ervaring erg groot. Nu heb ik nog wel niet zoveel afspraakjes gehad, maar bij degene die ik heb gehad toch meer wel dan niet voorgekomen.

Je moet er ook geen tekening bij maken dat als een dame gemiddeld 5 klanten per dag (ondergrens, soms zijn het er 3x zoveel) heeft, 7 dagen lang, +- 250 dagen per jaar en dat 20-30j lang dat er toch het een en ander overgedragen wordt of kan worden, al zeker zonder condoom ;).

@Sniper68 tsja, de kans dat je bij dames die zonder condoom pijpen of neuken een SOA oploopt is in mijn ervaring erg groot. Nu heb ik nog wel niet zoveel afspraakjes gehad, maar bij degene die ik heb gehad toch meer wel dan niet voorgekomen.

Je moet er ook geen tekening bij maken dat als een dame gemiddeld 5 klanten per dag (ondergrens, soms zijn het er 3x zoveel) heeft, 7 dagen lang, +- 250 dagen per jaar en dat 20-30j lang dat er toch het een en ander overgedragen wordt of kan worden, al zeker zonder condoom ;).
Doe vaak pzc, nog nooit wat gehad.

Terug
Bovenaan Onderaan