Bezoek jij soms transseksuelen/shemales? Waarom wel/niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En dat is wat jou op je verjaardag 's avonds wakker houdt
🤣
Haha, nee hoor. 😄
Het viel me gewoon op dat zelfs in dit (niche) (sub)forum er figuren zijn die het verschil niet weten tussen primaire en secundaire geslachtskenmerken, en al helemaal niet tussen gender en geslacht.
Of romantische versus sexuele aantrekkingskracht. Ook niet hetzelfde.

En ik geef ook grif toe: voor mij is het ook soms confusing … 😵‍💫
 
Haha, nee hoor. 😄
Het viel me gewoon op dat zelfs in dit (niche) (sub)forum er figuren zijn die het verschil niet weten tussen primaire en secundaire geslachtskenmerken, en al helemaal niet tussen gender en geslacht.
Of romantische versus sexuele aantrekkingskracht. Ook niet hetzelfde.

En ik geef ook grif toe: voor mij is het ook soms confusing … 😵‍💫
haha het maakt allemaal geen reet uit
 
Haha, nee hoor. 😄
Het viel me gewoon op dat zelfs in dit (niche) (sub)forum er figuren zijn die het verschil niet weten tussen primaire en secundaire geslachtskenmerken, en al helemaal niet tussen gender en geslacht.
Of romantische versus sexuele aantrekkingskracht. Ook niet hetzelfde.

En ik geef ook grif toe: voor mij is het ook soms confusing … 😵‍💫
Geen idee wat je hiermee bedoelt.
 
Geen idee wat je hiermee bedoelt.
Is dat een serieuze opmerking?

De geslachtskenmerken die tijdens de geboorte ontstaan zijn de primaire geslachtskenmerken (penis, ballen, baarmoeder, vagina) en geslachtskenmerken die op latere leeftijd (meestal tijdens de puberteit) ontstaan zijn de secundaire geslachtskenmerken (borsten, lichaamsbeharing, baardgroei…)

Ik voel me sexueel aangetrokken tot mensen met vrouwelijke secundaire geslachtskenmerken (dus borsten, ronde billen, géén baardgroei, geen zware stem, geen vierkante kaaklijn of schouders van een bodybuilder…)
De primaire geslachtskenmerken (penis of vagina) interesseren me minder of nauwelijks, ttz ik heb daar geen voor- of afkeur.

Ik beschouw mezelf ook als heterosexueel omdat ik mij aangetrokken voel tot mensen die er vrouwelijk uitzien, en niet mannelijk

En wat iemand anders vindt, kan me niet schelen. :)
 
Ja dat is serieus. Je hebt het over leden hier die het verschil niet zien tussen primaire en secundaire geslachtskenmerken. Hoe dan?
Het was een reactie op opmerkingen zoals "ik haal ze er zonder moeite zo uit". Nou nee dus. Er zijn genoeg trans dames waar je niet kan zien dat ze ooit als jongen geboren zijn.
Tenzij ze naakt op straat lopen en je de penis en ballen kan zien uiteraard. 🤷🏻
Of "het blijft een vent". Vind ik dus ook niet. Als een trans er vrouwelijk uitziet en gedraagt, en buiten de penis niet te onderscheiden is van een cisgender dame dan is dat voor mij een vrouw 🤷🏻‍♂️
 
Het was een reactie op opmerkingen zoals "ik haal ze er zonder moeite zo uit". Nou nee dus. Er zijn genoeg trans dames waar je niet kan zien dat ze ooit als jongen geboren zijn.
Tenzij ze naakt op straat lopen en je de penis en ballen kan zien uiteraard. 🤷🏻
Of "het blijft een vent". Vind ik dus ook niet. Als een trans er vrouwelijk uitziet en gedraagt, en buiten de penis niet te onderscheiden is van een cisgender dame dan is dat voor mij een vrouw 🤷🏻‍♂️
Voor bij telt hoe je geboren bent. Je bent of man of vrouw. Je kan van van geen man een vrouw maken en omgekeerd.

Een trans vrouw heeft geen baarmoeder en een man een prostaat. Om maar een voorbeeld te geven. Dat kan een trans niet krijgen wel weg nemen.
 
Het was een reactie op opmerkingen zoals "ik haal ze er zonder moeite zo uit". Nou nee dus. Er zijn genoeg trans dames waar je niet kan zien dat ze ooit als jongen geboren zijn.
Tenzij ze naakt op straat lopen en je de penis en ballen kan zien uiteraard. 🤷🏻
Of "het blijft een vent". Vind ik dus ook niet. Als een trans er vrouwelijk uitziet en gedraagt, en buiten de penis niet te onderscheiden is van een cisgender dame dan is dat voor mij een vrouw 🤷🏻‍♂️
Wat je bedoelt met je stelling dat anderen het verschil niet zien tussen primair en secundair is dus gewoon dat je constateert dat anderen niet precies weten wat jij persoonlijk vindt en wat 'voor jou' een vrouw is.

Nee, dat hoeven we ook niet te weten ;-)
 
Volgens mij spreek je voor je zelf.
Wat een slap gelul allemaal.
Als het niet gezegd was dat die miss Nederland vroeger een man was had niemand het gezien. De gemiddelde kijktijd naar zo'n foto is 5 seconden. Jaren geleden toen de shemales die op de wallen stonden mooi en jong waren zag menigeen niet dat het shemales waren totdat ze het zelf zeiden.
 
Toch ziet ze er beter uit dan de meeste vrouwen en zou ik hem er zonder moeite instoppen zonder me eigen een homo te voelen
Jij liever dan ik.
Maar waar zou je hem dan in willen stoppen, in zijn sterretje?
Overal waar een lul aanhangt,of heeft aangehangen,daar blijf ik ver van weg
ik ook, dat is voor mij gewoon een man.
Noemt het wat je wilt, maar in mijn beleving is sex met iemand met een lul, gewoon homoseks.
Daar is verder niks mis mee, ik ken genoeg homo's in mijn omgeving, maar hou niet zo krampachtig vast dat het heteroseks is.
 
Jij liever dan ik.
Maar waar zou je hem dan in willen stoppen, in zijn sterretje?

ik ook, dat is voor mij gewoon een man.
Noemt het wat je wilt, maar in mijn beleving is sex met iemand met een lul, gewoon homoseks.
Daar is verder niks mis mee, ik ken genoeg homo's in mijn omgeving, maar hou niet zo krampachtig vast dat het heteroseks is.
Het is idd geen heterosex. Maar het is niet omdat je 1 maal sex gehad hebt met een shemale dat je meteen bi bent of homo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan