Bezoek jij soms transseksuelen/shemales? Waarom wel/niet?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is iets voor liefhebbers en dan nog moet er aantrekkingskracht zijn. Dominique had een vaste klantenkring omdat ze nogal heftig was. Ik heb hele leuke dates met haar gehad maar toen Paula op de wallen verscheen ging ik vrijwel alleen naar haar. Wel eens een trio gedaan en toen werd Paloma erbij gehaald, ze werkten toen in dezelfde kamer maar wisselde elkaar af. Paula was vrij populair net als Bianca op de Bloedstraat. Die zei dat ze uit Brazilie kwam maar was ook Ecuador. Dat kwam omdat deze twee er uitsprongen kwa mooier dan de rest en ook prima service. In ieder geval vond ik het spannend en ik zie af en toe op kinky wel eens een prachtige voorbij komen. Ik had met de meeste shemales die toen op de wallen werkten geen aantrekkingskracht. Op de Rozengracht had je een bordeel genaamd Sarita's transsexuelen maar met de komst van Dominique, Paula en hookers waar ze besproken werden was dat gauw klaar.
 
Vorig jaar heb ik de eerste keer sex gehad met een transvrouw. Stond al lang op mijn bucketlist.
Enerzijds gewoon de ervaring.
Anderzijds het spelen met een pik, weten hoe dat voelt.

Heb dat namelijk altijd al graag willen ervaren, maar het probleem is dat er een man aan vast zit. Van mannen moet ik niks hebben. Ik vind het prima om samen met een man een vrouw te neuken, maar ik hoef ze niet aan te raken of iets mee te doen, v.v. En ik voel me volledig hetero.
Een transvrouw was dus een prima alternatief. Mijn voorwaarden dat ze er zeer vrouwelijk uit moet zien in alle opzichten, m.u.v. een pik, is wel belangrijk.
Het spelen met en zuigen aan een pik was een aparte en heerlijke ervaring. Ik snap nu ook waarom vrouwen dit ook zo lekker vinden. Slap in je mond en dan langzaam hard voelen worden en daarna pijpen.
Ik kan nu meepraten met mijn vriendinnen hierover.... 😉
De sex zelf is volledig top voor mij. Zij is bottom. Niet dat ik er een aversie tegen zou hebben, maar mijn kont is niet zo geschikt voor een rechte penis. Een prostaatdildo vind ik wel comfortabeler en het is zeer geil om mijn prostaat gestimuleerd te krijgen. En dan heb ik daar toch liever een echte vrouw voor als onderdeel van ons sexspel.
En of ik nu een echte vrouw anaal neem of een trans maakt niet zo veel uit. Bij een echte vrouw doe ik graag gaatje wisselen. Dat doe ik dus doggystyle.
En bij een trans trek ik graag aan haar pik. Soms, als haar pik echt hard is trek ik haar daarmee zelfs over mijn pik onder het neuken. Dat gaat dus met een missionarisstandje.

Dus samengevat.
Met een vrouwelijke trans sex hebben is heerlijk.
Met een echte vrouw sex hebben is heerlijk.
Met een man sex hebben is een no-go.
Ik heb nog nooit een trans geneukt maar het staat ook op mijn bucketlist.
Ik wil ook wel eens een lul pijpen maar niet van een echte man. Ik wil ook wel eens anaal neuken. Zo kan ik twee zaken gelijktijdig afvinken.
 
Ik heb nog nooit een trans geneukt maar het staat ook op mijn bucketlist.
Ik wil ook wel eens een lul pijpen maar niet van een echte man. Ik wil ook wel eens anaal neuken. Zo kan ik twee zaken gelijktijdig afvinken.
Het is ook iets waar ik aan gedacht heb. Een man zegt mij totaal niets. Maar er zijn ook dingen waar van ik mij af vraag hoe het is.

Wat ik mij af vraag is waar kom je terecht de meeste trekken rond. En ze moet wel heel vrouwlijk zijn.
 
Het zit in ons hoofd, en het hangt samen met onze geaardheid. Ik ben een kontjesliefhebber, maar hoe vrouwelijk een TS er ook mag uitzien (zelfs als je je vergist en denkt dat het een echte vrouw is), dan nog kan ik geen erectie krijgen van zijn kont terwijl dat bij een knap meisje een kwestie van enkele seconden is.
 
Het zit in ons hoofd, en het hangt samen met onze geaardheid. Ik ben een kontjesliefhebber, maar hoe vrouwelijk een TS er ook mag uitzien (zelfs als je je vergist en denkt dat het een echte vrouw is), dan nog kan ik geen erectie krijgen van zijn kont terwijl dat bij een knap meisje een kwestie van enkele seconden is.
Denk gewoon dat hijzij een knap meisje is
 
Dat lukt me niet. Ik ben veel te hetero. Veel jaren geleden heb ik ooit eens puur per ongeluk een knappe meid opgescharreld die bij het zakken van de slip een gewichtje tussen haar benen bleek te hebben hangen. Hoe lief die ook was, hoe die ook haar best deed, het lukte me niet. Ik deed ook mijn best, een mens moet alles eens geprobeerd hebben in zijn leven. Maar het hielp niet.
 
Dat lukt me niet. Ik ben veel te hetero. Veel jaren geleden heb ik ooit eens puur per ongeluk een knappe meid opgescharreld die bij het zakken van de slip een gewichtje tussen haar benen bleek te hebben hangen. Hoe lief die ook was, hoe die ook haar best deed, het lukte me niet. Ik deed ook mijn best, een mens moet alles eens geprobeerd hebben in zijn leven. Maar het hielp niet.
Het was dus niet gepland?
 
Nee, daarom schrijf ik ook 'per ongeluk opgescharreld'. Een ogenschijnlijk heel mooie meid. Tot op de kamer. Ik ben niet 'gaan weglopen' omdat ik alles dus een kans wil geven. Maar ik weet nu wel zeker dat dit niet mijn ding is. Waarmee ik overigens over niemand anders een oordeel vel.
Ik begrijp dat ik heb het al eens overwogen. Maar als het je ding niet is sta je daar 150€ lichter.
 
Hoe kan je nou iemand met een piemel vrouwelijk noemen.
Als er iets mannelijks is, is het nou juist die piemel.
het is maar net hoe je het bekijkt de wereld is niet alleen maar man of vrouw kijk maar naar de dierenwereld daar zie je dingen gebeuren waar je niets van snapt mensen zijn niet anders alle seksuele behoeftes bestaan uit fantasie en het is maar hoe je het wilt zien ik geef jou ook gelijk maar alle anderen die er het vrouwelijke in zien ook geniet van het leven en van elkaar mooier kan ik het niet zeggen
 
ik ben ook benieuwd hoe het is met een shemale maar durf de stap nog niet te nemen ik wil wel graag een aftrekken of pijpen om het een keer mee te maken hoe het is maar neuken of geneukt worden die drempel ben ik nog niet over dus het zal wel bij dromen blijven .wel raar dat ik toch de gevoelens heb om sex te hebben met een shemale 🫣🤭
 
ik ben ook benieuwd hoe het is met een shemale maar durf de stap nog niet te nemen ik wil wel graag een aftrekken of pijpen om het een keer mee te maken hoe het is maar neuken of geneukt worden die drempel ben ik nog niet over dus het zal wel bij dromen blijven .wel raar dat ik toch de gevoelens heb om sex te hebben met een shemale 🫣🤭
Het is meer eens proberen eigenlijk.😅 ik denk dat de meeste die het gewoon eens iets willen proberen voor een shemale kiezen. Omdat een mannelijk lichaam hun niet aan spreek. Het gaat hun puur om de daad en niets anders.
 
Heel veel mannen en er zijn ook vrouwen die een shemale bezoeken doen dat heel regelmatig. Vast groepje zeg maar. Ik vel nergens een oordeel over ook niet over behalve illegale zaken. Voel me niet geroepen om dat slecht te vinden. Krijg ook geen shemales aan de deur ofzo, of homo's die vragen of ik mee wil doen. Wel Jehova getuigen en af en toe mensen die vragen waarom ik zondag niet in de kerk was. Tijdje geleden in zo' n Christelijk dorp gewoond waar ze op zondag behalve naar de kerk gaan niks deden. Keer de auto gewassen en dat werd streng afgekeurd.
 
Heel veel mannen en er zijn ook vrouwen die een shemale bezoeken doen dat heel regelmatig. Vast groepje zeg maar. Ik vel nergens een oordeel over ook niet over behalve illegale zaken. Voel me niet geroepen om dat slecht te vinden. Krijg ook geen shemales aan de deur ofzo, of homo's die vragen of ik mee wil doen. Wel Jehova getuigen en af en toe mensen die vragen waarom ik zondag niet in de kerk was. Tijdje geleden in zo' n Christelijk dorp gewoond waar ze op zondag behalve naar de kerk gaan niks deden. Keer de auto gewassen en dat werd streng afgekeurd.
Dat is met een homo afspreken wil ik 100% niet. Ik heb geen zin dat hij zomaar aan de deur staat. Of ongepaste berichten stuurt. Etc

Een harig dik mannen lichaam zegt mij ook totaal niets. Begrijp mij niet verkeerd ik heb geen probleem met homo´s you do you. Maar waarom zijn ze zo vaak super seuten en gaan ze zo vaak voor het shock effect.

Daar door vind ik shemales een betere optie.
 
Je begrijpt me niet. Homo's en shemales komen niet ongevraagd aan je deur om je te vragen of je mee wil doen.
Maar allerlei religieuze groepjes weer wel. Dat is mijn punt.
Ik begrijp je wel maar ik wou gewoon eens uit leggen waarom ik persoonlijk liever een shemale zou bezoeken en 150€ betaal als ik ooit het eens zou willen proberen dan met een homo.
 
ik ben ook benieuwd hoe het is met een shemale maar durf de stap nog niet te nemen ik wil wel graag een aftrekken of pijpen om het een keer mee te maken hoe het is maar neuken of geneukt worden die drempel ben ik nog niet over dus het zal wel bij dromen blijven .wel raar dat ik toch de gevoelens heb om sex te hebben met een shemale 🫣🤭
laat het over je heen komen geniet ervan
Heel veel mannen en er zijn ook vrouwen die een shemale bezoeken doen dat heel regelmatig. Vast groepje zeg maar. Ik vel nergens een oordeel over ook niet over behalve illegale zaken. Voel me niet geroepen om dat slecht te vinden. Krijg ook geen shemales aan de deur ofzo, of homo's die vragen of ik mee wil doen. Wel Jehova getuigen en af en toe mensen die vragen waarom ik zondag niet in de kerk was. Tijdje geleden in zo' n Christelijk dorp gewoond waar ze op zondag behalve naar de kerk gaan niks deden. Keer de auto gewassen en dat werd streng afgeke
Heel veel mannen en er zijn ook vrouwen die een shemale bezoeken doen dat heel regelmatig. Vast groepje zeg maar. Ik vel nergens een oordeel over ook niet over behalve illegale zaken. Voel me niet geroepen om dat slecht te vinden. Krijg ook geen shemales aan de deur ofzo, of homo's die vragen of ik mee wil doen. Wel Jehova getuigen en af en toe mensen die vragen waarom ik zondag niet in de kerk was. Tijdje geleden in zo' n Christelijk dorp gewoond waar ze op zondag behalve naar de kerk gaan niks deden. Keer de auto gewassen en dat werd streng afgekeurd.
misschien mag je wel met een shemale achter in de kerk ik zou het toch eens vragen kijken of ze echt discrimineren
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan